Ze heeft al vaker heel erg close met Roel lopen doen.... en dat kon Lieske geen zak schelen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:55 schreef SHE het volgende:
En ik geef iedereen op een briefje...dat er nog iets gaat gebeuren tussen dido en roel
dido wil roel niet, maar wil wel Lies uit beeld hebben bij Roel. Dido is namelijk een attention whore en MOET het middelpunt van adoratie bij alle mannen zijn. Voor haar is Lieske dus enorme ruis en dus zal ze zeker Roel naar zich toe trekken.
Leef je uitquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meteen in het fake topic plaatsen
Dido hoeft haar best niet te doen...1 x happen en Roelemans is verkochtquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft al vaker heel erg close met Roel lopen doen.... en dat kon Lieske geen zak schelen.
Dus ze doet haar best maar
quote:Het geheim van Dido Er zijn oplettende kijkers en zeer oplettende kijkers. Sommige hebben een goed geheugen voor gezichten blijkbaar, of in ieder geval voor namen. Via een anoniem iemand kreeg ik een tip over Dido. Dido heeft vorig jaar mee gedaan aan de FHM 'buurmeisje van het jaar' verkiezing. Zeer verdienstelijk ook achteraf, want ze eindigde bij de beste 10 en zit hiermee bij het promotieteam van FHM. In maart 2004 moest ze op fotoshoot en stond ze later in de FHM als biermeisje.
Foto 1, Foto 2, Foto 3 en de credits.
Het echte geheim is volgens ons de nosejob die Dido heeft ondergaan.
Nog meer gehiemen over Dido lees je morgen, hier op Bigbrother.fok.nl. Zelfs Hummie weet niet wat ze leest en ziet.
Er moeten ook foto's zijn van Dido in het 'buurmeisje van het jaar' verkiezing van FHM. Mocht iemand deze hebben, meld het dan even via de submit.
Alcohol! NU!.. komop.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:00 schreef scanman01 het volgende:
Dido komt nu vast bijna klaar. Menno en Roel kriebelen haar sensueel
Waarom haal je Ingrid er nu bijquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, en dat is Lieske natuurlijk. Nou snap ik het pas![]()
Gelukkig is Ingrid sociaal wel zeer intelligent enzo...![]()
Milagro, zoals wel vaker haal je me weer de woorden uit de mond. Ik wilde het alleen wat onvriendelijker zeggen als in "Lieske bewijst maar weer dat opleiding niet betekent dat je slim bent".quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Scan, er is ook zoiets als sociale intelligentie, en dat ontbreekt wel eens bij sommigen, ook bij hen die gestudeerd hebben, hoor
Er zijn echt ook domme VWO-ers, domme studenten
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Dido hoeft haar best niet te doen...1 x happen en Roelemans is verkocht
en ze gaat happen....bet my life on it![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |