quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
bel en win! Of sms
Hoevaak heeft Rob de afgelopen 30 minuten "Lieve Schat" gezegd?
a. 100x
b. 500x
c. 1000x
Als prijs kun je een origineel kunstbeen van Rob winnen.
Beste samenvatting van de avondquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:45 schreef witste het volgende:
Lieve schat, Lieve schat, Lieve schat, Lieve schat, Lieve schat, nee Lieve schat, Lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat......
Ja héquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:45 schreef Jumparound het volgende:
oke, ik sluit me aan bij Peter6000 inzake robs motieven
wat is ie lief
Is het ook niet, maar de manier waarop hij het overbrengt is soms wat 'dwingend'quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:46 schreef Day het volgende:
Ik vind Rob's advies eigenlijk niet eens zo slecht!
Nee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:47 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb helemaal geen streams en geluidMaar heeft Rob al gezegd: Dat zie ik toch aan je???
![]()
Dat ie er nog snel even overheen magquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:47 schreef eborn het volgende:
Rob: "Wij nomineren jou niet, dus je komt heel ver"
Ok, duidelijk
Opdracht van BB?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:47 schreef Jane het volgende:
Rob: Wij nomineren je niet.
Afspraken gemaakt, Rob? Da's verboden, lul!
Dat denk je maarquote:
Ik denk dat als Rob nog even doorgaat dan denk ik dat je gelijk gaat krijgen, hoe vaker hij zegt dat ze rustig moet nadenken deste stelliger is ze met 'ik wil niet meer meewerken'.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:46 schreef witste het volgende:
Ik gok dat ze er vannacht nog uitgaat......
Welke hondquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:44 schreef harrie1 het volgende:
ik denk zomaar
de hond komt in het huis wonen
en 3 mensen naar keuze bij de bevalling
ik ook niet, maar hij herhaalt het iets teveel en Tanja luistert toch niet, ergo de negert, ergo de baby, ergo de sigaretten, ergo alles.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:46 schreef Day het volgende:
Ik vind Rob's advies eigenlijk niet eens zo slecht!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:45 schreef sam_the_man het volgende:
Straks is behalve zwanger ook nog doof....
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
bel en win! Of sms
Hoevaak heeft Rob de afgelopen 30 minuten "Lieve Schat" gezegd?
a. 100x
b. 500x
c. 1000x
Als prijs kun je een origineel kunstbeen van Rob winnen.
Lijkt mij wel... Deze BB hebben ze neergezet als de "BB met zwangere vrouw" Beetje lullig als die dan eruitvliegt.quote:
die steigebouwer die op dit moment zijn leuter in een ander teefje aan het leggen is ?quote:
Lachenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:49 schreef Bluezz het volgende:
Klaar.
Lieve schat.
Als ze een kik geeft, hij weet niet eens wat ze wil zeggen.
Volwassen persoon MY GOD.
Knuffelen en alles is weer goed.
De baby is gewoon weer onzijdig en alles moet op een rijtje.
Moet ik hierom huilen of heeeeel hard lachen
"Nee maar lieve schat dat begrijp ik..."quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:49 schreef Bluezz het volgende:
Klaar.
Lieve schat.
Als ze een kik geeft, hij weet niet eens wat ze wil zeggen.
Wat mij betreft wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:49 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mag ik deze meenemen naar de weblog?
over tanja?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Er wordt buiten lekker geroddeld
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:50 schreef Dynabite het volgende:
rob hinkt weg ...zijn been slaapt.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:50 schreef Dynabite het volgende:
Ok ROBquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Rob zegt dat hij heel duidelijk op haar heeft ingesproken en dat ze nu even alleen wil zijn. Van Rob mogen ze nu even niet met Tanja gaan praten.
Tanja dr oorquote:
Hoe kan dat nou, dat heeft hij nog nooit gezegdquote:
Dat dácht ik dus al!quote:
de hond van tanja wordt bij haar thuis opgehaald en als 14de bewoner geintoduceerdquote:
er was in een eerdere BB versie een geitquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:53 schreef harrie1 het volgende:
hebben we niet al eens een huisdier gehad in bb?
Ze zei daarnet ook dat Tanja de hele tijd ontzien was, en nu ineens met het spel wordt geconfronteerd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:53 schreef eborn het volgende:
Chantal geeft aan dat Tanja zelf toestemming heeft gegeven, en zowaar, ik ben het met haar eens
Nee, want stel je voor dat zijn moeite nu door iemand anders even teniet gedaan wordt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Van Rob mogen ze nu even niet met Tanja gaan praten.
zender checken BubbleBabequote:Op vrijdag 9 september 2005 01:53 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
D*t d*c*t ik d** *l!
w*e e*vn tj*k*e
En kutkippenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:54 schreef Showtime het volgende:
[..]
er was in een eerdere BB versie een geit
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:53 schreef harrie1 het volgende:
[..]
de hond van tanja wordt bij haar thuis opgehaald en als 14de bewoner geintoduceerd
hebben we niet al eens een huisdier gehad in bb?
en dat er genoeg gekken zijn die ondanks dat ze de volgende dag vroeg op moeten 02:00 uur s'nachts nog alles volgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:54 schreef __Saviour__ het volgende:
De bewoners schijnen niet goed te beseffen dat er 24/7 streams zijn
Vandaar , batterijenwissel...quote:
Zijn kunstbeen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:50 schreef Dynabite het volgende:
Nee, dat gevoel heb ik ook al gehad. Denken dat het elke avond een half uurtje live is of zo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:54 schreef __Saviour__ het volgende:
De bewoners schijnen niet goed te beseffen dat er 24/7 streams zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |