quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:42 schreef Ireth het volgende:
(zat iedereen nu te wachten wie het nieuwe topic zou aanmaken?)
Die moeder moet dacht ik uit Groningen komen. En wordt opgehaald door een BB-medewerker, dus dubbele kilometers/reistijd (heen en terug). Dan het gesprek, dan zou het eventueel een live-fragment kunnen worden in de uitzending vanavond...quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:34 schreef -Delta- het volgende:
Als Tanja er nu over een uurtje (bij wijze van) uit zou gaan.
Komt er dan op tv meteen een live uitzending erover?![]()
*herinnert zich de (3) Punische oorlogen nog*quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam is een Latijnse spreuk die zou zijn uitgesproken door de Romeinse senator Cato Maior (234-149 voor Chr.).
De spreuk betekent letterlijk: Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest zal moeten worden. Carthago was in de tijd van Cato de tegenspeler van de stad Rome. Cato had de gewoonte elke redevoering met deze spreuk te beëindigen. Carthago is tenslotte in 146 voor Christus door Rome verwoest. In 29 voor Christus werd de stad door keizer Augustus hersticht (Colonia Iulia Carthago).
ja, ik wel tenminstequote:Op vrijdag 9 september 2005 16:42 schreef Ireth het volgende:
Ach come on. nee 3 uur discussieren over boodschappen, dat is belangrijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan, dat ze allemaal denken "weet je wat, niks is meer belangrijk, alleen dat Tanja's verassing verpest is, oh oh oh, de wereld draait om Tanja, wat een wereldrama".
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:42 schreef Ireth het volgende:
Ut blijft geen straf om tegenaan te kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Menno, kijk niet zo nozel!
[afbeelding]
Ik wil weekenduitzendingen!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:43 schreef Debbus het volgende:
dan zou het eventueel een live-fragment kunnen worden in de uitzending vanavond...
Wat een slimme opmerking toch weer van die Lindaquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:45 schreef itsme het volgende:
Linda komt naar buiten. o zit je nog steeds te wachten? ja mijn moeder meot uit groningen komen.
Linda ja het is moelijk zeker als je eenmaal besloten hebt om weg te gaan om zo lang te moeten wachten.
Daar mist de verwijzing naar deel 138.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:45 schreef Impry het volgende:
[..]
Hier: Commentaar op de livestreams - Deel 139
Wordt toch gesloten, dus doe geen moeite meer om 'm te edittenquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar mist de verwijzing naar deel 138.
eens!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Dat roken van Tanja blijft me toch ook verbazen. Alle bewoners zijn er zo fel op tegen, maar roken intussen wel gewoon door in haar aanwezigheid. Ja okee, ze rookt zelf ook... maar dan hoef je er zelf niet nog een schepje bovenop te doen natuurlijk. Als ze consequent waren geweest, zouden ze in principe NIET in een ruimte roken waar Tanja ook is.
[afbeelding]
Impry, jouw link is een goeie OP, die van 138 en eerder is overdreven uitgebreid (imho)quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:45 schreef Impry het volgende:
Hier: deel 138
Ja maar het punt is Rob raakt ze support kwijtquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:48 schreef Bergie het volgende:
Dido en Ingrid zitten lekker te roddelen en commentaar te geven over dat gevecht van de bestellijst.....HAD DAT DAN DAARNET GEDAAN, LEKKERE MUTSEN!
Tanja zit rustig in d'r eentje in de tuin te roken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:51 schreef BBscanner het volgende:
Is er al nieuws over de EXIT?
Hoe zit het nu blijft ze nu of rot ze nu op TT-Tanja, Las in de Blog iets over dat haar moeder zou komen!
Wie mag de activa drankjes opdrinken als Tan weg is?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:52 schreef bloodymary het volgende:
Straks ontaard het nog in een groot gevecht!
En vanavond moeten ze ook nog knokken wie dat fijne bed van Tanja mag hebben...........
ofwel ze laten Tanja door roken tot 20:30???quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:53 schreef OpaLing het volgende:
*op exit tijdens ingelaste LIVE-uitzending verheugd*
Dat durven ze niet, ik denk dat ze veel te bang zijn dat er onverwachte dingen gezegd gaan worden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:53 schreef OpaLing het volgende:
*op exit tijdens ingelaste LIVE-uitzending verheugd*
WTFquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:56 schreef itsme het volgende:
volgens mij geven ze niet Rob maar rikkert de schuld. Rob: ja hij is gewoon een beetje egoist
Tanja zou toch over het hek klimmen als ze niet weg mocht?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dat durven ze niet, ik denk dat ze veel te bang zijn dat er onverwachte dingen gezegd gaan worden.
Waar blijft die moeder trouwens, moet ze eerst nog een auto jatten ofzo
Ze heeft een Opel Manta. Maar voor een volle tank moet je tegenwoordig drie klanten afwerken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:56 schreef APK het volgende:
Waar blijft die moeder trouwens, moet ze eerst nog een auto jatten ofzo
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze heeft een Opel Manta. Maar voor een volle tank moet je tegenwoordig drie klanten afwerken.![]()
Als ze een echte heldin zou zijn dan zou ze haar zender in het bubbelbad flikkeren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:58 schreef BBscanner het volgende:
Tanja zou toch over het hek klimmen als ze niet weg mocht?Kom op dan Tanja actie!
![]()
de bornholmstraat gaat pas s avonds laat openquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze heeft een Opel Manta. Maar voor een volle tank moet je tegenwoordig drie klanten afwerken.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:00 schreef itsme het volgende:
Ja dido en die nathalium zitten tegen Rob over rikkert te owuehoren. dat hij te asociaal is en Dido ergert zich aan hem, en Rob geniet en doet gretig mee
Of zich zonder condoom laten pakken, dan is 1 keer genoeg achter Centraal.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zegt zelf van wel, BB is nu onderweg om haar moeder op te halen die nog even met Tanja mag praten...quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:01 schreef Shirley het volgende:
GAAT TANJA WEG vroeg ik!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:01 schreef Gert het volgende:
Er zitten enkele tientallen malloten naar jullie te kijken overdag.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:01 schreef Shirley het volgende:
GAAT TANJA WEG vroeg ik!
Ze had voor zichzelf al besloten van wel, en toen werd ze in de dagboek kamer geroepen. Vanaf dat moment heb ik niet meer gekeken, maar ik begrijp nu uit de verhalen dat haar moeder langskomt om met haar te praten of ze komt langs om haar op te halen. Beetje onduidelijk dus.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:01 schreef Shirley het volgende:
GAAT TANJA WEG vroeg ik!
JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:01 schreef Shirley het volgende:
GAAT TANJA WEG vroeg ik!
Sjongejonge....geen contact met de buitenwereld toch>quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zegt zelf van wel, BB is nu onderweg om haar moeder op te halen die nog even met Tanja mag praten...
Je lijkt Rob wel , met dat toontje, opkankeren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:01 schreef Shirley het volgende:
GAAT TANJA WEG vroeg ik!
nou ik weet niet wat jij wil betalen maar met 3 klanten lijkt me erg weinigquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Je maakt toch hopelijk een grapje. Alsjeblieft, zeg dat het een grapje isquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
GETVER!
Rob: 'Mag ik effe zeggen dat je hele mooie borste heb'
Rob is gewoon de grote asso daarquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:03 schreef Day het volgende:
Hoezo is Rikkert asociaal. HIj heeft bijna niks gezegd! En wat hij zei werd door Rob onderuit gehaald.
De week erna. Het gaat niet echt snel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:04 schreef Kolomo het volgende:
Eej, vraagje (sorry als het misschien een dom vraagje is) maar moeten de bewoners komende week ook weer gewoon nomineren? Of pas de week erna weer?
LEES HET BLOG MAAR IS!quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:01 schreef Shirley het volgende:
GAAT TANJA WEG vroeg ik!
Tegen wie zei hij datquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je maakt toch hopelijk een grapje. Alsjeblieft, zeg dat het een grapje is
Nathalie is al twee keer op consult geweest voor een borstvergrotingquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:02 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Rob: "Mag ik zeggen dat je mooie borsten hebt"
..
Nathalie: "Ik ben er ook blij mee"
Ze doen er blijkbaar alles aan om Tanja in het huis te houden. Een bevalling in het huis is toch een hot item, en als je hot item het huis uit gaat is er niet veel meer aanquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Sjongejonge....geen contact met de buitenwereld toch>
Volle tank 60 euro, 20 euro per klant had ik ingeschat. Redelijk bedrag toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:04 schreef harrie1 het volgende:
[..]
nou ik weet niet wat jij wil betalen maar met 3 klanten lijkt me erg weinig
dus dat gaat nog wel ff duren
Wat mij betreft mag er een reserve-zwangere in....quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze doen er blijkbaar alles aan om Tanja in het huis te houden. Een bevalling in het huis is toch een hot item, en als je hot item het huis uit gaat is er niet veel meer aan
Nee, dat gaat idd traag dan (kan het me van vorige BB's niet goed meer herinneren, maar ik meen idd dat het ene week nomineren, andere week weg was ja). Maar ik bedacht me al dat je anders in de knoop komt omdat nog niet bekend zou zijn wie weg moet als ze weer moeten stemmen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:04 schreef Kokstra het volgende:
[..]
De week erna. Het gaat niet echt snel.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
lekker boeiend.. ze laat toch een hele slechte kant in.. goenoeg voor een volgende nominatiequote:Op vrijdag 9 september 2005 17:06 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
mensen, beseffen jullie wel dat dit doorgestoken kaart is? Allemaal van tevoren bedacht, allemaal in scene gezet?
Tanja gaat er niet uit.
Damn en jullie trappen er allemaal met open ogen in.
Nathalie, lees ik net. Je weet wel, die ene met die uitstulpjes waar normaal de borsten zittenquote:
Dido is echt een linkmiechel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:05 schreef riri het volgende:
Dido gedraagt zich vaak ook alsof ze nog een kind is
ze heeft een hekel aan rikkert....loopt wel naar buiten maar zegt niet aan tafel wat ze er van vindt.
Had ik niet gedacht dat ze zo zou doen
behoorlijk minpunt
Natte Lee moet 't meer van haar haar hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathalie, lees ik net. Je weet wel, die ene met die uitstulpjes waar normaal de borsten zitten
tanja genomineerd door de bewoners?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
lekker boeiend.. ze laat toch een hele slechte kant in.. goenoeg voor een volgende nominatie
Dan hebben we een potentiele oscarwinnares in het BB huis zittenquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:06 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
mensen, beseffen jullie wel dat dit doorgestoken kaart is? Allemaal van tevoren bedacht, allemaal in scene gezet?
Tanja gaat er niet uit.
Ik meen me te herinneren van BB 1 en 2 dat bij een vrijwillige exit er altijd voor gezorgd werd dat er familie of vrienden aanwezig waren op de vetrekkende bewoner op te vangen. Misschien is dat wel de reden dat ze wachten op de moeder van T.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zegt zelf van wel, BB is nu onderweg om haar moeder op te halen die nog even met Tanja mag praten...
Dat zei hij dan ook tegen Ingrid, niet tegen Nathaliequote:Op vrijdag 9 september 2005 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathalie is al twee keer op consult geweest voor een borstvergroting
Ja, ze is er errug blij mee
Tanja lijkt me niet een type dat een voorbedachte 'scene' kan onthouden en naspelen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:06 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Tanja gaat er niet uit.
bovendien geeft het de paparazi tijd om zich te verzamelen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:10 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren van BB 1 en 2 dat bij een vrijwillige exit er altijd voor gezorgd werd dat er familie of vrienden aanwezig waren op de vetrekkende bewoner op te vangen. Misschien is dat wel de reden dat ze wachten op de moeder van T.![]()
Lezen.. enne er zijn er echt een aantal die haar wel gaan nomineren de volgende ronde.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:09 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
tanja genomineerd door de bewoners?
vergeet het maar
dat zal nooit gebeuren
Day de dames, Dido en nathalie hadden het net samen met Rob over Rikkertquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:08 schreef Day het volgende:
Hebben de dames het over Rikkert of Rob?
Echt wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:13 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
read my lips;
tanja zal er niet uitgaan.
En niet te vergeten Brandt Bier!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:14 schreef BBscanner het volgende:
OMG Ralph gaat het weekbudget uitrrekenuh dat wordt dus weer
3 KG vlammetjes! Volgende week weer tamponstress!![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Day de dames, Dido en nathalie hadden het net samen met Rob over Rikkert
Dido begon er mee dat Rikkert nooit meer de boodschappen moest doen. dat hij te asociaal was, te egistisch of zo, en Rob was het er helemaal mee eens.
hey de politie komt er aan, hoor sirenes
Om het perfect te maken zou het dan nog geweldig zijn als Tanja een poging doet om van Telling een hoek te gevenquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:12 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
bovendien geeft het de paparazi tijd om zich te verzamelen.
lolquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:12 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer komt die moeder nou is? (ja, ik pas me taal aan hier)
Jij hebt labello nodigquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:13 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
read my lips;
tanja zal er niet uitgaan.
die grieten vind ik dommer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:15 schreef Day het volgende:
[..]
Wat doet Rob met die wijven, joh?!
Ongelooflijk. Dit vind ik bijna (BIJNA zeg ik) nog dommer dan Tanja.
De vrijwillige brandweerman.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:12 schreef Skaai het volgende:
Ralph is altijd zo ijverig bezig met van alles en nog wat![]()
Ah, dan was die opermerking van iemand hier onjuist. Okee..quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat zei hij dan ook tegen Ingrid, niet tegen Nathalie
Laat me raden Lieske zit hier niet bij?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:15 schreef Darklight het volgende:
Rikkert is weer weg, en het roddelen begint weer
nou, hè, de hele dag alquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:16 schreef Kolomo het volgende:
Nathalie voegt zich weer haarfijn bij Ralph...
Scanman???quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, dan was die opermerking van iemand hier onjuist. Okee..
Of juist dat ze wel gaat en dat haar moeder haar niet meer om kan pratenquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:19 schreef itsme het volgende:
Hey ze gaat dus niet weg want tanja heeft gezegd dat haar moeder weet dat ze voor niets komt
klopt, ik quotte eigenlijk de verkeerdequote:Op vrijdag 9 september 2005 17:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, dan was die opermerking van iemand hier onjuist. Okee..
Nee, Lieske is liefquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:16 schreef Gert het volgende:
Eigenlijk zijn het allemáál ellendelingen.![]()
![]()
Dat klopt aardig met mijn lijstjequote:Op vrijdag 9 september 2005 17:20 schreef Shirley het volgende:
Echt....het zijn allemaal een stel kneuzen daar. De enige die ik echt leuk vind is Roel. Hij mag ook winnen van mij.
Ik irriteer me het meest aan Rob, Linda, Dido, Nathalie, Ingrid, Chantal en Joost.
Nee, zelfs niet aan Tanja!
Nee, ze denken dat haar moeder haar nog gaat overhalen om te blijven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:19 schreef itsme het volgende:
Hey ze gaat dus niet weg want tanja heeft gezegd dat haar moeder weet dat ze voor niets komt
Nee, drugs (dat iig) en criminaliteit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:21 schreef lennardn het volgende:
Is tanja een hoer, begrijp ik dat nou met het circuit waar ze het over hebben ?
nee het klonk juist dat haar moeder voor niets kwam met andere woorden dat ze niet mee zal gaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:20 schreef bemeall het volgende:
[..]
Of juist dat ze wel gaat en dat haar moeder haar niet meer om kan praten
Klopt, dat heeft ze NOOIT gezegd!quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:21 schreef itsme het volgende:
nu zeggen de bewoners ook dat ze teleurgesteld is odmat het een meisje is. Wat volgens mij niet het geval is.
chantal en rob en hun clubje zijn weer flink aan het roddelen
neequote:Op vrijdag 9 september 2005 17:21 schreef lennardn het volgende:
Is tanja een hoer, begrijp ik dat nou met het circuit waar ze het over hebben ?
Ja, kreeg een telefoontje tussendoor... sorryquote:
Lieske is lekker naief, daar hou ik wel van, RIkkert is ook nog redelijk, Menno is alleen klefbek, maar naar mijn weten geen roddelaar en Ralph vind ik alleen leuk door z'n Haagse accent.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat klopt aardig met mijn lijstje![]()
die moeder komt voor niets ja, ze kan haar dochter toch niet ompraten, die gaat het huis uitquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:19 schreef itsme het volgende:
ahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze denken dat haar moeder haar nog gaat overhalen om te blijven.
Gaat juist enorm omhoogquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:24 schreef marbe het volgende:
Hahaha ze denken dat de kijkcijfers omlaag gaan als Tanja eruit gaat...... sukkels.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:25 schreef srblackbird het volgende:
Rob "wij zijn toch ook leuk ?"
en dat contract heeft ze dus niet goed gelezen .. best wel handig enzo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd wel dat Tanja er nogal een drama van maakt hoor.... Ze heeft er zelf voor gekozen om BB toestemming te geven. (staat in contract) En nu gaat ze moeilijk doen omdát ze het zeggen.... Jeetje zeg...
Jezus, die vergelijking nu weer.... Net alsof je voor het altaar in de steek wordt gelaten. Ja hoor Tanja...
dat deden ze in BB1 al, en op zich begrijp ik dat ook wel, want als het programma echt niet zou lopen, kappen ze er eerder mee, vermoeden ze althans.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
De dames maken zich zorgen om de kijkcijfers...![]()
chantal zei net zelfs dat talpa afhankelijk is van big brother, omdat het een startende zender is en alle hoop op dit progamma is gericht.quote:
quote:
Ja dat wist ik wel, maar jij en Big-Brother.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
jij ook
Is dat raar ofzo
Nee skaai ik kijk alleen bejaardenporno normaliter![]()
* Krijgt Staracademy flashback *quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:27 schreef milagro het volgende:
[..]
dat deden ze in BB1 al, en op zich begrijp ik dat ook wel, want als het programma echt niet zou lopen, kappen ze er eerder mee, vermoeden ze althans.
en dat zou ik als bewoner ook flink balen vinden.
Ze zegt wel meer wat..quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:27 schreef jwklopman het volgende:
[..]
chantal zei net zelfs dat talpa afhankelijk is van big brother, omdat het een startende zender is en alle hoop op dit progamma is gericht.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel, maar jij en Big-Brother.![]()
haha zat ik ook al aan te denkene. Ik zou het wel mooi vindenquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
* Krijgt Staracademy flashback *
M.b.t de kijkcijfers!quote:
Heb je die ook ingezoomd?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Dido poseert niet, maar soms lijkt het er toch verdacht veel op
[afbeelding]
Eensquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:30 schreef Gert het volgende:
Na deze dag, vol onechtheden van bijna iedereen, hoop ik dat Roel wint.
Dacht het net ook al toen ik dr zo bezig zag met die lange benen van dr.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Dido poseert niet, maar soms lijkt het er toch verdacht veel op
[afbeelding]
Ik niet, als ik eerlijk ben. Hoewel me dat wel zeer veel tijd zou schelenquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:30 schreef itsme het volgende:
[..]
haha zat ik ook al aan te denkene. Ik zou het wel mooi vinden![]()
eens!quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:30 schreef Gert het volgende:
Na deze dag, vol onechtheden van bijna iedereen, hoop ik dat Roel wint.
Sorry? Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Doe is normaal Shirley
Ben hodfer Stevie wonder niet
Da's dan weer het voordeel ja... Maar verder zou het jammer zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet, als ik eerlijk ben. Hoewel me dat wel zeer veel tijd zou schelen
JE BENT EEN ETTER, GAUW COMMENTAAR OP DIE LIVESTREAMS GEVEN JIJquote:
"Dido Strikes The Pose"quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je die ook ingezoomd?![]()
Ze heeft voor mij qua karakter afgedaan, maar het blijft een lekkertje om naar te kijken.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:36 schreef Gert het volgende:
Tanja zit weer te roken. 10e of was het de 11e inmiddels?
Toch benieuwd of ze een heel pakje haalt vandaag.![]()
Het lijkt heel geposeerd, maar so fucking what! D'r kontje komt zo heel mooi uit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:35 schreef BBscanner het volgende:
[..]
"Dido Strikes The Pose";
[afbeelding]
Zoiets bedoel je! (kwaliteit wat minder door de zoom!)
Ja joh?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wordt er niet meer gefietst?
Heb je een werkkamer afgezonderd in de kelder gevraagd tot 15 december?quote:
Omdat je het zo lekker vindt en de streams moet missenquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt heel geposeerd, maar so fucking what! D'r kontje komt zo heel mooi uit.
Ik krijg gewoon zin om 'm er in te steken Ik zit nog op m'n "werk".![]()
Ze roddelt te veel, is laf in discussies want nooit direct, maar laat Dido er toch nog maar even in zitten. Eerst nog wat andere sekreten er uit. Zij mag als 6e of 7e oplazeren of zo, als we op haar uitgeru.. keken zijn.![]()
waow haar tietje hangt er half uitquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Omdat je het zo lekker vindt en de streams moet missen![]()
"Dido Strikes Again!"
goh, brein, maar waar overquote:
Ghehe die heb ik zelf gecaptured.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Omdat je het zo lekker vindt en de streams moet missen![]()
"Dido Strikes Again!"
[afbeelding]
Het boodschappenlijstje ofzo. Uitrekenen hoeveel ze kwijt zijn, of het binnen het budget past en wat er eventueel af moet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:45 schreef s0k het volgende:
[..]
goh, brein, maar waar over
huiswerk ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |