Exposure op tv.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:37 schreef cuall het volgende:
Weet iemand hier waarom Tanja een echo krijgt?
Dan zal dat het zijn. Ik kan het me van haar ook niet voorstellen, maar het lijkt of ze boven haar bovenlip heeft zitten stiften, jeweetwel, wat lelijke vrouwen vaak doen.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:33 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is niet haar lip die je ziet, maar de plooi onder haar lip, die door het duimen naar beneden gedouwd wordt.
Er is gisteren door de bewoners al genomineerd, waarschijnlijk wordt er vanavond bekend gemaakt welke 2 bewoners de meeste stemmen hebben.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:36 schreef sannuh het volgende:
dus vanavond wordt genomineerd... en dan? Gaat diegene er dan volgende week uit? Lekker vaag dan
Vanavond worden er 2 of meer mensen genomineerd en dan kunnen we een week lang bellen voor de persoon die er in moet blijven of die weg moet (meestal wie moet blijven). Dat zal dan volgende week bekend worden gemaakt en moet de persoon exit (en thuis bevallenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:36 schreef sannuh het volgende:
dus vanavond wordt genomineerd... en dan? Gaat diegene er dan volgende week uit? Lekker vaag dan
Ow die mensen zullen zich ook lekker voelen dan.. als ze te horen krijgen dat ze de meeste stemmen krijgen en dan moeten ze er nog een week zitten... Maar ik neem aan dat we vanavond wel de nominaties te zien krijgen? Gister heb ik dr namelijk niets van gezienquote:Op donderdag 8 september 2005 18:39 schreef Showtime het volgende:
[..]
Er is gisteren door de bewoners al genomineerd, waarschijnlijk wordt er vanavond bekend gemaakt welke 2 bewoners de meeste stemmen hebben.
Vervolgens krijgen de kijkers een week lang de tijd om hun stem uit te brengen op de genomineerde, en degene die het minst favoriet is mag dan volgende week waarschijnlijk het huis verlaten.
Wat ik alleen wel een beetje raar vind, is dat jij (en andere Dido-dislikers) het Dido kwálijk lijken te nemen dat ze veel complimenten krijgt. Dido krijgt geen complimenten, nee ze lokt complimenten úit. Dido ligt nooit in de zon, nee ze poseert. En ondertussen elke gelegenheid aangrijpen om de minder mooie lichaamskenmerken van Dido te benadrukken.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, dat kan. Ik heb dat niet, zoals je vast al had begrepen. Ik kan niet tegen types als Dido, die constant echt lopen te paraderen of ligt te poseren en non-stop van mannen hoort dat ze zo mooi is.
Hahaha en thuis bevallen! Das een goeie.. ik hoop ook dat Tanje eruit gaatquote:Op donderdag 8 september 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanavond worden er 2 of meer mensen genomineerd en dan kunnen we een week lang bellen voor de persoon die er in moet blijven of die weg moet (meestal wie moet blijven). Dat zal dan volgende week bekend worden gemaakt en moet de persoon exit (en thuis bevallen)
edit: dus wat Showtime ook al zei
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:40 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Rob genomineerd wordt
Dan krijgen we gegarandeerd een lekkere ruzie met de een of ander, want dat kan die nooit verwerken.
dat zou inderdaad prachtig zijn, die wordt helemaal para wie er op hem gestemd heeft en waaromquote:Op donderdag 8 september 2005 18:40 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Rob genomineerd wordt
Dan krijgen we gegarandeerd een lekkere ruzie met de een of ander, want dat kan die nooit verwerken.
Daarom is ze ook een giga arrogant gevalquote:Op donderdag 8 september 2005 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ik alleen wel een beetje raar vind, is dat jij (en andere Dido-dislikers) het Dido kwálijk lijken te nemen dat ze veel complimenten krijgt. Dido krijgt geen complimenten, nee ze lokt complimenten úit. Dido ligt nooit in de zon, nee ze poseert. En ondertussen elke gelegenheid aangrijpen om de minder mooie lichaamskenmerken van Dido te benadrukken.
Ik zou dat zélf bij een bewoner die ik wat minder graag mag, bijvoorbeeld die crackhoer ik noem een Tanja, nóóit doen.![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:39 schreef Showtime het volgende:
en degene die het minst favoriet is mag dan volgende week waarschijnlijk het huis verlaten.
Tanja is ook wel het andere uiterste van Dido hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou dat zélf bij een bewoner die ik wat minder graag mag, bijvoorbeeld die crackhoer ik noem een Tanja, nóóit doen.![]()
Ingrid is mijn heldinquote:Op donderdag 8 september 2005 18:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan zal dat het zijn. Ik kan het me van haar ook niet voorstellen, maar het lijkt of ze boven haar bovenlip heeft zitten stiften, jeweetwel, wat lelijke vrouwen vaak doen.![]()
Dat is weer meer garantie op vuurwerk in het huis, wanneer bekend is bij de bewoners wie de meeste stemmen heeft krijg je vast weer nieuwe spanningen onder elkaar in het huis.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:40 schreef sannuh het volgende:
Ow die mensen zullen zich ook lekker voelen dan.. als ze te horen krijgen dat ze de meeste stemmen krijgen en dan moeten ze er nog een week zitten... Maar ik neem aan dat we vanavond wel de nominaties te zien krijgen? Gister heb ik dr namelijk niets van gezien
Dat is niet helemaal waar. Ik probeer Dido ook zo mooi mogelijk op de screencaps te krijgen.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ik alleen wel een beetje raar vind, is dat jij (en andere Dido-dislikers) het Dido kwálijk lijken te nemen dat ze veel complimenten krijgt. Dido krijgt geen complimenten, nee ze lokt complimenten úit. Dido ligt nooit in de zon, nee ze poseert. En ondertussen elke gelegenheid aangrijpen om de minder mooie lichaamskenmerken van Dido te benadrukken.
Klinkt inderdaad logisch. Alleen hoorde ik de bewoners zeggen dat ze volgende week weer moeten nomineren. Dat lijkt me alweer redelijk vlot. Vraag me af of ze dat denken of zeker wetenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:39 schreef Showtime het volgende:
Vervolgens krijgen de kijkers een week lang de tijd om hun stem uit te brengen op de genomineerde, en degene die het minst favoriet is mag dan volgende week waarschijnlijk het huis verlaten.
Ik twijfel toch serieus of zij altijd een vrouw is geweest.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Ingrid is mijn heldin
Ze is niet mooi mooi, maar wel stoer mooi
Dat maakt het juist zo leukquote:Op donderdag 8 september 2005 18:40 schreef sannuh het volgende:
[..]
Ow die mensen zullen zich ook lekker voelen dan.. als ze te horen krijgen dat ze de meeste stemmen krijgen en dan moeten ze er nog een week zitten...
Ja dan komen er vast weer flinke ruzie of flinke roddelsquote:
gevolg : minst favorietquote:Op donderdag 8 september 2005 18:42 schreef APK het volgende:
De persoon die door Talpa het meest negatief wordt neergezet in de uitzendingen, mag vertrekken.
Vooral met dat 'stoer' blijf ik moeite hebben bij iemand die de halve dag loopt te duimzuigen. Ik mag Ingrid ook wel, maar stoer vind ik haar niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Ingrid is mijn heldin
Ze is niet mooi mooi, maar wel stoer mooi
Dan loop je inderdaad elke week vast met de nominaties. Hoe deden ze dat bij de vorige delen BB ook al weer? Werd direct op de avond van de nominaties ook de bewoner weggestuurd? Dan zou er vanavond al iemand moeten vertrekken. Of misschien na een dag of 3?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:43 schreef eborn het volgende:
Klinkt inderdaad logisch. Alleen hoorde ik de bewoners zeggen dat ze volgende week weer moeten nomineren. Dat lijkt me alweer redelijk vlot. Vraag me af of ze dat denken of zeker weten
Ik denk ook dat er volgende week donderdag iemand uitgaat... en dat ze dan ná de uitzending weer moeten nomineren.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:43 schreef eborn het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad logisch. Alleen hoorde ik de bewoners zeggen dat ze volgende week weer moeten nomineren. Dat lijkt me alweer redelijk vlot. Vraag me af of ze dat denken of zeker weten
Idd, dat suggestieve, manipulatieve commentaar iedere avond; misselijkmakend.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
De persoon die door Talpa het meest negatief wordt neergezet in de uitzendingen, mag vertrekken.
Volgens mij ging er altijd iemand tijdens de live uitzending uit. Die werd namelijk opgevangen. Of het nomineren ook altijd tijdens de live uitzending getoond werd weet ik niet meer. Volgens mij niet. Er staat me iets bij van 3 dagen (maandag), maar dat is nu dus al niet meer het geval.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:48 schreef Showtime het volgende:
Dan loop je inderdaad elke week vast met de nominaties. Hoe deden ze dat bij de vorige delen BB ook al weer? Werd direct op de avond van de nominaties ook de bewoner weggestuurd? Dan zou er vanavond al iemand moeten vertrekken. Of misschien na een dag of 3?
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk ook dat er volgende week donderdag iemand uitgaat... en dat ze dan ná de uitzending weer moeten nomineren.
'Vroegah' was er toch ook iets op maandag? Ik ben het ff kwijt.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er volgende week donderdag iemand uitgaat... en dat ze dan ná de uitzending weer moeten nomineren.
Ik vind dat héérlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Idd, dat suggestieve, manipulatieve commentaar iedere avond; misselijkmakend.
Nee, het lijkt nu eerder alsof het over Dido gaat...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:51 schreef Showtime het volgende:
Heeft Nathalie het nou alweer over Ralph....![]()
En Brenda dan!?!!?!?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef CartWOman het volgende:
Nathalie denkt dat Joost verliefd is op Dido.
Dido heeft zelf ook een vermoeden.
Ik ook.
Nú nog wel, Gert.quote:
Tja , 1 minpuntje maakt je karakter niet, hèquote:Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral met dat 'stoer' blijf ik moeite hebben bij iemand die de halve dag loopt te duimzuigen. Ik mag Ingrid ook wel, maar stoer vind ik haar niet.
Joost had Nathalie verteld dat hij steeds minder aan Brenda dacht.quote:
Leuk, klaar ben je er meequote:Joost had Nathalie verteld dat hij steeds minder aan Brenda dacht.
Precies waar Ingrid ook mee zou moeten stoppenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:54 schreef milagro het volgende:
Niet zo blijven fixeren op 1 dingetje, Scan![]()
Daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nú nog wel, Gert.
Als je straks uitgesproken voorkeuren gaat krijgen spreken we mekaar weer.
Ik vind het niet eens een minpuntje. Alleen vind ik iemand die duimzuigt sowieso niet meer stoer. Dat bestaat dus niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Tja , 1 minpuntje maakt je karakter niet, hè
Niet zo blijven fixeren op 1 dingetje, Scan![]()
Ik nietquote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef CartWOman het volgende:
Nathalie denkt dat Joost verliefd is op Dido.
Dido heeft zelf ook een vermoeden.
Ik ook.
Geweldig tochquote:Op donderdag 8 september 2005 18:58 schreef Showtime het volgende:
Roel lekker in zijn oranje badjas voor de verandering
Volgens mij zei ze 75B hoor... en Nathalie normaal gesproken ..A en soms een 70B.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef eborn het volgende:
Dido zit op 65B
Mee eens. Mar leuk lijkt het mij niet hoor om daar verliefd te worden, met een vriendin thuis.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:58 schreef milagro het volgende:
Als je zo op elkaars lip zit, kan dat snel gebeuren.
En als je uit huis bent, is het dan volgens mij ook zo weer verdwenen.
Iemand zij volgens mij toch echt 65Bquote:Op donderdag 8 september 2005 19:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze 75B hoor... en Nathalie normaal gesproken ..A en soms een 70B.![]()
haha inderdaad, ze zouden gewoon een keer allemaal tijdens de live uitzending als een stel zwervers erbij moeten gaan zitten,quote:Op donderdag 8 september 2005 18:59 schreef eborn het volgende:
Geweldig tochIk vind het zo enorm vaag om je speciaal voor een live uitzending anders aan te kleden
Iedereen ziet je de hele week al in je kloffie.
Het sloeg meer op het algemeen.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens een minpuntje. Alleen vind ik iemand die duimzuigt sowieso niet meer stoer. Dat bestaat dus niet.
Linda, Tanja en Roel zijn wat dat betreft wel de smaakmakers jaquote:Op donderdag 8 september 2005 19:01 schreef Showtime het volgende:
voor Tanja is dat dagelijkse routine![]()
Hahahaha! Ik had het ook al getypt, maar niet gepost. Gelukkig deed jij het wel!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:02 schreef eborn het volgende:
Dido: "Dom he!?"
AAAAaaaaaaaaaaaaaargh
* eborn gaat uit ellende even eten
het is wat, straks zien we tijdens de live uitzending nog een haartje onder haar okselquote:Op donderdag 8 september 2005 19:02 schreef Pinball het volgende:
Die omgebouwde moet ff haar arm scheren, ze was er 1 vergeten
Zoals ik al zei vind ik het dus géén minpuntje. Ik heb er geen problemen mee.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:01 schreef milagro het volgende:
[..]
Het sloeg meer op het algemeen.
Het is opvallend dat fixeren op 1 dingetje, 1 foutje.
En dan bij een ander (ik noem geen namen) werkelijk alles relativeren
Maar goed BOEIUH
Levert wel mooie dramatische TV op, een videoboodschap van de ex bv.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:00 schreef Gert het volgende:
Mee eens. Maar leuk lijkt het mij niet hoor om daar verliefd te worden, met een vriendin thuis.
Dan ken je mijn vriendin nog nietquote:Op donderdag 8 september 2005 19:06 schreef Pinball het volgende:
Ow, Lieske, onzeker mutsje!
Vraag anders even advies aan het héle huis
dat is echt nog niet hoog, hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 19:01 schreef vw_caddy het volgende:
Wat zal de hakhoogte zijn van Dido haar schoenen, teering![]()
zou super zijn, maar denk dat het negatief uitpakt op het verdere verloop in huis, niemand durft zich meer te uitenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:06 schreef Gert het volgende:
Als BB écht "meedogenloos" is, vertellen ze vanavond ineens live aan Joost, vol inzoomen, dat Dido denkt dat hij verliefd op haar is.
Enm dan snel de camera switchen naar Dido.![]()
Ze zal een bijbaan moeten nemen, ik kan me niet voorstellen dat ze veel klanten krijgtquote:Op donderdag 8 september 2005 19:07 schreef Sealord het volgende:
Chantal ziet d't uit alsof ze moet gaan tippelen vanavond
Gaat die de hele straat langs... "Hoe staat dit?"quote:Op donderdag 8 september 2005 19:07 schreef vw_caddy het volgende:
Dan ken je mijn vriendin nog nietVrouwen zoeken volgens mij altijd wel ergens een bevestiging, zeker om hun kleding.
Geloof het ook ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lieske heeft afgelopen 10 minuten ongeveer alles aangetrokken wat ze in haar kast heeft?
Iets zegt mij dat tussen jou 40 paar schoenen een paar staat die het record overtreftquote:Op donderdag 8 september 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is echt nog niet hoog, hoor
idd.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:09 schreef Jane het volgende:
Is Linda ook al in haar live-uitzending-outfit?
Het is de enige die ik niet zo heb zien t(r)utten. Wat een verademing!
ik heb geen veertig paar schoenen, dat je het effe weet, jaquote:Op donderdag 8 september 2005 19:10 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat tussen jou 40 paar schoenen een paar staat die het record overtreft
Verkapt fotovraagpost
hij had gewoon die hele pizza recht in haar gezicht moeten sodemieteren, vreten krengquote:Op donderdag 8 september 2005 19:14 schreef Jane het volgende:
Nath: "Ik denk dat ik deze wel een beetje lust"
Met een kinderstemmetje over de pizza van Rikkert.
Ze kreeg van mij echt geen hap meer!
Dat zou voor mij ook lang zat zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 19:16 schreef APK het volgende:
Oeh, Joost wil even 5 minuutjes van Dido.![]()
wat dacht je van "elkaars plank misslaan"quote:Op donderdag 8 september 2005 19:19 schreef Flakkie01 het volgende:
met een zooooooooooooo'n glimlach aanlachen dat is dus de lieske taal waar Rikkert het overhad![]()
ik ook, ik hoop dat ze haar exit kleding aantrekt.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:21 schreef teamlead het volgende:
Ik mag hopen dat tanja zich nog gaat omkleden voor de live-uitzending zeg...
ze gaat dan toch pas volgende week?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik ook, ik hoop dat ze haar exit kleding aantrekt.
Ik kan tanja niet uitstaan.. maar ik hoop wel dat het kind geen schade heeft opgelopen door het gedrag van de moederquote:Op donderdag 8 september 2005 19:21 schreef cuall het volgende:
Tanja voelde een "maar"toen de verloskundige de hersenen aan het bekijken was tijdens de echo.
ja voor een half uurtje max.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:25 schreef Martijn31 het volgende:
Dat zich de hele tijd onderplamuren....ergernis ergernis ergernis
Kwam best wat bloed uit, Dido de verpleegkundige heeft een verband aangelegd.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:27 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ik heb weer even wat gemist geloof ik.. wat heeft rob nou weer aan zn vinger?? aanstelleritus of niet?
Een Laaf denk ikquote:Op donderdag 8 september 2005 19:28 schreef riri het volgende:
Tanja: Het hoofd was wel groot in vergelijking met het lichaampje........
Weet niet wie het zei in het huis maar die zei ....een waterhoofd![]()
Heeft ze het ook al over een klompvoetje!
Wat komt er straks toch uit???????
Gek heh, de moeder heeft ook geen hersenenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:22 schreef riri het volgende:
Bij de echo was degene die de echo uitvoerde stil geworden toen ze bij de hersens kwam zei Tanja
lol
Daar is een truck over heen gereden.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:27 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ik heb weer even wat gemist geloof ik.. wat heeft rob nou weer aan zn vinger?? aanstelleritus of niet?
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Met een waterhoofd kan je normaal leven hoor ...
Afwijkingen aan de baby kunnen veroorzaakt worden door het veelvuldig binnen krijgen van nicotine tijdens de zwangerschapquote:Op donderdag 8 september 2005 19:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Met een waterhoofd kan je normaal leven hoor ...
welke positie speelde hij? Hij komt op mij over als een mid-mid maar ik kan me vergissenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
Daar is een truck over heen gereden.
Best jammer, want hij was een veelbelovend vingervoetballer.
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
Daar is een truck over heen gereden.
Best jammer, want hij was een veelbelovend vingervoetballer.
Met vingervoetbal speelde hij buiten-buiten.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef teamlead het volgende:
welke positie speelde hij? Hij komt op mij over als een mid-mid maar ik kan me vergissen
Er had gewoon een pleister op gekund maar Dido gind zich te buiten aan het verband tot 2 keer toe, mijn vermoeden is dat Dido hogerop wil in haar vakquote:Op donderdag 8 september 2005 19:27 schreef bLoNdYmYl het volgende:
Dat zou idd wat zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 19:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een waterhoofd komt niet door roken
Tis een schattig stelletje iddquote:Op donderdag 8 september 2005 19:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Joost en Rikkert zitten weer eens schatig bij elkaar![]()
ach.. ze is in iedergeval zichzelfquote:
21:00 uur.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
tot wanneer loopt de weekopdracht?
Dat 'ze is in ieder geval zichzelf' komt me al even de strot uit eerlijk gezegdquote:Op donderdag 8 september 2005 20:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. ze is in iedergeval zichzelf
vandaagquote:Op donderdag 8 september 2005 20:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weekopdracht tot 21:00 uur vandaag of morgen?
Thanks.quote:
omdat ze er mischien een is?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom zit Chantal erbij alsof ze een uitgelebberde 40-jarige stoephoer is?
Wat denk je zelf...?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom zit Chantal erbij alsof ze een uitgelebberde 40-jarige stoephoer is?
Zit prima, geloof me.quote:
weet ze eindelijk wat haar plaats is (tanja dus)quote:Op donderdag 8 september 2005 20:23 schreef StephanL het volgende:
de zwangere moet op de grondLaat Lieske of iemand anders lekker op de grond zitten
Hij is sinds 12.00 uur vanmiddag geslotenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:33 schreef BBscanner het volgende:
@eborn, wanneer heb je database uiteindelijk gesloten, was niet helemaal duidelijk of je nu nog wel of niet kon wijzigen! Zie net dat ie nu wel dicht is.![]()
Wat vaag ja, na ja we merken het wel! Doe je toch wie het meest zijn maar misschien heel veel gelijke geeindigd.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:36 schreef eborn het volgende:
[..]
Hij is sinds 12.00 uur vanmiddag gesloten
Er zijn trouwens 5 genomineerden
En maar roepen dat ze niet kan liegen in haar jankbui... ja ja, niet liegen, maar wel lampje jatten van je oma HAHAHAHHAHAHquote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef eborn het volgende:
[..]
Het bejaardenlampje wat ze 'gejat' heeft van haar oma
Dat zit er wel in jaquote:Op donderdag 8 september 2005 20:43 schreef BBscanner het volgende:
Mijn idee van de genomineerden;
Lieske dus
Joost
Rob
Tanja
Ralph
Ik hoop zo vurig dat Tanja er uit vliegtquote:Op donderdag 8 september 2005 20:43 schreef BBscanner het volgende:
Mijn idee van de genomineerden;
Lieske dus
Joost
Rob
Tanja
Ralph
minuutje of 20-30 toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:37 schreef StephanL het volgende:
stream loopt ver achter.
Voor het spel maakt het gelukkig niet uit. Als er vijf genomineerden zijn terwijl je maar uit 2 kunt kiezen, dan heb je dus meer kans om goed te gokkenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:38 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wat vaag ja, na ja we merken het wel! Doe je toch wie het meest zijn maar misschien heel veel gelijke geeindigd.
aha okquote:Op donderdag 8 september 2005 20:49 schreef eborn het volgende:
[..]
Nee, meer iets van 3 minuten ofzo
Ja ik vind het ook heel erg maf, ik denk dat het vooral te maken heeft met het feit dat ze zwanger is en iedereen wel een baby in het huis wel. Nu is het wel zo dat na 8 dagen dat kind moet vertrekken en ik me niet kan voorstellen dat Tanja dan in het huis blijft.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:42 schreef sannuh het volgende:
ik vind het echt vreemd hoor dat Tanja niet genomineerd is..
Die heb ik even gemist... wat was de reactie van het hangbuikzwijn?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die reactie van Tanja, toen Lieske erin mocht blijven haha
Klopt, hoewel ze nu wel weten wat Rob heeft gestemd. Maar ja, iedereen heeft Ralph gekozen, dus dat maakt niet veel uit.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef Martijn31 het volgende:
Iedereen weet dat ze Ralph heeft genomineerd, lekkere straf dan om dat te bevestigen...BLEGHHHHH
Ja vind ik ook eigenlijk maarjaquote:Op donderdag 8 september 2005 21:43 schreef mazaru het volgende:
Ik vind dat Nathalie en Rob ook genomineerd hadden moeten worden als straf
Ik heb de geluiden van de internet uitzending.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
He hebben jullie geluid bij de livestreams?
Dat was inderdaad geweldig geweest! Maar helaas...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:43 schreef mazaru het volgende:
Ik vind dat Nathalie en Rob ook genomineerd hadden moeten worden als straf
Ik ken haar ook nietquote:
Wat zei Rikkert ook alweer bij z'n nominatie?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik vermoed dat of Linda of Rikkert er uit gaat.
En Rikkert gun ik eigenlijk nog wel een kans.
Ze stond op en liep weg maar haar gezicht sprak boekdelenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die heb ik even gemist... wat was de reactie van het hangbuikzwijn?
hahahaquote:Op donderdag 8 september 2005 21:51 schreef b0ng het volgende:
tanja gaat eruit als ze op tv hebben gezegd wat het wordt!!!!!!
wie rijd er ff langs?
Ze hebben Lieske d'r 2 vriendinnen geinterviewd, net Joost z'n vriendin en nu Linda d'r moeder.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:52 schreef lillymoon het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er op de livestream van de uitzending gebeurt ik krijg de mijne niet open, hij doet het niet
Want?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
VRIENDIN VAN JOOST, maak u bekend op dit forum
Ik wil mee !quote:Op donderdag 8 september 2005 21:51 schreef b0ng het volgende:
tanja gaat eruit als ze op tv hebben gezegd wat het wordt!!!!!!
wie rijd er ff langs?
ze zit in de studio, maar als ze weer thuis is, ff oproepje voor d'r plaatsen op de blogquote:Op donderdag 8 september 2005 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
borstjequote:Op donderdag 8 september 2005 21:56 schreef Martijn31 het volgende:
Dido, maak je borst maar nat, Joost is coming for you
Ik gok op milagro of tamaartjequote:Op donderdag 8 september 2005 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
screen cap graag...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef lennardn het volgende:
Dochter van Robi s zoooo geil !!
Milagro is eerder zijn moederquote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik gok op milagro of tamaartje
Hoezo dan?? Heeft ze Fok genoemd ofzo??quote:Op donderdag 8 september 2005 21:55 schreef Showtime het volgende:
[..]
ze zit in de studio, maar als ze weer thuis is, ff oproepje voor d'r plaatsen op de blog
* teamlead ziet ideaalbeeld van milagro in duigen vallenquote:
Nou als dat niet zo is, heeft ie een plaat voor z'n kopquote:Op donderdag 8 september 2005 21:56 schreef Martijn31 het volgende:
Dido, maak je borst maar nat, Joost is coming for you
helaas niet, ze zei dat ze dag en nacht via internet alles volgtquote:Op donderdag 8 september 2005 21:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo dan?? Heeft ze Fok genoemd ofzo??
ja echt irritant, altijd na de live uitzending dan gaan alle kijkers op internet verder kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:03 schreef sannuh het volgende:
Haper de haper de haper.... ooogh wat irritant!
wat voor proggie dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:08 schreef -Delta- het volgende:
Via een bepaald proggie gaat de stream van de live uitzending zalig![]()
Dit lijkt mij wel het ultieme moment trouwens om daar voor het hek te staan schreeuwen.quote:
Dat was een bloedirritant figuur, die om de 10 seconde ergens om moest janken.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ik heb die jeanette ook echt nog nooit gezien of van gehoord. en ze noemt zich beroemd..![]()
Dat geld ben je kwijtquote:Op donderdag 8 september 2005 22:12 schreef lennardn het volgende:
Ik loof 100 euro uit voor diegene die voor het hek gaat schreeuwen dat Tanja een meisje heeft !!!
Wel opnemen en uploaden dat filmpje !
Als ik er dichtbij woonde had ik t gedaanquote:Op donderdag 8 september 2005 22:12 schreef lennardn het volgende:
Ik loof 100 euro uit voor diegene die voor het hek gaat schreeuwen dat Tanja een meisje heeft !!!
ik doe er 100cent bovenopquote:Op donderdag 8 september 2005 22:12 schreef lennardn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |