En sommige mensen met teveelquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er zitten idd enkele mensen op dit forum zonder enig invoelingsvermogen![]()
Nee hoor, ze heeft ook tegen verschillende over haar studie-plannen verteld, haar woonplaats, wijken waar ze gewoond heeft, hond, dagelijks leventje, muziek, feestjes die ze bezocht, Tiësto waar ze zo fan van was, Magik cd's die ze zo enorm goed vind.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:16 schreef milagro het volgende:
[..]
De anderen hebben haar vanaf het begin af enkel over de buik gevraagd.
Maar goed, boeien verder, de een vindt haar in alles en altijd een kutwijf, de ander niet, moet kunnen
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:21 schreef -Delta- het volgende:
Rob: Je mag altijd bij me komen liggen
Jep hoorde ik ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Ik zit nog liever thuis met een torenhoge schuld dan dat ik hier aan mee moet werken, echt waar"
Nath.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:22 schreef Maerycke het volgende:
Is dat Nathalie op de foto of Dido?
En die stresshormonen hebben geen effect op de baby denk je?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi. Hopelijk tieft ze op.
Dat ze niet goed over de consequenties heeft nagedacht is haar probleem hoor. Het is wel Big Brother. Prima dat ze fysiek niet in gevaar komt voor de baby, maar mentaal mag ze best getest worden. Het is geen vakantie voor dr. Had ze maar naar Center Parcs moeten gaan.
Net zoals veel van de andere bewoners, zo niet alle.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:22 schreef BorTheWolf het volgende:
Ze zit daar puur voor het geld.
Rob speelt teveel Sims op de computerquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou nog veel dieper in de stress schieten als iemand als Rob mee zo kwam 'troosten'.
Dan had ze zich een ander jaar aan moeten melden, in een minder labiele positie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Net zoals veel van de andere bewoners, zo niet alle.
Hij is echt te erg nu. Heb zin om hem met z'n kop tegen de muur te rammen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou nog veel dieper in de stress schieten als iemand als Rob mee zo kwam 'troosten'.
Menno, Tanja checkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:25 schreef schatje het volgende:
Laat Menno er ff bij komen. Die zei tenminste dat ze naar haar gevoel moet luisteren.
Dat klopt. En dat ze nog wat te drinken van Tiesto had gehad en daar zo trots op was etc... nee hoor, ze is nét zoals alle andere bewoners afgetast. Alleen tastte ze nauwelijks terug, en dan krijg je op een gegeven moment de situatie dat Tanaj synoniem geworden is met haar buik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heeft ook tegen verschillende over haar studie-plannen verteld, haar woonplaats, wijken waar ze gewoond heeft, hond, dagelijks leventje, muziek, feestjes die ze bezocht, Tiësto waar ze zo fan van was, Magik cd's die ze zo enorm goed vind.
Ik zie dat echt niet hoor.
En het lijkt me logisch dat je met een zwangere toch wel dagelijks vraagt hoe of wat over de zwangerschap, zou ook niet leuk zijn als mensen doen alsof ze niet eens zwanger is.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rob speelt teveel Sims op de computer
Peter, ik vind dat je er rare opvattingen op na houdquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Rob nu symphatiek en inhoudelijk goed vind![]()
Erg he
Heel, heel erg...quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:26 schreef Shirley het volgende:
Rob: ''Dat ga je gewoon vragen! Ík ga wel met je mee""
Klopt, ik heb haar never nooit noppes nada ooit iets aan iemand horen vragen. "Goh Dido, mooie oorbellen, hoe kom je eraan" bijvoorbeeld, vergeet het maar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat klopt. En dat ze nog wat te drinken van Tiesto had gehad en daar zo trots op was etc... nee hoor, ze is nét zoals alle andere bewoners afgetast. Alleen tastte ze nauwelijks terug,
Beetje stress overleeft zo'n kiddo wel hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:24 schreef Rica het volgende:
[..]
En die stresshormonen hebben geen effect op de baby denk je?
Hij heeft slechts een paar zinnen onthouden uit het 'psychologie voor beginners' boek.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:26 schreef elskreeft het volgende:
Hoe vaak was dat been nog van plan zichzelf te herhalen?? dit is nu 70x hetzelfde zinnetje geloof ik??
nee, dat laatste zou niet goed zijn, maar je kan ook zeggen Tanja en nu wil ik wat weten over JOU, en niet je buik etc.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heeft ook tegen verschillende over haar studie-plannen verteld, haar woonplaats, wijken waar ze gewoond heeft, hond, dagelijks leventje, muziek, feestjes die ze bezocht, Tiësto waar ze zo fan van was, Magik cd's die ze zo enorm goed vind.
Ik zie dat echt niet hoor.
En het lijkt me logisch dat je met een zwangere toch wel dagelijks vraagt hoe of wat over de zwangerschap, zou ook niet leuk zijn als mensen doen alsof ze niet eens zwanger is.
Ja, hij lult haar om om nog een paar dagen te blijven. Ben je nu blij? Is vast goed voor haar, ze ziet er zo blij uit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Rob nu symphatiek en inhoudelijk goed vind![]()
Erg he
Dat doen ze niet zomaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:27 schreef mijn23 het volgende:
rob is bang dat BB stopt als zij er uit moet ,daarom is ie zo bezig!!
Misschien mag hij Leroy niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:29 schreef Rica het volgende:
Wat wil die Rob nou bewijzen door Tanja weer om te praten? Laat haar gaan man als je zogenaamd zo begaan met haar bent.
Wat wil je dan, nog labielere praatjes.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:29 schreef elskreeft het volgende:
Rob: IK wil dat je dit en IK wil dat je dat...wat denktie nou eigenlijk ??
Dude!quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Rob 1456 keer: "Ik wil alleen maar dít zeggen..."
ZEG HET DAN EN HOU JE KOP VERDER!!![]()
dan moet jij dus blij zijn nu, dat hij daar staatquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
Hij is vast bang dat die een enveloppe bij zich heeftquote:
In mijn interpretatie is hij oprecht betrokken bij haar, en gaat het helemaal niet om blijven of niet blijvenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, hij lult haar om om nog een paar dagen te blijven. Ben je nu blij? Is vast goed voor haar, ze ziet er zo blij uit.![]()
![]()
Ach ja weer die sigaretten. Als je in de randstad woont krijg je al het equivalent binnen van 5 sigaretten per dag.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje stress overleeft zo'n kiddo wel hoor.
Zou me meer zorgen maken over de sigaretjes.
iedereen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:30 schreef eborn het volgende:
Ze krijgt dus 4500 euro door mee te doen.
Goede analyse denk ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:30 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja is niet boos op BB
Tanja is boos op haar eigen (toekomstloze) leven, de baby die er bijna aankomt terwijl ze er mentaal, financieel etc. er niet klaar voor is, noch om er 18 jaar lang voor te zorgen.
ik dacht al ik het niet goede hoordequote:Op vrijdag 9 september 2005 01:30 schreef wickie het volgende:
Ze loopt 4500 euro mis als ze weg gaat????
Koop die Palm nou, schooierdquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:31 schreef Uiruru het volgende:
BEDRAGEN!!! WE WILLEN BEDRAGEN HOREN!!!
Nou, dat gun ik haar ook niet. Ze moetgewoon lekker naar huis gaan en een prachtige meid op deze wereld zetten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:30 schreef milagro het volgende:
[..]
dan moet jij dus blij zijn nu, dat hij daar staat
Nooit gedacht... Geen idee waarom eigenlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ben er behoorlijk verslaafd aan hoor
Ze weet dat het een meisje is. Blijkbaar was dat het belangrijkste..quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:31 schreef Jumparound het volgende:
ik snap er geen reet van meer van....
Waarom is de lol er af?
Ze weet nu dat de baby een meisje is..quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:31 schreef Jumparound het volgende:
ik snap er geen reet van meer van....
Waarom is de lol er af?
maar wel met een plastic zak over haar hoofd, tochquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, dat gun ik haar ook niet. Ze moetgewoon lekker naar huis gaan en een prachtige meid op deze wereld zetten.
Ja maar het de verrassing is het leukste aan ene kind krijgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:32 schreef Pinball het volgende:
"Het allerleukste is gewoon weg"
Ze vergeet even dat kind wat er nog zit...
Ook dat was een geintje... had je dequote:Op vrijdag 9 september 2005 01:33 schreef milagro het volgende:
[..]
maar wel met een plastic zak over haar hoofd, toch
Moet ie eerst de juiste toon aanslaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:33 schreef schatje het volgende:
Rob probeert gewoon een wit voetje bij BB te halen.
Te walgelijk voor woorden![]()
![]()
.
Ja, daar was ik dus verbaasd over. Dat er startgeld was wist ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:32 schreef Zapje het volgende:
ja 4500 euro is startgeld.........dat krijgt ze niet als ze weggaat........en ze heeft torenhoge schulden..............
Ik combineer dat allemaal moeiteloos met mijn intellectuele VPRO Noorderlicht Groene Amsterdammer-kantquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:32 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nooit gedacht... Geen idee waarom eigenlijk
Mwah, jij komt met stress als medisch argument aan....quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:31 schreef Rica het volgende:
[..]
Ach ja weer die sigaretten. Als je in de randstad woont krijg je al het equivalent binnen van 5 sigaretten per dag.
Stress is veel schadelijker.
Ja.. 9 maanden Sinterklaas spanningquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:34 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Ja maar het de verrassing is het leukste aan ene kind krijgen
hetquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze weet nu dat de baby een meisje is..
is met een eventueel vroegtijdig vertrek van Tanja nog punten te verdienen in de eerste rond van het nominatiespel?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:34 schreef eborn het volgende:
[..]
Ja, daar was ik dus verbaasd over. Dat er startgeld was wist ik
Maar goed, ik zie haar in deze toestand niet blijven
Het zijn net kerstcadeautjes: de vooravond is altijd leuker dan het openmakenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:34 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Ja maar het de verrassing is het leukste aan ene kind krijgen
En bij de kijkers.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:33 schreef schatje het volgende:
Rob probeert gewoon een wit voetje bij BB te halen.
Te walgelijk voor woorden![]()
![]()
.
Nog 3 weken..quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:36 schreef BorTheWolf het volgende:
hoelang moeten ze nog fietsen met die eieren eigenlijk ?
Helaas, het vrijwillig vertrek vervalt zodra de database gesloten wordtquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:35 schreef Showtime het volgende:
is met een eventueel vroegtijdig vertrek van Tanja nog punten te verdienen in de eerste rond van het nominatiespel?![]()
Hoera. Ze heeft nog een hersencel over.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:36 schreef elskreeft het volgende:
Ze gaat zich nu afvragen of het slechts om de kijkcijfers zal gaan!?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
Rob hoort de stem op TV al: "Big Brother Rob voorkomt een vrijwillige exit van Tanja".
Aanvankelijk tot vanavond maar het werd verlengd tot maandag omdat Tanja aan de medebewoners had verraden dat het een meisje isquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:36 schreef BorTheWolf het volgende:
hoelang moeten ze nog fietsen met die eieren eigenlijk ?
Talpa gaat een maand voor het programma nog een zwangere opsnorren. Wat denk je anders dat je krijgt dan een labiele aanstaande in geld en andere problemen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:35 schreef sam_the_man het volgende:
Ze (talpa) dit, ze dat, ze zus, ze zo......
JIJ BENT ER ZELF GAAN ZITTEN TRUT!!!!
Dat vind jijquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:37 schreef Cybart het volgende:
wat zijn jullie cheap.....
tanja is een crackhoer
rob een loser
maar wat BB flikt is een kutstreek
Da's waar ze hadden haar beter het telefoonnummer van een begeleid-wonen-project kunnen geven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:37 schreef Rica het volgende:
[..]
Talpa gaat een maand voor het programma nog een zwangere opsnorren. Wat denk je anders dat je krijgt dan een labiele aanstaande in geld en andere problemen?
zoals een berekening op welke dagen je niet zwanger kan raken en dus zonder condoom kan neukenquote:
neuh, maa rjij de mijne wel, dusquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat was een geintje... had je degemist?
Bijvoorbeeld ja!quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:40 schreef Showtime het volgende:
[..]
zoals een berekening op welke dagen je niet zwanger kan raken en dus zonder condoom kan neuken
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
Rob hoort de stem op TV al: "Big Brother Rob voorkomt een vrijwillige exit van Tanja".
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:40 schreef Showtime het volgende:
[..]
zoals een berekening op welke dagen je WEL zwanger kan raken en dus zonder condoom MOET neuken
In bloed op de muur kalken!quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:41 schreef eborn het volgende:
Haha Rob: "Ga voor jezelf op papier zetten.... Euh, we hebben geen papier"
Maar wel een oogpotloodjequote:Op vrijdag 9 september 2005 01:41 schreef eborn het volgende:
Haha Rob: "Ga voor jezelf op papier zetten.... Euh, we hebben geen papier"
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:41 schreef Jane het volgende:
Rob!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Schijtziek word ik van hem!
Ze zegt net: "Stel je voor dat er in die envelop had gestaan dat ik zelf niet meer genomineerd stond, maar wel iemand anders nog moest aanwijzen als 5e genomineerde".quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:41 schreef wickie het volgende:
haha die lieske heeft het weer over de envelop, haha, meesterlijk, ze is fantastisch
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
bel en win! Of sms
Hoevaak heeft Rob de afgelopen 30 minuten "Lieve Schat" gezegd?
a. 100x
b. 500x
c. 1000x
Als prijs kun je een origineel kunstbeen van Rob winnen.
Beste samenvatting van de avondquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:45 schreef witste het volgende:
Lieve schat, Lieve schat, Lieve schat, Lieve schat, Lieve schat, nee Lieve schat, Lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat, nee lieve schat......
Ja héquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:45 schreef Jumparound het volgende:
oke, ik sluit me aan bij Peter6000 inzake robs motieven
wat is ie lief
Is het ook niet, maar de manier waarop hij het overbrengt is soms wat 'dwingend'quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:46 schreef Day het volgende:
Ik vind Rob's advies eigenlijk niet eens zo slecht!
Nee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:47 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb helemaal geen streams en geluidMaar heeft Rob al gezegd: Dat zie ik toch aan je???
![]()
Dat ie er nog snel even overheen magquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:47 schreef eborn het volgende:
Rob: "Wij nomineren jou niet, dus je komt heel ver"
Ok, duidelijk
Opdracht van BB?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:47 schreef Jane het volgende:
Rob: Wij nomineren je niet.
Afspraken gemaakt, Rob? Da's verboden, lul!
Dat denk je maarquote:
Ik denk dat als Rob nog even doorgaat dan denk ik dat je gelijk gaat krijgen, hoe vaker hij zegt dat ze rustig moet nadenken deste stelliger is ze met 'ik wil niet meer meewerken'.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:46 schreef witste het volgende:
Ik gok dat ze er vannacht nog uitgaat......
Welke hondquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:44 schreef harrie1 het volgende:
ik denk zomaar
de hond komt in het huis wonen
en 3 mensen naar keuze bij de bevalling
ik ook niet, maar hij herhaalt het iets teveel en Tanja luistert toch niet, ergo de negert, ergo de baby, ergo de sigaretten, ergo alles.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:46 schreef Day het volgende:
Ik vind Rob's advies eigenlijk niet eens zo slecht!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:45 schreef sam_the_man het volgende:
Straks is behalve zwanger ook nog doof....
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
bel en win! Of sms
Hoevaak heeft Rob de afgelopen 30 minuten "Lieve Schat" gezegd?
a. 100x
b. 500x
c. 1000x
Als prijs kun je een origineel kunstbeen van Rob winnen.
Lijkt mij wel... Deze BB hebben ze neergezet als de "BB met zwangere vrouw" Beetje lullig als die dan eruitvliegt.quote:
die steigebouwer die op dit moment zijn leuter in een ander teefje aan het leggen is ?quote:
Lachenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:49 schreef Bluezz het volgende:
Klaar.
Lieve schat.
Als ze een kik geeft, hij weet niet eens wat ze wil zeggen.
Volwassen persoon MY GOD.
Knuffelen en alles is weer goed.
De baby is gewoon weer onzijdig en alles moet op een rijtje.
Moet ik hierom huilen of heeeeel hard lachen
"Nee maar lieve schat dat begrijp ik..."quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:49 schreef Bluezz het volgende:
Klaar.
Lieve schat.
Als ze een kik geeft, hij weet niet eens wat ze wil zeggen.
Wat mij betreft wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:49 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mag ik deze meenemen naar de weblog?
over tanja?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Er wordt buiten lekker geroddeld
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:50 schreef Dynabite het volgende:
rob hinkt weg ...zijn been slaapt.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:50 schreef Dynabite het volgende:
Ok ROBquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Rob zegt dat hij heel duidelijk op haar heeft ingesproken en dat ze nu even alleen wil zijn. Van Rob mogen ze nu even niet met Tanja gaan praten.
Tanja dr oorquote:
Hoe kan dat nou, dat heeft hij nog nooit gezegdquote:
Dat dácht ik dus al!quote:
de hond van tanja wordt bij haar thuis opgehaald en als 14de bewoner geintoduceerdquote:
er was in een eerdere BB versie een geitquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:53 schreef harrie1 het volgende:
hebben we niet al eens een huisdier gehad in bb?
Ze zei daarnet ook dat Tanja de hele tijd ontzien was, en nu ineens met het spel wordt geconfronteerd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:53 schreef eborn het volgende:
Chantal geeft aan dat Tanja zelf toestemming heeft gegeven, en zowaar, ik ben het met haar eens
Nee, want stel je voor dat zijn moeite nu door iemand anders even teniet gedaan wordt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Van Rob mogen ze nu even niet met Tanja gaan praten.
zender checken BubbleBabequote:Op vrijdag 9 september 2005 01:53 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
D*t d*c*t ik d** *l!
w*e e*vn tj*k*e
En kutkippenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:54 schreef Showtime het volgende:
[..]
er was in een eerdere BB versie een geit
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:53 schreef harrie1 het volgende:
[..]
de hond van tanja wordt bij haar thuis opgehaald en als 14de bewoner geintoduceerd
hebben we niet al eens een huisdier gehad in bb?
en dat er genoeg gekken zijn die ondanks dat ze de volgende dag vroeg op moeten 02:00 uur s'nachts nog alles volgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:54 schreef __Saviour__ het volgende:
De bewoners schijnen niet goed te beseffen dat er 24/7 streams zijn
Vandaar , batterijenwissel...quote:
Zijn kunstbeen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:50 schreef Dynabite het volgende:
Nee, dat gevoel heb ik ook al gehad. Denken dat het elke avond een half uurtje live is of zo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:54 schreef __Saviour__ het volgende:
De bewoners schijnen niet goed te beseffen dat er 24/7 streams zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |