quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
bel en win! Of sms
Hoevaak heeft Rob de afgelopen 30 minuten "Lieve Schat" gezegd?
a. 100x
b. 500x
c. 1000x
Als prijs kun je een origineel kunstbeen van Rob winnen.
Beste samenvatting van de avondquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:45 schreef witste het volgende:
Lieve schat, Lieve schat, Lieve schat, Lieve schat, Lieve schat, nee Lieve schat, Lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat......
Ja héquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:45 schreef Jumparound het volgende:
oke, ik sluit me aan bij Peter6000 inzake robs motieven
wat is ie lief
Is het ook niet, maar de manier waarop hij het overbrengt is soms wat 'dwingend'quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:46 schreef Day het volgende:
Ik vind Rob's advies eigenlijk niet eens zo slecht!
Nee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:47 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb helemaal geen streams en geluidMaar heeft Rob al gezegd: Dat zie ik toch aan je???
![]()
Dat ie er nog snel even overheen magquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:47 schreef eborn het volgende:
Rob: "Wij nomineren jou niet, dus je komt heel ver"
Ok, duidelijk
Opdracht van BB?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:47 schreef Jane het volgende:
Rob: Wij nomineren je niet.
Afspraken gemaakt, Rob? Da's verboden, lul!
Dat denk je maarquote:
Ik denk dat als Rob nog even doorgaat dan denk ik dat je gelijk gaat krijgen, hoe vaker hij zegt dat ze rustig moet nadenken deste stelliger is ze met 'ik wil niet meer meewerken'.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:46 schreef witste het volgende:
Ik gok dat ze er vannacht nog uitgaat......
Welke hondquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:44 schreef harrie1 het volgende:
ik denk zomaar
de hond komt in het huis wonen
en 3 mensen naar keuze bij de bevalling
ik ook niet, maar hij herhaalt het iets teveel en Tanja luistert toch niet, ergo de negert, ergo de baby, ergo de sigaretten, ergo alles.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:46 schreef Day het volgende:
Ik vind Rob's advies eigenlijk niet eens zo slecht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |