Waarom?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik geef Tanja groot gelijk dat ze naar huis wil.
Ciceroquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:56 schreef milagro het volgende:
[..]
we zitten dan ook niet zo vaak iemand die we koud 2 weken kennen 24/7 te volgen
om echt een oordeel te kunnen vellen , zouden we haar buiten BB moeten zien eigenlijk, maar idd, hier is ze ergelijk krom qua redeneren.
ze is egocentrisch én egoïstisch en volgens mij weinig écht tegengesproken door haar directe omgeving.
ik ben er bijna zeker van dat ze deze zwangerschap bewust geforceerd heeft, maar omdat het compleet gebackfired is, ze nu zo idioot vasthoudt aan feitelijk triviale zaken, tenminste triviaal op het grote geheel genomen (de verpeste verrassing).
ze ziet niet of wilt niet zien dat haar eigen keuzes haar gebracht hebben waar ze nu is.
ze geeft het hier en daar wel toe, echter wel met mitsen en maren "okay ik heb een foute keuze gemaakt, maaaaaaaaaar Shurendy had dit of dat kunnen/moeten doen, mijn werkgever had dit, mijn moeder had zus, BB had zo".
ik begrijp ergens wel wat ze bedoelt, maar het is een oneigenlijk argument, en volgens mij heeft ze dat echt niet door.
door dat ws álles tegenvalt tot nu toe maakt ze van die verrassing iets wat alles had goed gemaakt.
terwijl dat natuurlijk het kindje zelf moet zijn.
maar om uiting te kunnen geven aan alle teleurstellingen en frustraties koppelt ze dat nu los, en maakt ze het dé reden, en hét argument.
ceterum censeo Carthaginem esse delendam![]()
Ze had er helemaal nooit aan moeten beginnen. Dat ziet ze nu in. Een mens mag zich vergissen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Waarom?
Ze doet toch mee aan het spel... spelregels...
Ik vind het een ernstig vertoon van een gebrek aan ruggegraat tbh
en als meisje BELINDA MENTHOLquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:00 schreef Arcee het volgende:
Daviano of Darillo zou 't geheten als 't een jongen was.
Ik vind die Rikkert steeds tofferquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:00 schreef jwklopman het volgende:
joepie die trut van een nathalie loopt boos weg. Zou ze nu ralph de schuld gaan geven dat rikkert haar irriteert
Yup, alleen jammer dat we zo weinig van hem zienquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik vind die Rikkert steeds toffer![]()
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam is een Latijnse spreuk die zou zijn uitgesproken door de Romeinse senator Cato Maior (234-149 voor Chr.).quote:
Een beetje laat en een beetje om de verkeerde reden imho.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze had er helemaal nooit aan moeten beginnen. Dat ziet ze nu in. Een mens mag zich vergissen.
Ja het is allemaal Tanja Tanja Tanjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:02 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Yup, alleen jammer dat we zo weinig van hem zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |