Hoe kan dat nou, dat heeft hij nog nooit gezegdquote:
Dat dácht ik dus al!quote:
de hond van tanja wordt bij haar thuis opgehaald en als 14de bewoner geintoduceerdquote:
er was in een eerdere BB versie een geitquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:53 schreef harrie1 het volgende:
hebben we niet al eens een huisdier gehad in bb?
Ze zei daarnet ook dat Tanja de hele tijd ontzien was, en nu ineens met het spel wordt geconfronteerd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:53 schreef eborn het volgende:
Chantal geeft aan dat Tanja zelf toestemming heeft gegeven, en zowaar, ik ben het met haar eens
Nee, want stel je voor dat zijn moeite nu door iemand anders even teniet gedaan wordt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Van Rob mogen ze nu even niet met Tanja gaan praten.
zender checken BubbleBabequote:Op vrijdag 9 september 2005 01:53 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
D*t d*c*t ik d** *l!
w*e e*vn tj*k*e
En kutkippenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:54 schreef Showtime het volgende:
[..]
er was in een eerdere BB versie een geit
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:53 schreef harrie1 het volgende:
[..]
de hond van tanja wordt bij haar thuis opgehaald en als 14de bewoner geintoduceerd
hebben we niet al eens een huisdier gehad in bb?
en dat er genoeg gekken zijn die ondanks dat ze de volgende dag vroeg op moeten 02:00 uur s'nachts nog alles volgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:54 schreef __Saviour__ het volgende:
De bewoners schijnen niet goed te beseffen dat er 24/7 streams zijn
Vandaar , batterijenwissel...quote:
Zijn kunstbeen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:50 schreef Dynabite het volgende:
rob hinkt weg ...zijn been slaapt.
Nee, dat gevoel heb ik ook al gehad. Denken dat het elke avond een half uurtje live is of zo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:54 schreef __Saviour__ het volgende:
De bewoners schijnen niet goed te beseffen dat er 24/7 streams zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |