Gelukkig dat ik niet de enige was die het opviel. Echt bizar!quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Damn... Chantal staat nu bij Tanja en zegt TOTAAL wat anders dan net tegen de andere bewoners.
Wat een gekken! Zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:55 schreef Showtime het volgende:
en dat er genoeg gekken zijn die ondanks dat ze de volgende dag vroeg op moeten 02:00 uur s'nachts nog alles volgen![]()
Meldtquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef witste het volgende:
Heel snel ja.....
Ingodsnaam, hoeveel mensen zijn er nog wakker???
Ik ben al 2 uur aan het slapen eigenlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef witste het volgende:
wat dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Damn... Chantal staat nu bij Tanja en zegt TOTAAL wat anders dan net tegen de andere bewoners.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:01 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Ik ben al 2 uur aan het slapen eigenlijk![]()
ik sliep alquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef witste het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef Jane het volgende:
Chantal is een hypocriet wijf!Eerst zegt ze tegen de anderen dat Tanja maar na had moeten denken en nu zegt ze tegen Tanja "Sommige dingen kun je nu eenmaal niet voorzien".
Wat zal Tanja dan intens gelukkig worden! toch heel die zwangerschap voor niet voor niets!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:01 schreef milagro het volgende:
[..]
wat dan?
ik was effezetten.
Ik zie er nog wel alsnog een jongetje uitgeperst worden trouwens
Geintje!!!!!!!!!!! boeiuh!!!!!!!!!! intens onverwacht en zo
baas boven baasquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:01 schreef Jammie het volgende:
Chantal is wel heel hypocriet. Eerst (als Tanja er niet bij is) zeggen dat Tanja alles had kunnen weten, omdat ze het contract heeft ondertekend. En nu (als Tanja er wel bij is) meehuilen en zielig doen, samen met Tanja.
Tanja is erg, maar Chantal is nog erger.
Kan ze alsnog een abortusje krijgen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze heeft ook geen zin meer in de bevalling
Djiez wat een muts
gogo tanjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:04 schreef Dynabite het volgende:
<======== opent de deur voor Tanja ( en lokt haar met een slof sigaretten naar buiten).
Yeah!quote:Lieve John,
Wellicht zijn we niet helemaal op de juiste voet begonnen met communiceren, maar je kunt je wellicht mijn scepsis voorstellen aan het begin van het Big Brother seizoen. Ik wil het desondanks toch even met je hebben over Tanja. Ja, ik weet dat ze een makkelijk doel is en ja, dat is vast hartstikke zielig en je mag geen zwangere vrouwen aanvallen, want met die grote buik en die gierende hormonen kun je natuurlijk niet verwachten dat er uit zo'n vrouw wat zinnigs komt.
Maar John, serieus... toen je Tanja interviewde, kon je toen ter plekke al niet zien dat dit niet zo'n sociaal type was en dat ze zich voornamelijk terug zou trekken of viel je soms voor haar ingetogen manier van doen die eigenlijk moest verhullen dat het gewoon een oersaaie trien is die bezig zou zijn haar baby zoveel mogelijk te vergiftigen met nicotine?
Wat is er in vredesnaam interessant aan deze vrouw? Het kan niet zijn dat ze het van haar sprankelijke conversatievermogen moet hebben of van haar interessante verhalen, want het enige wat uit haar mond komt, is geklaag over alles wat haar dwars zit (en dat is op dit moment voornamelijk het kind waar we met z'n allen op zitten te wachten).
Is het echt de bedoeling dat we hier nog dik een maand tegenaan moeten kijken omdat Talpa zo nodig de primeur van een bevalling in het Big Brother huis moet hebben?
Liever niet wat mij betreft. Dus je als je hieraan iets zou willen doen, zou ik dat bijzonder op prijs stellen. No hard feelings verder, hoop ik?
Hartelijke groet!
Maerycke
Bijna nog erger. Het is ongelooflijk!quote:
nee, en die anderen dus wel, en die haakten dus ms zelf daarom alsnog afquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:03 schreef Bluezz het volgende:
Wáárom in godsnaam hebben ze Tanja gekozen.
Ik ben nu wel heeeeeel benieuwd naar de afgewezen zwangere kandidaten.
Ze wist toch waar ze aan begon???
Ralph ook niet.....quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:06 schreef Jumparound het volgende:
Damn, waarom zit ik niet in de huis
ow wacht, ik had me niet opgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |