Dat zou zeker mooi zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 20:17 schreef Showtime het volgende:
Als het nomineren nu is dan is de schade omtrent Roel waarschijnlijk nog beperkt gebleven, zou mooi zijn.
Ik denk ook dat Lieske en Tanja op de bank komen te zitten...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik gok op Lieske en Tanja en in dat geval het moeilijk zijn voor hem terwijl de internet kijkers een andere keus zouden maken denk ik![]()
Volgens het spel denken meer mensen datquote:Op woensdag 7 september 2005 20:21 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Lieske en Tanja op de bank komen te zitten...
Ik hebt goed geantwoord!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:21 schreef eborn het volgende:
Ze moeten er dus 1 noemen?
Nee hoor, elke avond (lees: nacht) kletst het nachtclubje in een uur een topic vol.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:18 schreef eborn het volgende:
[..]
Sowieso is het de afgelopen dagen wat minder druk lijkt het![]()
edit: ... laat maarquote:Op woensdag 7 september 2005 20:23 schreef Martijn31 het volgende:
Lieve mensen, enig idee ?
Ik krijg totaal geen geluid op de online streams...als ik de URL in WMP laad wel, maar als ik bijvoorbeeld die site open met 4 streams tegelijk heb ik totaal geen geluid..
Help would be appreciated
Klopt, ik behoor ook tot dat nachtgroepjequote:Op woensdag 7 september 2005 20:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, elke avond (lees: nacht) kletst het nachtclubje in een uur een topic vol.
En s'nachts gebeurd er meestal helemaal niks, dus kun je nagaan.![]()
Oh halelujah als dat toch zou kunnen/zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 20:21 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Lieske en Tanja op de bank komen te zitten...
Ze mag der van mij ook uit... Tanja mag er van mij nog wel ff in blijven, ik wil zien hoe het loopt als ze er wat langer in zitquote:Op woensdag 7 september 2005 20:24 schreef KRIBBET het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Ze mag er van mij nog steeds als 1 van de eerste uit (sorry scanman) en Tanja is ook een hele goede optie
![]()
"Oh halelujah als dat toch zou kunnen/zijn..." Zou God dan toch bestaan?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh halelujah als dat toch zou kunnen/zijn![]()
![]()
Niet zo moeilijk, die gaat nog meer paffenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:25 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Tanja mag er van mij nog wel ff in blijven, ik wil zien hoe het loopt als ze er wat langer in zit
2 maar??quote:Op woensdag 7 september 2005 20:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens het spel denken meer mensen datLieske, Tanja en Ralph (maar er zitten er maar 2 op de bank, dus Ralph valt af)
Types als Lieske mis ik niet, ik kan ook m'n naíeve buurmeisje van 15 aanspreken, heb ik dezelfde gesprekken.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:24 schreef KRIBBET het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ze het zullen begrijpen.. Hij deed het tenslotte voor de groep Ze heten niet allemaal Lieske he
![]()
Ze mag er van mij nog steeds als 1 van de eerste uit (sorry scanman) en Tanja is ook een hele goede optie
![]()
Volgens mij is het 'meestal' zo dat de 2 bewoners met de meeste stemmen op het strafbankje komen. Behalve als er een gelijke stand is, dan komen er meer op. Maar ik kan me vergissenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
2 maar??Is dat altijd zo gewwest? ik heb alleen de eerste BB een beetje gezien en kan me niet alles meer herinneren over het bank gebeuren
![]()
Als er maar 2 zitten, zit Roel goed, er zijn er nog 3 voor hem![]()
Dan wel jaquote:Op woensdag 7 september 2005 20:27 schreef TRiXeS het volgende:
"Oh halelujah als dat toch zou kunnen/zijn..." Zou God dan toch bestaan?
Er komen 2 mensen op de bank te zitten. En het nederlandse volk (de sms-sletjes en voornamelijk jongere) stemmen dan wie er uiteindelijk weg gaat..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
2 maar??Is dat altijd zo gewwest? ik heb alleen de eerste BB een beetje gezien en kan me niet alles meer herinneren over het bank gebeuren
![]()
Als er maar 2 zitten, zit Roel goed, er zijn er nog 3 voor hem![]()
En omdat het de eerste stemronde is is er een verrassing van BB: Lieske en Tanja, jullie mogen beide naar huisquote:Op woensdag 7 september 2005 20:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh halelujah als dat toch zou kunnen/zijn![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |