Geloof het ook ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lieske heeft afgelopen 10 minuten ongeveer alles aangetrokken wat ze in haar kast heeft?
Iets zegt mij dat tussen jou 40 paar schoenen een paar staat die het record overtreftquote:Op donderdag 8 september 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is echt nog niet hoog, hoor
idd.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:09 schreef Jane het volgende:
Is Linda ook al in haar live-uitzending-outfit?
Het is de enige die ik niet zo heb zien t(r)utten. Wat een verademing!
ik heb geen veertig paar schoenen, dat je het effe weet, jaquote:Op donderdag 8 september 2005 19:10 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat tussen jou 40 paar schoenen een paar staat die het record overtreft
Verkapt fotovraagpost
hij had gewoon die hele pizza recht in haar gezicht moeten sodemieteren, vreten krengquote:Op donderdag 8 september 2005 19:14 schreef Jane het volgende:
Nath: "Ik denk dat ik deze wel een beetje lust"
Met een kinderstemmetje over de pizza van Rikkert.
Ze kreeg van mij echt geen hap meer!
Dat zou voor mij ook lang zat zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 19:16 schreef APK het volgende:
Oeh, Joost wil even 5 minuutjes van Dido.![]()
wat dacht je van "elkaars plank misslaan"quote:Op donderdag 8 september 2005 19:19 schreef Flakkie01 het volgende:
met een zooooooooooooo'n glimlach aanlachen dat is dus de lieske taal waar Rikkert het overhad![]()
ik ook, ik hoop dat ze haar exit kleding aantrekt.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:21 schreef teamlead het volgende:
Ik mag hopen dat tanja zich nog gaat omkleden voor de live-uitzending zeg...
ze gaat dan toch pas volgende week?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik ook, ik hoop dat ze haar exit kleding aantrekt.
Ik kan tanja niet uitstaan.. maar ik hoop wel dat het kind geen schade heeft opgelopen door het gedrag van de moederquote:Op donderdag 8 september 2005 19:21 schreef cuall het volgende:
Tanja voelde een "maar"toen de verloskundige de hersenen aan het bekijken was tijdens de echo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |