Nog niet maar ik neem eigenlijk maar aan dat hij voor zijn geheime missie ook 5000 euro kan verdienen!!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:35 schreef KRIBBET het volgende:
quote]Op woensdag 7 september 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Is er iets bekend over 5000 euro?
Ik heb nu ook een broek aan. Die Tanja lag net lekker te grommen daar op de bankquote:Op woensdag 7 september 2005 16:22 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Dat is allemaal leuk van Joost. MAAR hij heeft een broek aan. EEN BROEK!!!!!!! MET DIT WEER.
Ik denk dat hij het eventuele noodrandzoen kan opheffen als het fout gaat, de eieren stuk gaan ofzo. Dus als hij 3 dagen niet meehelpt met sjouweh, en het gaat fout dan krijgen ze alsnog goed voeier..quote:Op woensdag 7 september 2005 16:38 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Nog niet maar ik neem eigenlijk maar aan dat hij voor zijn geheime missie ook 5000 euro kan verdienen!!![]()
Hmmm... dat klonk spannender dan het uiteindelijk was denk ikquote:Op woensdag 7 september 2005 16:38 schreef Peter6000 het volgende:
Dido en Ralph zijn creatief bezig met kaarsen.
Weer een nieuwe invalshoekquote:Op woensdag 7 september 2005 16:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het eventuele noodrandzoen kan opheffen als het fout gaat, de eieren stuk gaan ofzo. Dus als hij 3 dagen niet meehelpt met sjouweh, en het gaat fout dan krijgen ze alsnog goed voeier..
Ik zet de streams uit en ga over deze tekst nadenkenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:38 schreef Peter6000 het volgende:
Dido en Ralph zijn creatief bezig met kaarsen.
Ze hebben weinig kleding aan.
Heb ik niet meegekregen, had zijn sneer richting Ralph ook al gemistquote:Op woensdag 7 september 2005 16:42 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heeft Rob nog niet geklaagt dat Roel weer is geen flikker uitvoert!
Gggnnnrrr... gggnnrrrr...quote:Op woensdag 7 september 2005 16:37 schreef scanman01 het volgende:
Om te zeggen dat ze niet actief is,is overdreven. Ze ademt tenslotte nog wel!
[afbeelding]
Tis nu momenteel een beetje saaie hap ja. Spanning opbouwen tot morgenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:46 schreef Bep het volgende:
Ik ben met deze opdracht nu bijna afgehaakt , ik zie er geen spanning of humor in
Maar zei hij dat toen om Lieske zich beter te laten voelen of meende hij het echtquote:Op woensdag 7 september 2005 16:43 schreef Kokstra het volgende:
Roel heeft toch gezegd dat hij desnoods alle bewoners een maand lang droge crackers heeft? Hij is bij uitstek de persoon voor geheime missies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |