Exposure op tv.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:37 schreef cuall het volgende:
Weet iemand hier waarom Tanja een echo krijgt?
Dan zal dat het zijn. Ik kan het me van haar ook niet voorstellen, maar het lijkt of ze boven haar bovenlip heeft zitten stiften, jeweetwel, wat lelijke vrouwen vaak doen.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:33 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is niet haar lip die je ziet, maar de plooi onder haar lip, die door het duimen naar beneden gedouwd wordt.
Er is gisteren door de bewoners al genomineerd, waarschijnlijk wordt er vanavond bekend gemaakt welke 2 bewoners de meeste stemmen hebben.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:36 schreef sannuh het volgende:
dus vanavond wordt genomineerd... en dan? Gaat diegene er dan volgende week uit? Lekker vaag dan
Vanavond worden er 2 of meer mensen genomineerd en dan kunnen we een week lang bellen voor de persoon die er in moet blijven of die weg moet (meestal wie moet blijven). Dat zal dan volgende week bekend worden gemaakt en moet de persoon exit (en thuis bevallenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:36 schreef sannuh het volgende:
dus vanavond wordt genomineerd... en dan? Gaat diegene er dan volgende week uit? Lekker vaag dan
Ow die mensen zullen zich ook lekker voelen dan.. als ze te horen krijgen dat ze de meeste stemmen krijgen en dan moeten ze er nog een week zitten... Maar ik neem aan dat we vanavond wel de nominaties te zien krijgen? Gister heb ik dr namelijk niets van gezienquote:Op donderdag 8 september 2005 18:39 schreef Showtime het volgende:
[..]
Er is gisteren door de bewoners al genomineerd, waarschijnlijk wordt er vanavond bekend gemaakt welke 2 bewoners de meeste stemmen hebben.
Vervolgens krijgen de kijkers een week lang de tijd om hun stem uit te brengen op de genomineerde, en degene die het minst favoriet is mag dan volgende week waarschijnlijk het huis verlaten.
Wat ik alleen wel een beetje raar vind, is dat jij (en andere Dido-dislikers) het Dido kwálijk lijken te nemen dat ze veel complimenten krijgt. Dido krijgt geen complimenten, nee ze lokt complimenten úit. Dido ligt nooit in de zon, nee ze poseert. En ondertussen elke gelegenheid aangrijpen om de minder mooie lichaamskenmerken van Dido te benadrukken.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, dat kan. Ik heb dat niet, zoals je vast al had begrepen. Ik kan niet tegen types als Dido, die constant echt lopen te paraderen of ligt te poseren en non-stop van mannen hoort dat ze zo mooi is.
Hahaha en thuis bevallen! Das een goeie.. ik hoop ook dat Tanje eruit gaatquote:Op donderdag 8 september 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanavond worden er 2 of meer mensen genomineerd en dan kunnen we een week lang bellen voor de persoon die er in moet blijven of die weg moet (meestal wie moet blijven). Dat zal dan volgende week bekend worden gemaakt en moet de persoon exit (en thuis bevallen)
edit: dus wat Showtime ook al zei
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:40 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Rob genomineerd wordt
Dan krijgen we gegarandeerd een lekkere ruzie met de een of ander, want dat kan die nooit verwerken.
dat zou inderdaad prachtig zijn, die wordt helemaal para wie er op hem gestemd heeft en waaromquote:Op donderdag 8 september 2005 18:40 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Rob genomineerd wordt
Dan krijgen we gegarandeerd een lekkere ruzie met de een of ander, want dat kan die nooit verwerken.
Daarom is ze ook een giga arrogant gevalquote:Op donderdag 8 september 2005 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ik alleen wel een beetje raar vind, is dat jij (en andere Dido-dislikers) het Dido kwálijk lijken te nemen dat ze veel complimenten krijgt. Dido krijgt geen complimenten, nee ze lokt complimenten úit. Dido ligt nooit in de zon, nee ze poseert. En ondertussen elke gelegenheid aangrijpen om de minder mooie lichaamskenmerken van Dido te benadrukken.
Ik zou dat zélf bij een bewoner die ik wat minder graag mag, bijvoorbeeld die crackhoer ik noem een Tanja, nóóit doen.![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:39 schreef Showtime het volgende:
en degene die het minst favoriet is mag dan volgende week waarschijnlijk het huis verlaten.
Tanja is ook wel het andere uiterste van Dido hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou dat zélf bij een bewoner die ik wat minder graag mag, bijvoorbeeld die crackhoer ik noem een Tanja, nóóit doen.![]()
Ingrid is mijn heldinquote:Op donderdag 8 september 2005 18:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan zal dat het zijn. Ik kan het me van haar ook niet voorstellen, maar het lijkt of ze boven haar bovenlip heeft zitten stiften, jeweetwel, wat lelijke vrouwen vaak doen.![]()
Dat is weer meer garantie op vuurwerk in het huis, wanneer bekend is bij de bewoners wie de meeste stemmen heeft krijg je vast weer nieuwe spanningen onder elkaar in het huis.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:40 schreef sannuh het volgende:
Ow die mensen zullen zich ook lekker voelen dan.. als ze te horen krijgen dat ze de meeste stemmen krijgen en dan moeten ze er nog een week zitten... Maar ik neem aan dat we vanavond wel de nominaties te zien krijgen? Gister heb ik dr namelijk niets van gezien
Dat is niet helemaal waar. Ik probeer Dido ook zo mooi mogelijk op de screencaps te krijgen.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ik alleen wel een beetje raar vind, is dat jij (en andere Dido-dislikers) het Dido kwálijk lijken te nemen dat ze veel complimenten krijgt. Dido krijgt geen complimenten, nee ze lokt complimenten úit. Dido ligt nooit in de zon, nee ze poseert. En ondertussen elke gelegenheid aangrijpen om de minder mooie lichaamskenmerken van Dido te benadrukken.
Klinkt inderdaad logisch. Alleen hoorde ik de bewoners zeggen dat ze volgende week weer moeten nomineren. Dat lijkt me alweer redelijk vlot. Vraag me af of ze dat denken of zeker wetenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:39 schreef Showtime het volgende:
Vervolgens krijgen de kijkers een week lang de tijd om hun stem uit te brengen op de genomineerde, en degene die het minst favoriet is mag dan volgende week waarschijnlijk het huis verlaten.
Ik twijfel toch serieus of zij altijd een vrouw is geweest.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Ingrid is mijn heldin
Ze is niet mooi mooi, maar wel stoer mooi
Dat maakt het juist zo leukquote:Op donderdag 8 september 2005 18:40 schreef sannuh het volgende:
[..]
Ow die mensen zullen zich ook lekker voelen dan.. als ze te horen krijgen dat ze de meeste stemmen krijgen en dan moeten ze er nog een week zitten...
Ja dan komen er vast weer flinke ruzie of flinke roddelsquote:
gevolg : minst favorietquote:Op donderdag 8 september 2005 18:42 schreef APK het volgende:
De persoon die door Talpa het meest negatief wordt neergezet in de uitzendingen, mag vertrekken.
Vooral met dat 'stoer' blijf ik moeite hebben bij iemand die de halve dag loopt te duimzuigen. Ik mag Ingrid ook wel, maar stoer vind ik haar niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Ingrid is mijn heldin
Ze is niet mooi mooi, maar wel stoer mooi
Dan loop je inderdaad elke week vast met de nominaties. Hoe deden ze dat bij de vorige delen BB ook al weer? Werd direct op de avond van de nominaties ook de bewoner weggestuurd? Dan zou er vanavond al iemand moeten vertrekken. Of misschien na een dag of 3?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:43 schreef eborn het volgende:
Klinkt inderdaad logisch. Alleen hoorde ik de bewoners zeggen dat ze volgende week weer moeten nomineren. Dat lijkt me alweer redelijk vlot. Vraag me af of ze dat denken of zeker weten
Ik denk ook dat er volgende week donderdag iemand uitgaat... en dat ze dan ná de uitzending weer moeten nomineren.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:43 schreef eborn het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad logisch. Alleen hoorde ik de bewoners zeggen dat ze volgende week weer moeten nomineren. Dat lijkt me alweer redelijk vlot. Vraag me af of ze dat denken of zeker weten
Idd, dat suggestieve, manipulatieve commentaar iedere avond; misselijkmakend.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
De persoon die door Talpa het meest negatief wordt neergezet in de uitzendingen, mag vertrekken.
Volgens mij ging er altijd iemand tijdens de live uitzending uit. Die werd namelijk opgevangen. Of het nomineren ook altijd tijdens de live uitzending getoond werd weet ik niet meer. Volgens mij niet. Er staat me iets bij van 3 dagen (maandag), maar dat is nu dus al niet meer het geval.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:48 schreef Showtime het volgende:
Dan loop je inderdaad elke week vast met de nominaties. Hoe deden ze dat bij de vorige delen BB ook al weer? Werd direct op de avond van de nominaties ook de bewoner weggestuurd? Dan zou er vanavond al iemand moeten vertrekken. Of misschien na een dag of 3?
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk ook dat er volgende week donderdag iemand uitgaat... en dat ze dan ná de uitzending weer moeten nomineren.
'Vroegah' was er toch ook iets op maandag? Ik ben het ff kwijt.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er volgende week donderdag iemand uitgaat... en dat ze dan ná de uitzending weer moeten nomineren.
Ik vind dat héérlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Idd, dat suggestieve, manipulatieve commentaar iedere avond; misselijkmakend.
Nee, het lijkt nu eerder alsof het over Dido gaat...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:51 schreef Showtime het volgende:
Heeft Nathalie het nou alweer over Ralph....![]()
En Brenda dan!?!!?!?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef CartWOman het volgende:
Nathalie denkt dat Joost verliefd is op Dido.
Dido heeft zelf ook een vermoeden.
Ik ook.
Nú nog wel, Gert.quote:
Tja , 1 minpuntje maakt je karakter niet, hèquote:Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral met dat 'stoer' blijf ik moeite hebben bij iemand die de halve dag loopt te duimzuigen. Ik mag Ingrid ook wel, maar stoer vind ik haar niet.
Joost had Nathalie verteld dat hij steeds minder aan Brenda dacht.quote:
Leuk, klaar ben je er meequote:Joost had Nathalie verteld dat hij steeds minder aan Brenda dacht.
Precies waar Ingrid ook mee zou moeten stoppenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:54 schreef milagro het volgende:
Niet zo blijven fixeren op 1 dingetje, Scan![]()
Daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nú nog wel, Gert.
Als je straks uitgesproken voorkeuren gaat krijgen spreken we mekaar weer.
Ik vind het niet eens een minpuntje. Alleen vind ik iemand die duimzuigt sowieso niet meer stoer. Dat bestaat dus niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Tja , 1 minpuntje maakt je karakter niet, hè
Niet zo blijven fixeren op 1 dingetje, Scan![]()
Ik nietquote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef CartWOman het volgende:
Nathalie denkt dat Joost verliefd is op Dido.
Dido heeft zelf ook een vermoeden.
Ik ook.
Geweldig tochquote:Op donderdag 8 september 2005 18:58 schreef Showtime het volgende:
Roel lekker in zijn oranje badjas voor de verandering
Volgens mij zei ze 75B hoor... en Nathalie normaal gesproken ..A en soms een 70B.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef eborn het volgende:
Dido zit op 65B
Mee eens. Mar leuk lijkt het mij niet hoor om daar verliefd te worden, met een vriendin thuis.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:58 schreef milagro het volgende:
Als je zo op elkaars lip zit, kan dat snel gebeuren.
En als je uit huis bent, is het dan volgens mij ook zo weer verdwenen.
Iemand zij volgens mij toch echt 65Bquote:Op donderdag 8 september 2005 19:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze 75B hoor... en Nathalie normaal gesproken ..A en soms een 70B.![]()
haha inderdaad, ze zouden gewoon een keer allemaal tijdens de live uitzending als een stel zwervers erbij moeten gaan zitten,quote:Op donderdag 8 september 2005 18:59 schreef eborn het volgende:
Geweldig tochIk vind het zo enorm vaag om je speciaal voor een live uitzending anders aan te kleden
Iedereen ziet je de hele week al in je kloffie.
Het sloeg meer op het algemeen.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens een minpuntje. Alleen vind ik iemand die duimzuigt sowieso niet meer stoer. Dat bestaat dus niet.
Linda, Tanja en Roel zijn wat dat betreft wel de smaakmakers jaquote:Op donderdag 8 september 2005 19:01 schreef Showtime het volgende:
voor Tanja is dat dagelijkse routine![]()
Hahahaha! Ik had het ook al getypt, maar niet gepost. Gelukkig deed jij het wel!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:02 schreef eborn het volgende:
Dido: "Dom he!?"
AAAAaaaaaaaaaaaaaargh
* eborn gaat uit ellende even eten
het is wat, straks zien we tijdens de live uitzending nog een haartje onder haar okselquote:Op donderdag 8 september 2005 19:02 schreef Pinball het volgende:
Die omgebouwde moet ff haar arm scheren, ze was er 1 vergeten
Zoals ik al zei vind ik het dus géén minpuntje. Ik heb er geen problemen mee.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:01 schreef milagro het volgende:
[..]
Het sloeg meer op het algemeen.
Het is opvallend dat fixeren op 1 dingetje, 1 foutje.
En dan bij een ander (ik noem geen namen) werkelijk alles relativeren
Maar goed BOEIUH
Levert wel mooie dramatische TV op, een videoboodschap van de ex bv.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:00 schreef Gert het volgende:
Mee eens. Maar leuk lijkt het mij niet hoor om daar verliefd te worden, met een vriendin thuis.
Dan ken je mijn vriendin nog nietquote:Op donderdag 8 september 2005 19:06 schreef Pinball het volgende:
Ow, Lieske, onzeker mutsje!
Vraag anders even advies aan het héle huis
dat is echt nog niet hoog, hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 19:01 schreef vw_caddy het volgende:
Wat zal de hakhoogte zijn van Dido haar schoenen, teering![]()
zou super zijn, maar denk dat het negatief uitpakt op het verdere verloop in huis, niemand durft zich meer te uitenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:06 schreef Gert het volgende:
Als BB écht "meedogenloos" is, vertellen ze vanavond ineens live aan Joost, vol inzoomen, dat Dido denkt dat hij verliefd op haar is.
Enm dan snel de camera switchen naar Dido.![]()
Ze zal een bijbaan moeten nemen, ik kan me niet voorstellen dat ze veel klanten krijgtquote:Op donderdag 8 september 2005 19:07 schreef Sealord het volgende:
Chantal ziet d't uit alsof ze moet gaan tippelen vanavond
Gaat die de hele straat langs... "Hoe staat dit?"quote:Op donderdag 8 september 2005 19:07 schreef vw_caddy het volgende:
Dan ken je mijn vriendin nog nietVrouwen zoeken volgens mij altijd wel ergens een bevestiging, zeker om hun kleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |