Gelukkig dat ik niet de enige was die het opviel. Echt bizar!quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Damn... Chantal staat nu bij Tanja en zegt TOTAAL wat anders dan net tegen de andere bewoners.
Wat een gekken! Zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:55 schreef Showtime het volgende:
en dat er genoeg gekken zijn die ondanks dat ze de volgende dag vroeg op moeten 02:00 uur s'nachts nog alles volgen![]()
Meldtquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef witste het volgende:
Heel snel ja.....
Ingodsnaam, hoeveel mensen zijn er nog wakker???
Ik ben al 2 uur aan het slapen eigenlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef witste het volgende:
wat dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Damn... Chantal staat nu bij Tanja en zegt TOTAAL wat anders dan net tegen de andere bewoners.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:01 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Ik ben al 2 uur aan het slapen eigenlijk![]()
ik sliep alquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef witste het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef Jane het volgende:
Chantal is een hypocriet wijf!Eerst zegt ze tegen de anderen dat Tanja maar na had moeten denken en nu zegt ze tegen Tanja "Sommige dingen kun je nu eenmaal niet voorzien".
Wat zal Tanja dan intens gelukkig worden! toch heel die zwangerschap voor niet voor niets!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:01 schreef milagro het volgende:
[..]
wat dan?
ik was effezetten.
Ik zie er nog wel alsnog een jongetje uitgeperst worden trouwens
Geintje!!!!!!!!!!! boeiuh!!!!!!!!!! intens onverwacht en zo
baas boven baasquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:01 schreef Jammie het volgende:
Chantal is wel heel hypocriet. Eerst (als Tanja er niet bij is) zeggen dat Tanja alles had kunnen weten, omdat ze het contract heeft ondertekend. En nu (als Tanja er wel bij is) meehuilen en zielig doen, samen met Tanja.
Tanja is erg, maar Chantal is nog erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |