quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rob speelt teveel Sims op de computer
Peter, ik vind dat je er rare opvattingen op na houdquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Rob nu symphatiek en inhoudelijk goed vind![]()
Erg he
Heel, heel erg...quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:26 schreef Shirley het volgende:
Rob: ''Dat ga je gewoon vragen! Ík ga wel met je mee""
Klopt, ik heb haar never nooit noppes nada ooit iets aan iemand horen vragen. "Goh Dido, mooie oorbellen, hoe kom je eraan" bijvoorbeeld, vergeet het maar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat klopt. En dat ze nog wat te drinken van Tiesto had gehad en daar zo trots op was etc... nee hoor, ze is nét zoals alle andere bewoners afgetast. Alleen tastte ze nauwelijks terug,
Beetje stress overleeft zo'n kiddo wel hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:24 schreef Rica het volgende:
[..]
En die stresshormonen hebben geen effect op de baby denk je?
Hij heeft slechts een paar zinnen onthouden uit het 'psychologie voor beginners' boek.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:26 schreef elskreeft het volgende:
Hoe vaak was dat been nog van plan zichzelf te herhalen?? dit is nu 70x hetzelfde zinnetje geloof ik??
nee, dat laatste zou niet goed zijn, maar je kan ook zeggen Tanja en nu wil ik wat weten over JOU, en niet je buik etc.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heeft ook tegen verschillende over haar studie-plannen verteld, haar woonplaats, wijken waar ze gewoond heeft, hond, dagelijks leventje, muziek, feestjes die ze bezocht, Tiësto waar ze zo fan van was, Magik cd's die ze zo enorm goed vind.
Ik zie dat echt niet hoor.
En het lijkt me logisch dat je met een zwangere toch wel dagelijks vraagt hoe of wat over de zwangerschap, zou ook niet leuk zijn als mensen doen alsof ze niet eens zwanger is.
Ja, hij lult haar om om nog een paar dagen te blijven. Ben je nu blij? Is vast goed voor haar, ze ziet er zo blij uit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Rob nu symphatiek en inhoudelijk goed vind![]()
Erg he
Dat doen ze niet zomaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:27 schreef mijn23 het volgende:
rob is bang dat BB stopt als zij er uit moet ,daarom is ie zo bezig!!
Misschien mag hij Leroy niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:29 schreef Rica het volgende:
Wat wil die Rob nou bewijzen door Tanja weer om te praten? Laat haar gaan man als je zogenaamd zo begaan met haar bent.
Wat wil je dan, nog labielere praatjes.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:29 schreef elskreeft het volgende:
Rob: IK wil dat je dit en IK wil dat je dat...wat denktie nou eigenlijk ??
Dude!quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Rob 1456 keer: "Ik wil alleen maar dít zeggen..."
ZEG HET DAN EN HOU JE KOP VERDER!!![]()
dan moet jij dus blij zijn nu, dat hij daar staatquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou nog veel dieper in de stress schieten als iemand als Rob mee zo kwam 'troosten'.
Hij is vast bang dat die een enveloppe bij zich heeftquote:
In mijn interpretatie is hij oprecht betrokken bij haar, en gaat het helemaal niet om blijven of niet blijvenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, hij lult haar om om nog een paar dagen te blijven. Ben je nu blij? Is vast goed voor haar, ze ziet er zo blij uit.![]()
![]()
Ach ja weer die sigaretten. Als je in de randstad woont krijg je al het equivalent binnen van 5 sigaretten per dag.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje stress overleeft zo'n kiddo wel hoor.
Zou me meer zorgen maken over de sigaretjes.
iedereen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:30 schreef eborn het volgende:
Ze krijgt dus 4500 euro door mee te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |