Exposure op tv.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:37 schreef cuall het volgende:
Weet iemand hier waarom Tanja een echo krijgt?
Dan zal dat het zijn. Ik kan het me van haar ook niet voorstellen, maar het lijkt of ze boven haar bovenlip heeft zitten stiften, jeweetwel, wat lelijke vrouwen vaak doen.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:33 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is niet haar lip die je ziet, maar de plooi onder haar lip, die door het duimen naar beneden gedouwd wordt.
Er is gisteren door de bewoners al genomineerd, waarschijnlijk wordt er vanavond bekend gemaakt welke 2 bewoners de meeste stemmen hebben.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:36 schreef sannuh het volgende:
dus vanavond wordt genomineerd... en dan? Gaat diegene er dan volgende week uit? Lekker vaag dan
Vanavond worden er 2 of meer mensen genomineerd en dan kunnen we een week lang bellen voor de persoon die er in moet blijven of die weg moet (meestal wie moet blijven). Dat zal dan volgende week bekend worden gemaakt en moet de persoon exit (en thuis bevallenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:36 schreef sannuh het volgende:
dus vanavond wordt genomineerd... en dan? Gaat diegene er dan volgende week uit? Lekker vaag dan
Ow die mensen zullen zich ook lekker voelen dan.. als ze te horen krijgen dat ze de meeste stemmen krijgen en dan moeten ze er nog een week zitten... Maar ik neem aan dat we vanavond wel de nominaties te zien krijgen? Gister heb ik dr namelijk niets van gezienquote:Op donderdag 8 september 2005 18:39 schreef Showtime het volgende:
[..]
Er is gisteren door de bewoners al genomineerd, waarschijnlijk wordt er vanavond bekend gemaakt welke 2 bewoners de meeste stemmen hebben.
Vervolgens krijgen de kijkers een week lang de tijd om hun stem uit te brengen op de genomineerde, en degene die het minst favoriet is mag dan volgende week waarschijnlijk het huis verlaten.
Wat ik alleen wel een beetje raar vind, is dat jij (en andere Dido-dislikers) het Dido kwálijk lijken te nemen dat ze veel complimenten krijgt. Dido krijgt geen complimenten, nee ze lokt complimenten úit. Dido ligt nooit in de zon, nee ze poseert. En ondertussen elke gelegenheid aangrijpen om de minder mooie lichaamskenmerken van Dido te benadrukken.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, dat kan. Ik heb dat niet, zoals je vast al had begrepen. Ik kan niet tegen types als Dido, die constant echt lopen te paraderen of ligt te poseren en non-stop van mannen hoort dat ze zo mooi is.
Hahaha en thuis bevallen! Das een goeie.. ik hoop ook dat Tanje eruit gaatquote:Op donderdag 8 september 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanavond worden er 2 of meer mensen genomineerd en dan kunnen we een week lang bellen voor de persoon die er in moet blijven of die weg moet (meestal wie moet blijven). Dat zal dan volgende week bekend worden gemaakt en moet de persoon exit (en thuis bevallen)
edit: dus wat Showtime ook al zei
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:40 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Rob genomineerd wordt
Dan krijgen we gegarandeerd een lekkere ruzie met de een of ander, want dat kan die nooit verwerken.
dat zou inderdaad prachtig zijn, die wordt helemaal para wie er op hem gestemd heeft en waaromquote:Op donderdag 8 september 2005 18:40 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Rob genomineerd wordt
Dan krijgen we gegarandeerd een lekkere ruzie met de een of ander, want dat kan die nooit verwerken.
Daarom is ze ook een giga arrogant gevalquote:Op donderdag 8 september 2005 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ik alleen wel een beetje raar vind, is dat jij (en andere Dido-dislikers) het Dido kwálijk lijken te nemen dat ze veel complimenten krijgt. Dido krijgt geen complimenten, nee ze lokt complimenten úit. Dido ligt nooit in de zon, nee ze poseert. En ondertussen elke gelegenheid aangrijpen om de minder mooie lichaamskenmerken van Dido te benadrukken.
Ik zou dat zélf bij een bewoner die ik wat minder graag mag, bijvoorbeeld die crackhoer ik noem een Tanja, nóóit doen.![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:39 schreef Showtime het volgende:
en degene die het minst favoriet is mag dan volgende week waarschijnlijk het huis verlaten.
Tanja is ook wel het andere uiterste van Dido hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou dat zélf bij een bewoner die ik wat minder graag mag, bijvoorbeeld die crackhoer ik noem een Tanja, nóóit doen.![]()
Ingrid is mijn heldinquote:Op donderdag 8 september 2005 18:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan zal dat het zijn. Ik kan het me van haar ook niet voorstellen, maar het lijkt of ze boven haar bovenlip heeft zitten stiften, jeweetwel, wat lelijke vrouwen vaak doen.![]()
Dat is weer meer garantie op vuurwerk in het huis, wanneer bekend is bij de bewoners wie de meeste stemmen heeft krijg je vast weer nieuwe spanningen onder elkaar in het huis.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:40 schreef sannuh het volgende:
Ow die mensen zullen zich ook lekker voelen dan.. als ze te horen krijgen dat ze de meeste stemmen krijgen en dan moeten ze er nog een week zitten... Maar ik neem aan dat we vanavond wel de nominaties te zien krijgen? Gister heb ik dr namelijk niets van gezien
Dat is niet helemaal waar. Ik probeer Dido ook zo mooi mogelijk op de screencaps te krijgen.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ik alleen wel een beetje raar vind, is dat jij (en andere Dido-dislikers) het Dido kwálijk lijken te nemen dat ze veel complimenten krijgt. Dido krijgt geen complimenten, nee ze lokt complimenten úit. Dido ligt nooit in de zon, nee ze poseert. En ondertussen elke gelegenheid aangrijpen om de minder mooie lichaamskenmerken van Dido te benadrukken.
Klinkt inderdaad logisch. Alleen hoorde ik de bewoners zeggen dat ze volgende week weer moeten nomineren. Dat lijkt me alweer redelijk vlot. Vraag me af of ze dat denken of zeker wetenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:39 schreef Showtime het volgende:
Vervolgens krijgen de kijkers een week lang de tijd om hun stem uit te brengen op de genomineerde, en degene die het minst favoriet is mag dan volgende week waarschijnlijk het huis verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |