Die rollen nog van het lachen over de grond van het hilarische t-shirt verhaal.quote:Op zondag 11 september 2005 22:58 schreef Flakkie01 het volgende:
De Regie is de onzin van Dido ook zat![]()
oke, ik heb nu oficieel te doen met haar.... [kijken hoe lang het duurt, maar toch...]quote:Op zondag 11 september 2005 22:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja zit er toch ook bij. Heeft ze überhaupt nog iets gezegd?
Maakt nie uit wie ik zie, zolang het Chantal maar niet is. Wat een tyfus wijf !quote:Op zondag 11 september 2005 22:59 schreef srblackbird het volgende:
Dido is leuk, ik wil geen Chantal zien
ik ben eruit, ik kies Leroyquote:Op zondag 11 september 2005 23:02 schreef Flakkie01 het volgende:
Zit me net te bedenken wie ik eigenlijk nog leuk vind![]()
je bent naiefquote:Op zondag 11 september 2005 23:03 schreef srblackbird het volgende:
Ik geloof Dido wel...![]()
noem me naiëf![]()
niks slaan, da's zieligquote:
Leroy gaat winnenquote:
dan weet ik waar ze gelest heeft. autorijschool magielse uit Haarlemquote:Op zondag 11 september 2005 22:54 schreef BBscanner het volgende:
Dido had een geile autorij-instructeur! Had gezegd tegen haar als je met me naar bed gaat dan mag je gratis rijden en in mn ferrari rijden.
Menno zou zelfs Hummie proberen te versieren als hij de kans kreeg.quote:Op zondag 11 september 2005 23:05 schreef Anitra het volgende:
Menno is de nige die zich met Chantal vermaakt, de rest van nederland heeft al genoeg van haar
ze zou zelf het initiatief (oeps dat woord komt niet in haar woorden boek voor)kunnen nemen??quote:Op zondag 11 september 2005 23:00 schreef Wup het volgende:
[..]
oke, ik heb nu oficieel te doen met haar.... [kijken hoe lang het duurt, maar toch...]
quote:Op zondag 11 september 2005 23:06 schreef Showtime het volgende:
[..]
Menno zou zelfs Hummie proberen te versieren als hij de kans kreeg.
Nee joh. Walter of Shurendy.quote:
ja dat roep ik ook de hele tijd, volgens mij denken de anderen dat ze gewoon helemaal niet meer wil.......quote:Op zondag 11 september 2005 23:06 schreef cuall het volgende:
ze zou zelf het initiatief (oeps dat woord komt niet in haar woorden boek voor)kunnen nemen??
walterquote:
Een radioprogramma alleen met Joost is ook al goed hoorquote:Op zondag 11 september 2005 23:05 schreef Asskicker14 het volgende:
De radioprogramma van Joost, Menno en Chantal. Ik zie het al voor me.
quote:Op zondag 11 september 2005 23:07 schreef Pinball het volgende:
Achteraf gezien had het deurbeleid bij het BB-huis ook wel wat strenger gemogen.
Zelfde probleem vond eerst Dido wel leuk maar nu meer....wie vindt ik het minst irritant, dan ga ik maar voor Roel.quote:Op zondag 11 september 2005 23:02 schreef Flakkie01 het volgende:
Zit me net te bedenken wie ik eigenlijk nog leuk vind![]()
Shurendyquote:
Heeft hij toch pech want Hummie laat zich niet naaien die naait alleen zelfquote:Op zondag 11 september 2005 23:06 schreef Showtime het volgende:
[..]
Menno !quote:Op zondag 11 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Wie pakt mij even?"
[afbeelding]
Menno offert zich wel weer op:
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 september 2005 23:06 schreef Showtime het volgende:
[..]
shurendy heeft gewonnen hij is definitief van Tanja afquote:
Zo raar is dat toch niet, ze hebben amper besef van tijd dus ook niet van dagen.quote:Op zondag 11 september 2005 23:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik begin het eindelijk eens een beetje interessant te worden.
Het valt mij op dat ze nog niet hebben gepraat over 11 September en hoe zij die dag hebben beleefd.
Dat is die met die oranje muts op!quote:Op zondag 11 september 2005 23:05 schreef Wup het volgende:
waar is Rikkert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |