Ze zit dus op een pakje per dag; aangezien ze er vast nog wel een paar gaat roken voor het slapen gaanquote:
Heb wel weer behoefte aan aktie: muziek en/ of dronken mensen, of conflicten, of iemand in een emotionele crisis ofzoquote:Op zondag 11 september 2005 22:51 schreef mazaru het volgende:
En wij zijn in staat om topic na topic hierover te vullen!![]()
Dat heb je dan vast verkeerd verstaan, want Dido schept altijd alleen maar op.quote:Op zondag 11 september 2005 22:51 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Dido: "Ik kon de safety-car niet eens bijhouden"
![]()
Nou ik heb hier ook mijn vraagtekens bij, is dat niet ergens na te trekken op het internet?quote:Op zondag 11 september 2005 22:52 schreef BBscanner het volgende:
Hoe vaker Dido dat verhaal vertelt over dat autoracen op Spa-Francochamp hoe minder ik ervan begin te geloven.
En ze wilde het roken beperken tot 3 per dagquote:Op zondag 11 september 2005 22:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze zit dus op een pakje per dag; aangezien ze er vast nog wel een paar gaat roken voor het slapen gaan
er zitten 20 sigaretten in een pakje...dat rook ik en ik vind het aso...laat staan een zwangere
Goed hè, wij!!quote:Op zondag 11 september 2005 22:51 schreef mazaru het volgende:
Jaquote:Op zondag 11 september 2005 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dat nou de stem van Ingrid bij het Dido groepje?
wij zijn goed bezig...quote:Op zondag 11 september 2005 22:51 schreef mazaru het volgende: uitkomt
[afbeelding]
ze mag blij zijn als ze niet als tweede moet vertrekkenquote:Op zondag 11 september 2005 22:53 schreef ruby het volgende:
Chantal wil geen 2e worden. Zoals eerder gezegd: zover kom je niet Chant.
Racen zonder licentie na een maand haar rijbewijs te hebben zonder enige andere race ervaring...ofwel bullshit verhaal!quote:Op zondag 11 september 2005 22:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik heb hier ook mijn vraagtekens bij, is dat niet ergens na te trekken op het internet?
quote:Op zondag 11 september 2005 22:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Racen zonder licentie na een maand haar rijbewijs te hebben zonder enige andere race ervaring...ofwel bullshit verhaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |