Ja, ze vroeg net wie de aansteker had.quote:Op zondag 11 september 2005 23:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Tanja vanavond eigenlijk al een woord gesproken?
Ik vermoed dat ze bij de jeugdzorg al een plekje gereserveerd hebben voor Rowena Savannah Chantal Naomiquote:Op zondag 11 september 2005 23:21 schreef cuall het volgende:
Nou ik krijg steeds meer medelijde met dat babytje, .........in blijde verwachting?
Welke is Patrick?quote:Op zondag 11 september 2005 23:23 schreef ruby het volgende:
Roel klinkt een beetje als Patrick van Spongebob Squarepants.
Dat zijn toch allemaal namen van vermiste vermoorde vrouwen?quote:Op zondag 11 september 2005 23:23 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze bij de jeugdzorg al een plekje gereserveerd hebben voor Rowena Savannah Chantal Naomi
quote:Op zondag 11 september 2005 23:24 schreef Flakkie01 het volgende:
Tanja is toch naar huis en talpa heeft in paniek een wassen beeld neergezet in de bekende pose .niemand die het verschil ziet Programma gered![]()
gelukkig maar want die hebben een behoorlijke wachtlijstquote:Op zondag 11 september 2005 23:23 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze bij de jeugdzorg al een plekje gereserveerd hebben voor Rowena Savannah Chantal Naomi
Nog lang niet genoeg als je het mij vraagt, dooooorrdrinkuuhh!!quote:Op zondag 11 september 2005 23:25 schreef FlowKey het volgende:
Ik ben ff weggeweest ... zit er veel alcohol in die gasten??
Van mishandelde/vermoorde achterbuurt kinderen om precies te zijn ... over de grens?quote:Dat zijn toch allemaal namen van vermiste vermoorde vrouwen?
Oh zegt me niks, maar goed ik kijk het nooit.quote:
Ben jij het, Tom?quote:Op zondag 11 september 2005 23:25 schreef GraafD het volgende:
google uithof indoor team den haag - francorchamps verslag fun cup 25 uurs race in belgie
hehequote:Op zondag 11 september 2005 23:24 schreef Flakkie01 het volgende:
Tanja is toch naar huis en talpa heeft in paniek een wassen beeld neergezet in de bekende pose .niemand die het verschil ziet Programma gered![]()
Yep, goed bewijs... Dido spreekt de waarheid mensen!!quote:Op zondag 11 september 2005 23:25 schreef GraafD het volgende:
google uithof indoor team den haag - francorchamps verslag fun cup 25 uurs race in belgie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |