k ben geen fan van natte lie.... maar dit vind ik toch een wat mindere opmerking....quote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef teun911 het volgende:
Nathalie Kanker Zender Checken, Nathalie Kanker Zender Checken
Heb ze nog niet zien drinken. Slechte timing dus.quote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij Dido of Ingrid lukt het niet dus dan probeert Senior het maar bij die pseudo-alcoholiste. Zit er al drank in dat Brabantse mokkel dan of is de timing van Rob ook nog eens beroerd?
daarom heb ik het internet alvast op een dvd gebrand.. gewoon voor de zekerheidquote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef mazaru het volgende:
Straks is het internet vol door al die topics
Ze is echt meubilair nu..quote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
Is Tanja overleden? ze beweegt niet meer!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn... ik las echt een lettertje verkeerd....quote:Op zondag 11 september 2005 22:07 schreef schatje het volgende:
Ingrid tuigt Menno af.
quote:Op zondag 11 september 2005 22:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
daarom heb ik het internet alvast op een dvd gebrand.. gewoon voor de zekerheid![]()
![]()
Jawel! Ze pakt een dropje!quote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nneeeeeeeeeeeeeeeeee hhhhhhhhhhoooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............lijkt Tanja wel.......quote:Op zondag 11 september 2005 22:10 schreef regenworm het volgende:
Is fok bij jullie ook zo traag
quote:Op zondag 11 september 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn... ik las echt een lettertje verkeerd....
Ja hoor, ze kauwt nicotine-kauwgom, en is gewoon haar vrolijke zelfjequote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 22:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
daarom heb ik het internet alvast op een dvd gebrand.. gewoon voor de zekerheid![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, ze kauwt nicotine-kauwgom, en is gewoon haar vrolijke zelfje
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 september 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ik heb gewoon een teringhekel aan dat wachten iedere keerquote:Op zondag 11 september 2005 22:10 schreef Wup het volgende:
teamlead ik vind het wel tof dat je steeds topics aan wil maken....
Was niet kwaad bedoeld hoor. Kanker slaat niet op haar, maar op haar zender.quote:Op zondag 11 september 2005 22:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
k ben geen fan van natte lie.... maar dit vind ik toch een wat mindere opmerking....![]()
Hier is een fake-crosspost wel op z'n plaats.quote:Op zondag 11 september 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En nu heeft ze een fobie voor piemels , heb ik gisteren zelf gezien menno mogquote:Op zondag 11 september 2005 22:12 schreef ruby het volgende:
Ingrid heeft een vent zich zelf zien afrukken in de tram.![]()
ah oke.. haags taalgebruik... is niet miujn sterkste puntquote:Op zondag 11 september 2005 22:13 schreef teun911 het volgende:
[..]
Was niet kwaad bedoeld hoor. Kanker slaat niet op haar, maar op haar zender.
Hagenezen zetten nou eenmaal graag k*nker ergens voor. Zoals Haagse Harry zeg maar.
Helaas, grapje duidelijk mislukt..
Offtopicquote:Op zondag 11 september 2005 22:10 schreef Wup het volgende:
teamlead ik vind het wel tof dat je steeds topics aan wil maken....
Pak jij ff de stofzuiger Scan, ik heb last van Didoritisquote:Op zondag 11 september 2005 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Dat wit/groene kussen in de hoek van de bank past er minder bij. Kan dat niet weg?
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 september 2005 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier is een fake-crosspost wel op z'n plaats.
[afbeelding]
Hier moest ik heel hard om lachen.quote:Op zondag 11 september 2005 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:
[..]
[afbeelding]
Je bent ook verdrietig dat het toch helaas 'tuigt' was?quote:
hahahaquote:Op zondag 11 september 2005 22:14 schreef Michelle-74 het volgende:
Tanja eet dropjes en gaat weer rustig in haar hoekje zitten.
Wat een actie-moment!
Oef nee. my bad too.. Daar had ik niet eens aan gedacht.. maar nu je 't zegt. Haar huid inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2005 22:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah oke.. haags taalgebruik... is niet miujn sterkste punt
Ik interpreteerde het meer als een verwijzing naar de ziekte die ze gehad heeft... my bad..
Heeft ze ooit bewogen danquote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
Nee, dat jij meteen weer aan seks denktquote:Op zondag 11 september 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent ook verdrietig dat het toch helaas 'tuigt' was?
ik neem even aan dat je kapitein éénbeen bedoelt?quote:Op zondag 11 september 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
Zelfs bij een gewoon spelletje Risk domineert die beer nog de hele gang van zaken. Gadverdamme wat is die vent AANWEZIG, met die harde stem en dat nare nadrukkelijke kapsones-accent.
[..]
[afbeelding]
Goedkoop hoertje is het welquote:Op zondag 11 september 2005 22:19 schreef BBscanner het volgende:
Chantal vertelde net dat een italiaan haar aansprak, ze begreep het niet en dacht dat hij de weg wilde weten. Bleek dat de man op zoek was naar een hoer en dacht dat zij dat was.Verbaasd mij niks als ze zich kleed zoals ze er afgelopen week bij zat in de live uitzending.
Dat is compensatiedrang, hij mist tenslotte een been.quote:Op zondag 11 september 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
Zelfs bij een gewoon spelletje Risk domineert die beer nog de hele gang van zaken. Gadverdamme wat is die vent AANWEZIG, met die harde stem en dat nare nadrukkelijke kapsones-accent.
Ik zag het dus niet, hè, in 1e instantiequote:Op zondag 11 september 2005 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Aha... Ik dacht echt dat jij die lekkere schwanz von dem Menno wel graag wilde zien.quote:Op zondag 11 september 2005 22:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, dat jij meteen weer aan seks denkt.
Dat was de babyquote:
Hier precies hetzelfdequote:Op zondag 11 september 2005 22:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zag het dus niet, hè, in 1e instantie![]()
![]()
ik denk, ja., so, en, dus? Ingrid duimt op de schoot van Menno...boeiuh!!!!!
oh wacht even...
zei ik toch, Dominicaanse stoephoer.quote:Op zondag 11 september 2005 22:19 schreef BBscanner het volgende:
Chantal vertelde net dat een italiaan haar aansprak, ze begreep het niet en dacht dat hij de weg wilde weten. Bleek dat de man op zoek was naar een hoer en dacht dat zij dat was.Verbaasd mij niks als ze zich kleed zoals ze er afgelopen week bij zat in de live uitzending.
Blont zekerquote:Op zondag 11 september 2005 22:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zag het dus niet, hè, in 1e instantie![]()
![]()
ik denk, ja., so, en, dus? Ingrid duimt op de schoot van Menno...boeiuh!!!!!
oh wacht even...
quote:Op zondag 11 september 2005 22:25 schreef cuall het volgende:
Tanja zit voortdurend dropjes te eten, ......... heeft ze bij de volgende controle een te hoge bloeddruk.
Hoe kan dat nou, oh wat heb ik toch een pech, nou de lol is er echt vanaf
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 22:25 schreef cuall het volgende:
Tanja zit voortdurend dropjes te eten, ......... heeft ze bij de volgende controle een te hoge bloeddruk.
Hoe kan dat nou, oh wat heb ik toch een pech, nou de lol is er echt vanaf
![]()
Ik denk dat ie een kleine piemel heeft. Dus liever nietquote:Op zondag 11 september 2005 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aha... Ik dacht echt dat jij die lekkere schwanz von dem Menno wel graag wilde zien.
Koffie?![]()
Raikonenquote:Op zondag 11 september 2005 22:26 schreef Falco het volgende:
Wie is er aan het winnen bij Risk?
Dat vind ik niets gek.quote:
Kan ik me voorstellen, als dat wijf net zo'n lekker geil lachje had als Chantal.quote:Op zondag 11 september 2005 22:24 schreef milagro het volgende:
zij was echt stomdronken en heel assertief en mijn vriend scheet peulen![]()
het is net Madam Tussaud, alleen op je pcquote:Op zondag 11 september 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb twee captures van een stream gemaakt met een half uur ertussen.
GEEN VERSCHIL!
En niet door mij dus hè, voor alle duidelijkheid, maar van Knurft-Zork3, ik heb 'm geleend uit het fake-topic.quote:
kwam ze ook in een badpakje met rokje aanzettenquote:Op zondag 11 september 2005 22:30 schreef brummie34 het volgende:
chantal is geloof ik veel geweigerd aan deur , ze is zo frustie (noot mooi verklaard)
Serieus, vind je dat echt leukquote:Op zondag 11 september 2005 22:26 schreef Wup het volgende:
ik moet steeds zo lachen om die opmerkingen over Tanja, maar ik begin het toch wel een beetje sneu voor haar te vinden allemaal
thnx voor de update ben weer helemaal bijquote:Op zondag 11 september 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
Update van gebeurtenissen: Linda heeft de ligbank verlaten, Nathalie ligt nu op haar plek en Roel heeft Nathalie's oude plek overgenomen.
[afbeelding]
Ik had jou ook niet zo pervers ingeschat, wees niet bangquote:Op zondag 11 september 2005 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
En niet door mij dus hè, voor alle duidelijkheid, maar van Knurft-Zork3, ik heb 'm geleend uit het fake-topic.
true, waar, logischquote:Op zondag 11 september 2005 22:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, als dat wijf net zo'n lekker geil lachje had als Chantal.![]()
én maar doorratelen met dat nare monotone stemgeluid. Vooral als ze verongelijkt en gelijkhebberig gaat praten dan is het niet te harden.quote:Op zondag 11 september 2005 22:30 schreef MissX het volgende:
pfff chantal kan je ff je smoel houden
ze kan zich altijd nog verhuren als vogelverschrikkerquote:Op zondag 11 september 2005 22:32 schreef Kimske het volgende:
je hoort alleen die kraai nog maar..
Intens leuk!quote:
Zeg dat welquote:Op zondag 11 september 2005 22:32 schreef cuall het volgende:
MENNO.......Ingrid ligt er helemaal klaar voor !!!!!!!!!!!!!
Volgens mij ben jij echt fan van Chantal.quote:Op zondag 11 september 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
én maar doorratelen met dat nare monotone stemgeluid. Vooral als ze verongelijkt en gelijkhebberig gaat praten dan is het niet te harden.
Het is gewoon écht lekker als je het geluid dan ineens uitzet. Zo van hè hè!
Ik ben Amsterdamse in hart en nieren maar door zo een wijf als Chantal ga ik me er gewoon voor schamenquote:Op zondag 11 september 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
én maar doorratelen met dat nare monotone stemgeluid. Vooral als ze verongelijkt en gelijkhebberig gaat praten dan is het niet te harden.
Het is gewoon écht lekker als je het geluid dan ineens uitzet. Zo van hè hè!
'quote:Op zondag 11 september 2005 22:33 schreef milagro het volgende:
[..]
true, waar, logisch![]()
tetter tetter tetter tetter attenooie tetter tetter ja toch niet dan het is toch zo tetter tetter tetter tetter tetter flikker op, ja, zo ben ik tetter tetter tetter recht voor zijn raap, eerlijk tetter tetter tetter sorry mam tetter tetter tetter gek wijf ben ik toch tetter tetter tetter........
BEK Chantal!!!!!!!!!!
Ik woon in A'dam en ben nooit ergens geweigerd.quote:Op zondag 11 september 2005 22:34 schreef teamlead het volgende:
het zal wel aan mij liggen hoor... maar ik ben nog nooit ergerns geweigerdis dat omdat ik niet in de randstad ga stappen?
quote:Op zondag 11 september 2005 22:31 schreef BBscanner het volgende:
Gesprek over deurbeleid tussen Roel, Chantal en Nathalie.
Roel; Je kan nog z'on aardappelhoofd hebben maar als je trendy bent kom je binnen.
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 22:33 schreef milagro het volgende:
tetter tetter tetter tetter attenooie tetter tetter ja toch niet dan het is toch zo tetter tetter tetter tetter tetter flikker op, ja, zo ben ik tetter tetter tetter recht voor zijn raap, eerlijk tetter tetter tetter sorry mam tetter tetter tetter gek wijf ben ik toch tetter tetter tetter........
BEK Chantal!!!!!!!!!!
Hmm bij dat restaurant van ze? Das best moeilijk kan ik je vertellen; daar geweigerd wordenquote:Op zondag 11 september 2005 22:33 schreef schatje het volgende:
Chantal is geweigerd bij de Supperclub.
Volg mijn voorbeeld: Speakers UIT!!quote:Op zondag 11 september 2005 22:37 schreef ruby het volgende:
Lieske zit weer onzin uit te kramen. Niet interessant.
Als het emotioneel wordt ga je platter praten.quote:Op zondag 11 september 2005 22:35 schreef MissX het volgende:
Ik ben Amsterdamse in hart en nieren maar door zo een wijf als Chantal ga ik me er gewoon voor schamenen vaak loopt ze der accent echt vet aan te dikken. Want dan praat ze 5 min later veel minder plat.
Nee, ik schakel gewoon over naar een andere stream.quote:Op zondag 11 september 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volg mijn voorbeeld: Speakers UIT!!
ik heb al sinds 20:00 uur de streams uit en volgens mij kan ik alles prima volgenquote:Op zondag 11 september 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Volg mijn voorbeeld: Speakers UIT!!
Na bij haar is het echt als ze interessant wilt doen.quote:Op zondag 11 september 2005 22:39 schreef svann het volgende:
[..]
Als het emotioneel wordt ga je platter praten.
Mja dat vertelde ze vorige week ook al ergens een keerquote:Op zondag 11 september 2005 22:40 schreef Michelle-74 het volgende:
Dido vertelt hoe haar weggegooide peuk in haar paardrijlaars belandde
Ze vind het ook leuk om andere voor paal te zetten vooral je het filmtquote:Op zondag 11 september 2005 22:40 schreef Michelle-74 het volgende:
Dido vertelt hoe haar weggegooide peuk in haar paardrijlaars belandde
nee hoor.. valt niet opquote:Op zondag 11 september 2005 22:41 schreef bemeall het volgende:
[..]
Of valt het dan op dat ik te vaak naar de streams zit te kijken
quote:Op zondag 11 september 2005 22:39 schreef cuall het volgende:
nr 14
Dat doen mannen als ze aandacht willen van een mooie vrouwquote:Op zondag 11 september 2005 22:43 schreef bemeall het volgende:
Dido krijgt vanalles op d'r hooft op het strand, van ballen tot vliegers!
Nee hoor, valt totaal niet opquote:Op zondag 11 september 2005 22:41 schreef bemeall het volgende:
[..]
Of valt het dan op dat ik te vaak naar de streams zit te kijken
jaja vandaar dat tanden rossen.Ze vreet natuurlijk pakken Venz hagelslag in de weekquote:Op zondag 11 september 2005 22:44 schreef Showtime het volgende:
Lieske heeft al met honderden honderden prijsvragen meegedaan.
HONDERDEN!!!!!
ja maar ZIJ is meer een zondagskind dan haar zus en die wint altijd allesquote:Op zondag 11 september 2005 22:44 schreef Showtime het volgende:
Lieske heeft al met honderden honderden prijsvragen meegedaan.
HONDERDEN!!!!!
quote:Op zondag 11 september 2005 22:45 schreef charlysilva het volgende:
[..]
jaja vandaar dat tanden rossen.Ze vreet natuurlijk pakken Venz hagelslag in de week![]()
Duidelijk geval van de klok horen luiden maar God weet waar die klepel moet hangenquote:Op zondag 11 september 2005 22:45 schreef cuall het volgende:
[..]
ja maar ZIJ is meer een zondagskind dan haar zus en die wint altijd alles![]()
euh.. ik wil hem niet hoor..... Ralf is leukerquote:
Te platquote:Op zondag 11 september 2005 22:46 schreef brummie34 het volgende:
dido de pitspoes jaja ,sweetdreams
1 van de coureurs heeft naar haar zitten lachenquote:Op zondag 11 september 2005 22:46 schreef brummie34 het volgende:
dido de pitspoes jaja ,sweetdreams
Jaloers.. wil ik ookquote:Op zondag 11 september 2005 22:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Dido heeft Tom Coronel en Pedro de la Rosa ontmoet?
Verstappen zwaaide naar haar in de grindbakquote:Op zondag 11 september 2005 22:48 schreef Showtime het volgende:
[..]
1 van de coureurs heeft naar haar zitten lachen
hij reed zeker ff voorbij met 300km per uur, en zwaaide ff naar haar langs de lijn![]()
die eerste wel want die heeft een dildo naar haar vernoemd, die tweede weet ik nietquote:Op zondag 11 september 2005 22:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat bewijst het boelpoep gehalte van dit verhaal je komt echt het circuit niet op zonder racelicentiequote:Op zondag 11 september 2005 22:49 schreef Showtime het volgende:
Dido, 150 coureurs, op het parcour tekeer gegaan?
Zijn meestal van die mutsen met blond haar en cup dd en verstand van nul komma nulquote:
de la Rosa heeft ze alleen maar aan de telefoon gehad..quote:Op zondag 11 september 2005 22:49 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2005 22:51 schreef mazaru het volgende:
Helemaal links ligt een volwassen "vrouw?" te duimen alsof ze nooit door haar babytijd is heengekomen.
Ze zit dus op een pakje per dag; aangezien ze er vast nog wel een paar gaat roken voor het slapen gaanquote:
Heb wel weer behoefte aan aktie: muziek en/ of dronken mensen, of conflicten, of iemand in een emotionele crisis ofzoquote:Op zondag 11 september 2005 22:51 schreef mazaru het volgende:
En wij zijn in staat om topic na topic hierover te vullen!![]()
Dat heb je dan vast verkeerd verstaan, want Dido schept altijd alleen maar op.quote:Op zondag 11 september 2005 22:51 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Dido: "Ik kon de safety-car niet eens bijhouden"
![]()
Nou ik heb hier ook mijn vraagtekens bij, is dat niet ergens na te trekken op het internet?quote:Op zondag 11 september 2005 22:52 schreef BBscanner het volgende:
Hoe vaker Dido dat verhaal vertelt over dat autoracen op Spa-Francochamp hoe minder ik ervan begin te geloven.
En ze wilde het roken beperken tot 3 per dagquote:Op zondag 11 september 2005 22:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze zit dus op een pakje per dag; aangezien ze er vast nog wel een paar gaat roken voor het slapen gaan
er zitten 20 sigaretten in een pakje...dat rook ik en ik vind het aso...laat staan een zwangere
Goed hè, wij!!quote:Op zondag 11 september 2005 22:51 schreef mazaru het volgende:
Jaquote:Op zondag 11 september 2005 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dat nou de stem van Ingrid bij het Dido groepje?
wij zijn goed bezig...quote:Op zondag 11 september 2005 22:51 schreef mazaru het volgende: uitkomt
[afbeelding]
ze mag blij zijn als ze niet als tweede moet vertrekkenquote:Op zondag 11 september 2005 22:53 schreef ruby het volgende:
Chantal wil geen 2e worden. Zoals eerder gezegd: zover kom je niet Chant.
Racen zonder licentie na een maand haar rijbewijs te hebben zonder enige andere race ervaring...ofwel bullshit verhaal!quote:Op zondag 11 september 2005 22:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik heb hier ook mijn vraagtekens bij, is dat niet ergens na te trekken op het internet?
quote:Op zondag 11 september 2005 22:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Racen zonder licentie na een maand haar rijbewijs te hebben zonder enige andere race ervaring...ofwel bullshit verhaal!
Die rollen nog van het lachen over de grond van het hilarische t-shirt verhaal.quote:Op zondag 11 september 2005 22:58 schreef Flakkie01 het volgende:
De Regie is de onzin van Dido ook zat![]()
oke, ik heb nu oficieel te doen met haar.... [kijken hoe lang het duurt, maar toch...]quote:Op zondag 11 september 2005 22:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja zit er toch ook bij. Heeft ze überhaupt nog iets gezegd?
Maakt nie uit wie ik zie, zolang het Chantal maar niet is. Wat een tyfus wijf !quote:Op zondag 11 september 2005 22:59 schreef srblackbird het volgende:
Dido is leuk, ik wil geen Chantal zien
ik ben eruit, ik kies Leroyquote:Op zondag 11 september 2005 23:02 schreef Flakkie01 het volgende:
Zit me net te bedenken wie ik eigenlijk nog leuk vind![]()
je bent naiefquote:Op zondag 11 september 2005 23:03 schreef srblackbird het volgende:
Ik geloof Dido wel...![]()
noem me naiëf![]()
niks slaan, da's zieligquote:
Leroy gaat winnenquote:
dan weet ik waar ze gelest heeft. autorijschool magielse uit Haarlemquote:Op zondag 11 september 2005 22:54 schreef BBscanner het volgende:
Dido had een geile autorij-instructeur! Had gezegd tegen haar als je met me naar bed gaat dan mag je gratis rijden en in mn ferrari rijden.
Menno zou zelfs Hummie proberen te versieren als hij de kans kreeg.quote:Op zondag 11 september 2005 23:05 schreef Anitra het volgende:
Menno is de nige die zich met Chantal vermaakt, de rest van nederland heeft al genoeg van haar
ze zou zelf het initiatief (oeps dat woord komt niet in haar woorden boek voor)kunnen nemen??quote:Op zondag 11 september 2005 23:00 schreef Wup het volgende:
[..]
oke, ik heb nu oficieel te doen met haar.... [kijken hoe lang het duurt, maar toch...]
quote:Op zondag 11 september 2005 23:06 schreef Showtime het volgende:
[..]
Menno zou zelfs Hummie proberen te versieren als hij de kans kreeg.
Nee joh. Walter of Shurendy.quote:
ja dat roep ik ook de hele tijd, volgens mij denken de anderen dat ze gewoon helemaal niet meer wil.......quote:Op zondag 11 september 2005 23:06 schreef cuall het volgende:
ze zou zelf het initiatief (oeps dat woord komt niet in haar woorden boek voor)kunnen nemen??
walterquote:
Een radioprogramma alleen met Joost is ook al goed hoorquote:Op zondag 11 september 2005 23:05 schreef Asskicker14 het volgende:
De radioprogramma van Joost, Menno en Chantal. Ik zie het al voor me.
quote:Op zondag 11 september 2005 23:07 schreef Pinball het volgende:
Achteraf gezien had het deurbeleid bij het BB-huis ook wel wat strenger gemogen.
Zelfde probleem vond eerst Dido wel leuk maar nu meer....wie vindt ik het minst irritant, dan ga ik maar voor Roel.quote:Op zondag 11 september 2005 23:02 schreef Flakkie01 het volgende:
Zit me net te bedenken wie ik eigenlijk nog leuk vind![]()
Shurendyquote:
Heeft hij toch pech want Hummie laat zich niet naaien die naait alleen zelfquote:Op zondag 11 september 2005 23:06 schreef Showtime het volgende:
[..]
Menno !quote:Op zondag 11 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Wie pakt mij even?"
[afbeelding]
Menno offert zich wel weer op:
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 september 2005 23:06 schreef Showtime het volgende:
[..]
shurendy heeft gewonnen hij is definitief van Tanja afquote:
Zo raar is dat toch niet, ze hebben amper besef van tijd dus ook niet van dagen.quote:Op zondag 11 september 2005 23:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik begin het eindelijk eens een beetje interessant te worden.
Het valt mij op dat ze nog niet hebben gepraat over 11 September en hoe zij die dag hebben beleefd.
Dat is die met die oranje muts op!quote:Op zondag 11 september 2005 23:05 schreef Wup het volgende:
waar is Rikkert?
Het valt op he, als je een tijdje niet kijkt dat je stiekem eigenlijk helemaal niets mistquote:Op zondag 11 september 2005 23:09 schreef -Delta- het volgende:
Ik schakel net in, volgens mij heb ik weinig gemist...
Bijna altijd ja, behalve gisterquote:Op zondag 11 september 2005 23:10 schreef bemeall het volgende:
[..]
Het valt op he, als je een tijdje niet kijkt dat je stiekem eigenlijk helemaal niets mist
Achteraf gezien had het deurbeleid bij het BB-huis ook wel wat strenger gemogen.
haha ja, maar met of zonder muts, hij is kwijt.. toch?quote:Op zondag 11 september 2005 23:10 schreef BBscanner het volgende:
Dat is die met die oranje muts op!
Hij is soms zo ongelofelijk irritant en aan het lollen, maar stiekem moet ik altijd om die slappe onderbroekenlol lachenquote:Op zondag 11 september 2005 23:11 schreef schatje het volgende:
Joost is echt leuk.
Wow een buik die eet, dan zal het wel extreem lekker eten zijn, picky pickyquote:Op zondag 11 september 2005 23:13 schreef Showtime het volgende:
Buik ziet voedsel, Buik staat op, Buik pakt voedsel.
Hap Slik Weg!
Buik zit weer doodstil.
Ssssssssst lekker zo latenquote:Op zondag 11 september 2005 23:13 schreef Sealord het volgende:
Wat is Rob stil, issie chagarijnig of zo? heeft eindelijk iemand 'm op z'n nummer gezet?
ja geef me de Shag eens aanquote:Op zondag 11 september 2005 23:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Tanja vanavond eigenlijk al een woord gesproken?
ik vind hem echt helemaal nooit leuk, maar dat ligt geloof ik aan mij, hij doet wel zijn best er iets van te maken steeds...quote:Op zondag 11 september 2005 23:13 schreef -Delta- het volgende:
Hij is soms zo ongelofelijk irritant en aan het lollen, maar stiekem moet ik altijd om die slappe onderbroekenlol lachen![]()
Welterustenquote:
Ja volgens mij heeft ze al een paar keer ''IK'' gezegt vandaagquote:Op zondag 11 september 2005 23:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
de lol is erafquote:Op zondag 11 september 2005 23:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is nog altijd pissed dat Ingrid, na al dat dansen met hem gisteren, toch naast Menno in bed is gekropen.quote:Op zondag 11 september 2005 23:13 schreef Sealord het volgende:
Wat is Rob stil, issie chagarijnig of zo? heeft eindelijk iemand 'm op z'n nummer gezet?
Daar heb je het al. Zij is het dus.quote:Op zondag 11 september 2005 23:17 schreef k_i_m het volgende:
En Ingrid slaat weer naar Menno. Ik blijf me verbazen hoe lomp ze dat doet. Heel onvrouwlijk.
Er schijnt toch een omgebouwde kerel in het huis te zitten? Ik denk dus zelf dat het Ingrid is en MW ookquote:Op zondag 11 september 2005 23:17 schreef k_i_m het volgende:
En Ingrid slaat weer naar Menno. Ik blijf me verbazen hoe lomp ze dat doet. Heel onvrouwlijk.
bron aub?quote:Op zondag 11 september 2005 23:17 schreef GraafD het volgende:
Dat race verhaal van dido klopt
Hoe weet je dat? Ben je soms Tom Coronel?quote:Op zondag 11 september 2005 23:17 schreef GraafD het volgende:
Dat race verhaal van dido klopt
Jahoor er zit echt een omgebouwde in.quote:Op zondag 11 september 2005 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er schijnt toch een omgebouwde kerel in het huis te zitten? Ik denk dus zelf dat het Ingrid is en MW ook
Echt serieus, moet je maar opletten. Niks subtiel, gewoon vol erop slaan/schoppen. Ik wil er verder niks uit concluderen, maar het staat echt heel gek als je erop gaat lettenquote:
Dit is adembenemend als je het vergelijkt met eergister en gisterquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 23:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ben je soms Tom Coronel?![]()
En die worden gegarandeerd uitgezonden. TV kijkend nederland krijgt niets mee van het feit dat T al een paar dagen is gereduceerd tot meubelstukquote:Op zondag 11 september 2005 23:15 schreef Sealord het volgende:
[..]
Ja volgens mij heeft ze al een paar keer ''IK'' gezegt vandaag![]()
ja en dat idd.quote:Op zondag 11 september 2005 23:21 schreef cuall het volgende:
Nou ik krijg steeds meer medelijde met dat babytje, .........in blijde verwachting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |