Dus je hebt én niet de topic titel gelezen als niet de OP. Anders zou je niet zo'n achterlijke post plaatsen. Je moet op je FAVORIET stemmen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef mark_03 het volgende:
Ik zeg Ralph ... mag 'm niet zo.
LOLquote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef mark_03 het volgende:
dan is het toch logisch dat je heb niet kiest ?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef mark_03 het volgende:
Aan de tussenstand te zien (Ralph bovenaan) hebben er wel meer die fout gemaakt.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:52 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
LOL
je stemt niet op wie je niet mag... maar je brengt je stem uit als je iemand wil houden in het huis
* flugeltje maakte ook al een fout omdat vraagstelling niet helemaal duidelijk wasquote:Op donderdag 8 september 2005 21:52 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
LOL
je stemt niet op wie je niet mag... maar je brengt je stem uit als je iemand wil houden in het huis
Ze doen niet eens de moeite om de TT voluit te lezen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:56 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Aan de tussenstand te zien (Ralph bovenaan) hebben er wel meer die fout gemaakt.![]()
Vraagstelling niet duidelijk. In de TT staat Stem op je favoriet, hoe duidelijk kan het wel niet?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje maakte ook al een fout omdat vraagstelling niet helemaal duidelijk was![]()
Ik heb gestemd n.a.v. de titel.... Ik dacht dat ik op mijn favoriet om eruit te gaan moest stemmen...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze doen niet eens de moeite om de TT voluit te lezen.![]()
TT: Wie gaat er uit? Stem op je favoriet <===== dus stemmen op degene die je het allerliefst ziet vertrekken?? Onhandige vraagstelling.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze doen niet eens de moeite om de TT voluit te lezen.![]()
Stem... op... je... FA-VO-RIET!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje maakte ook al een fout omdat vraagstelling niet helemaal duidelijk was![]()
Wie gaat eruit??? Stem op je favoriet....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |