Het valt op he, als je een tijdje niet kijkt dat je stiekem eigenlijk helemaal niets mistquote:Op zondag 11 september 2005 23:09 schreef -Delta- het volgende:
Ik schakel net in, volgens mij heb ik weinig gemist...
Bijna altijd ja, behalve gisterquote:Op zondag 11 september 2005 23:10 schreef bemeall het volgende:
[..]
Het valt op he, als je een tijdje niet kijkt dat je stiekem eigenlijk helemaal niets mist
quote:Op zondag 11 september 2005 23:07 schreef Pinball het volgende:
Achteraf gezien had het deurbeleid bij het BB-huis ook wel wat strenger gemogen.
haha ja, maar met of zonder muts, hij is kwijt.. toch?quote:Op zondag 11 september 2005 23:10 schreef BBscanner het volgende:
Dat is die met die oranje muts op!
Hij is soms zo ongelofelijk irritant en aan het lollen, maar stiekem moet ik altijd om die slappe onderbroekenlol lachenquote:Op zondag 11 september 2005 23:11 schreef schatje het volgende:
Joost is echt leuk.
quote:Op zondag 11 september 2005 23:07 schreef Pinball het volgende:
Achteraf gezien had het deurbeleid bij het BB-huis ook wel wat strenger gemogen.
Wow een buik die eet, dan zal het wel extreem lekker eten zijn, picky pickyquote:Op zondag 11 september 2005 23:13 schreef Showtime het volgende:
Buik ziet voedsel, Buik staat op, Buik pakt voedsel.
Hap Slik Weg!
Buik zit weer doodstil.
Ssssssssst lekker zo latenquote:Op zondag 11 september 2005 23:13 schreef Sealord het volgende:
Wat is Rob stil, issie chagarijnig of zo? heeft eindelijk iemand 'm op z'n nummer gezet?
ja geef me de Shag eens aanquote:Op zondag 11 september 2005 23:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Tanja vanavond eigenlijk al een woord gesproken?
ik vind hem echt helemaal nooit leuk, maar dat ligt geloof ik aan mij, hij doet wel zijn best er iets van te maken steeds...quote:Op zondag 11 september 2005 23:13 schreef -Delta- het volgende:
Hij is soms zo ongelofelijk irritant en aan het lollen, maar stiekem moet ik altijd om die slappe onderbroekenlol lachen![]()
Welterustenquote:
Ja volgens mij heeft ze al een paar keer ''IK'' gezegt vandaagquote:Op zondag 11 september 2005 23:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
de lol is erafquote:Op zondag 11 september 2005 23:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is nog altijd pissed dat Ingrid, na al dat dansen met hem gisteren, toch naast Menno in bed is gekropen.quote:Op zondag 11 september 2005 23:13 schreef Sealord het volgende:
Wat is Rob stil, issie chagarijnig of zo? heeft eindelijk iemand 'm op z'n nummer gezet?
Daar heb je het al. Zij is het dus.quote:Op zondag 11 september 2005 23:17 schreef k_i_m het volgende:
En Ingrid slaat weer naar Menno. Ik blijf me verbazen hoe lomp ze dat doet. Heel onvrouwlijk.
Er schijnt toch een omgebouwde kerel in het huis te zitten? Ik denk dus zelf dat het Ingrid is en MW ookquote:Op zondag 11 september 2005 23:17 schreef k_i_m het volgende:
En Ingrid slaat weer naar Menno. Ik blijf me verbazen hoe lomp ze dat doet. Heel onvrouwlijk.
bron aub?quote:Op zondag 11 september 2005 23:17 schreef GraafD het volgende:
Dat race verhaal van dido klopt
Hoe weet je dat? Ben je soms Tom Coronel?quote:Op zondag 11 september 2005 23:17 schreef GraafD het volgende:
Dat race verhaal van dido klopt
Jahoor er zit echt een omgebouwde in.quote:Op zondag 11 september 2005 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er schijnt toch een omgebouwde kerel in het huis te zitten? Ik denk dus zelf dat het Ingrid is en MW ook
Echt serieus, moet je maar opletten. Niks subtiel, gewoon vol erop slaan/schoppen. Ik wil er verder niks uit concluderen, maar het staat echt heel gek als je erop gaat lettenquote:
Dit is adembenemend als je het vergelijkt met eergister en gisterquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 23:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ben je soms Tom Coronel?![]()
En die worden gegarandeerd uitgezonden. TV kijkend nederland krijgt niets mee van het feit dat T al een paar dagen is gereduceerd tot meubelstukquote:Op zondag 11 september 2005 23:15 schreef Sealord het volgende:
[..]
Ja volgens mij heeft ze al een paar keer ''IK'' gezegt vandaag![]()
ja en dat idd.quote:Op zondag 11 september 2005 23:21 schreef cuall het volgende:
Nou ik krijg steeds meer medelijde met dat babytje, .........in blijde verwachting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |