ja voor een half uurtje max.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:25 schreef Martijn31 het volgende:
Dat zich de hele tijd onderplamuren....ergernis ergernis ergernis
Kwam best wat bloed uit, Dido de verpleegkundige heeft een verband aangelegd.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:27 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ik heb weer even wat gemist geloof ik.. wat heeft rob nou weer aan zn vinger?? aanstelleritus of niet?
Een Laaf denk ikquote:Op donderdag 8 september 2005 19:28 schreef riri het volgende:
Tanja: Het hoofd was wel groot in vergelijking met het lichaampje........
Weet niet wie het zei in het huis maar die zei ....een waterhoofd![]()
Heeft ze het ook al over een klompvoetje!
Wat komt er straks toch uit???????
Gek heh, de moeder heeft ook geen hersenenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:22 schreef riri het volgende:
Bij de echo was degene die de echo uitvoerde stil geworden toen ze bij de hersens kwam zei Tanja
lol
Daar is een truck over heen gereden.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:27 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ik heb weer even wat gemist geloof ik.. wat heeft rob nou weer aan zn vinger?? aanstelleritus of niet?
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Met een waterhoofd kan je normaal leven hoor ...
Afwijkingen aan de baby kunnen veroorzaakt worden door het veelvuldig binnen krijgen van nicotine tijdens de zwangerschapquote:Op donderdag 8 september 2005 19:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Met een waterhoofd kan je normaal leven hoor ...
welke positie speelde hij? Hij komt op mij over als een mid-mid maar ik kan me vergissenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
Daar is een truck over heen gereden.
Best jammer, want hij was een veelbelovend vingervoetballer.
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
Daar is een truck over heen gereden.
Best jammer, want hij was een veelbelovend vingervoetballer.
Met vingervoetbal speelde hij buiten-buiten.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef teamlead het volgende:
welke positie speelde hij? Hij komt op mij over als een mid-mid maar ik kan me vergissen
Er had gewoon een pleister op gekund maar Dido gind zich te buiten aan het verband tot 2 keer toe, mijn vermoeden is dat Dido hogerop wil in haar vakquote:Op donderdag 8 september 2005 19:27 schreef bLoNdYmYl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |