Doet ze al, met haar duimzuigenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:47 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Die gaat je ook nog wel irriteren
Dat klopt, een handtekening onder een geschreven verklaring.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe lang dat dan geleden is, maar dat moet in ieder geval tegenwoordig wél hoor.
Of nee, je mag geloof ik ook als erkenner een geldig identiteitsbewijs van de moeder meenemen, maar het punt is dat je als vader ieder geval toestemming van de moeder nodig hebt bij de erkenning.
Tenzij je haar paspoort steelt of zo.
Geniet van je irritaties. Doe ik ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:46 schreef teamlead het volgende:
dido... zwijg.....
pfff... volgens mij kijk ik teveel BB... Steeds meer mensen irriteren me als ze gaan praten....
Rob, de zeug, Linda, Dido, Joost....
Maar gelukkig hebben we Ingrid nog
Saar is Lieske echt een goed voorbeeld van idd...en ze doet me ook echt aan een mokkel denken die dat iedereen zo deedquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:52 schreef amaranta het volgende:
Calientapollas worden die vrouwen in spanje genoemnd....pikken opwarmster....eerst de vent helemaal opgeilen en vervolgens ermee kappen....(als puntje bij paaltje komt)
neequote:Op zaterdag 10 september 2005 16:52 schreef amaranta het volgende:
oftopic
milagro ben jij spaans
/oftopic
die mag je niet meenemen geloof ik.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:53 schreef LuQas het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met lezen in het huis? Ik zou stapels boeken meenemen om te lezen tijdens mijn verblijf, maar ik heb tot nu toe nog niemand zien lezen? Zijn boeken verboden in het huis of zijn de bewoners gewoon niet zo heel erg geletterd?
Dat is natuurlijk verboden. Lekker boeiende TV is dat, 12 lezende bewonersquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:53 schreef LuQas het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met lezen in het huis? Ik zou stapels boeken meenemen om te lezen tijdens mijn verblijf, maar ik heb tot nu toe nog niemand zien lezen? Zijn boeken verboden in het huis of zijn de bewoners gewoon niet zo heel erg geletterd?
Dat zijn volgens mij allemaal persoonlijke ietsm die grotendeels worden ingenomen voor ze het huis in gaan. Net zoals spelletjes en pakjes kaarten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk verboden. Lekker boeiende TV is dat, 12 lezende bewoners![]()
Hmmm ok. Dat is dan nieuw, want ik weet nog wel dat Bart BB1 regelmatig las.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk verboden. Lekker boeiende TV is dat, 12 lezende bewoners![]()
Oplettenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:55 schreef LuQas het volgende:
Ik heb het idee dat Linda alles op haar seksheid gooit nu ze weet dat ze genomineerd is. Ik heb haar alleen nog maar over neuken horen praten sindsdien.
Niet lullen, maar...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:55 schreef LuQas het volgende:
Ik heb het idee dat Linda alles op haar seksheid gooit nu ze weet dat ze genomineerd is. Ik heb haar alleen nog maar over neuken horen praten sindsdien.
hmz.. Rukkert wil haar vast wel "helpen" als ie genoeg gezopen heeftquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:56 schreef Uiruru het volgende:
"toch vervelend dat ik zo geil ben" aldus linda
Op Gran Canaria!!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:55 schreef milagro het volgende:
Heb wel ooit Spaans gestudeerd, een blauwe maandag dan
en mijn eerste liefde was een Spanjaard, dus, hence de interessuh destijds
Juan Martin Tarajano
Jesus Alvarado Aleman 32
Aguimes, Las Palmas de Gran Canaria
Die had wel een boek waar hij regelmatig naar keek, maar volgens mij was dat Shakespeare in het Engels dus las hij het niet echtquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:57 schreef LuQas het volgende:
Hmmm ok. Dat is dan nieuw, want ik weet nog wel dat Bart BB1 regelmatig las.
Rikkert en Linda? Die heb ik nog nooit een woord met elkaar zien wisselen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. Rukkert wil haar vast wel "helpen" als ie genoeg gezopen heeft
En daar willen ze bezopen van worden??quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:59 schreef Tourniquet het volgende:
5 kratten bier?
En Dido gaat dus géén sex hebben in dat huis.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:57 schreef SHE het volgende:
Dat die Lieske nog steeds niet doorheeft dat ze Roel's speelbal is tot hij Dido kan schaken
Zij is het gebrek aan beter, in alle opzichten. Uit alles wat hij doet en hoe zijn lichaam reageert, dat hij Dido liever paalt dan Lies. Ze hadden allang gezoend of geneuckt als er enige vorm van adoratie aan zijn kant is...die is er niet, maar hij heeft niets anders om mee te spelen en heeft gewoon die aandacht nodig
Liesje geeft die maar al te graag...want die heeft echt niet door dat Roel niets voor haar voelt..
weer een gebroken hartje
Die helpt volgens mij liever iemand van zijn eigen geslachtquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. Rukkert wil haar vast wel "helpen" als ie genoeg gezopen heeft
Oké, Linda is dus gek.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:01 schreef LuQas het volgende:
en al helemaal niet op Ralph, zegt ze zojuist.
beetje weinig. Mgoed dat manke nelis niet drinktquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:01 schreef Blue Thunder het volgende:
3 flessen rose 1 fles whiskey/bourbon
En haar hoofd + haar. Voor de rest heeft ze een mooi figuur inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:01 schreef LuQas het volgende:
Ik vind dat Linda trouwens best een heel erg mooi lichaam heeft, beetje jammer van haar stem.
Mocht dat zo zijn, meld ik me bij deze aanquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:01 schreef teun911 het volgende:
[..]
Die helpt volgens mij liever iemand van zijn eigen geslacht![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:59 schreef sannuh het volgende:
bij menno en ingrid kan ook t een en ander gebeuren
Dat is lang niet alles hoor, volgens mij zijn het zo'n 12 fessen wijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:02 schreef teun911 het volgende:
[..]
beetje weinig. Mgoed dat manke nelis niet drinkt![]()
Welnee, gewoon alle flessen in een bak water donderen en het gaat vanzelf hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is lang niet alles hoor, volgens mij zijn het zo'n 12 fessen wijn.
Hebben ze trouwens alle labels van die flesjes bier afgeweekt? Aardig wat werk!
Ik hoop heel erg dat Menno eruit gaat. Maar ik vrees voor Linda of Rikkert.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:02 schreef lennardn het volgende:
ik denk dat Rikkert eruit gaat of anders Linda. Rikkert staat bovenaan bij BB denk ik, hij voegt het minst toe. Linda kan nog wel eens in een geile bui haar voornemens om niet te n**ken in het huis vergeten en Roel of Menno bespringen.
nah.. de alcohol is dus om 12 uur weer op....quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:59 schreef Tourniquet het volgende:
5 kratten bier?
Rikkert is niet saai!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:05 schreef Bep het volgende:
Rikkert gaat eruit , die is zo saai , daar heeft het Nederlandse volk niets aan
ik heb een Franse naamquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:57 schreef amaranta het volgende:
@ milagro...
haha, wel leuk dt je dat adres nooit meer vergeet..
ik dacht dat je spaans was vanwege je naam
Maargoed..
Charismaquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:06 schreef LuQas het volgende:
[..]
Rikkert is niet saai!
Hij is de meest intelligente bewoner, heeft humor en charisma.
Rikkert
![]()
Ze heeft ook best een mooi smoeltje, vind ik, en onwijs cool haarquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:01 schreef LuQas het volgende:
Ik vind dat Linda trouwens best een heel erg mooi lichaam heeft, beetje jammer van haar stem.
Wat gevoelens van lust je wel niet laten denken hequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:06 schreef LuQas het volgende:
[..]
Rikkert is niet saai!
Hij is de meest intelligente bewoner, heeft humor en charisma.
Rikkert
![]()
Dus als ze een totaal ander mens was dan was ze wel mooi ja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:02 schreef ruby het volgende:
[..]
En haar hoofd + haar. Voor de rest heeft ze een mooi figuur inderdaad.
Die moet zijn brandweer slang weer eens lekker in Natte Lee leegpompen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vind aan Ralph ook niet zo heel veel aan hoor
Dat is dus precies wat ik ook zie, en bedoelde hierboven ergens.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:57 schreef SHE het volgende:
Dat die Lieske nog steeds niet doorheeft dat ze Roel's speelbal is tot hij Dido kan schaken
Zij is het gebrek aan beter, in alle opzichten. Uit alles wat hij doet en hoe zijn lichaam reageert, dat hij Dido liever paalt dan Lies. Ze hadden allang gezoend of geneuckt als er enige vorm van adoratie aan zijn kant is...die is er niet, maar hij heeft niets anders om mee te spelen en heeft gewoon die aandacht nodig
Liesje geeft die maar al te graag...want die heeft echt niet door dat Roel niets voor haar voelt..
weer een gebroken hartje
Dan zie ik toch heel wat anders, alleen twijfelt hij omdat ze nog zo jong is (ze schelen wel aardig wat). Hij vindt Dido mooier, maar heeft ook door dat zij lang niet zo leuk is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik ook zie, en bedoelde hierboven ergens.
Ik zie verlangen in zijn ogen, maar dan kijken ze niet naar Lieske![]()
Muwhahhahaahaaaa zou mooi zijn iddquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:09 schreef teun911 het volgende:
[..]
Die moet zijn brandweer slang weer eens lekker in Natte Lee leegpompen.![]()
Leuk om uit te zenden als die vriend van haar weer in de uitzending zit.![]()
BB goes temption island!
Op wie heb je gestemd?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:10 schreef Kokstra het volgende:
Ik heb zojuist even 80 cent weggegooid via de telefoon![]()
Jij ziet alles anders, zodra Lieske in beeld isquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zie ik toch heel wat anders, alleen twijfelt hij omdat ze nog zo jong is (ze schelen wel aardig wat). Hij vindt Dido mooier, maar heeft ook door dat zij lang niet zo leuk is.
Volgens mij is het weer iets anders...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zie ik toch heel wat anders, alleen twijfelt hij omdat ze nog zo jong is (ze schelen wel aardig wat). Hij vindt Dido mooier, maar heeft ook door dat zij lang niet zo leuk is.
Heb je de column gelezen over Nathalie op Zijonline.nlquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:11 schreef lennardn het volgende:
[..]
Muwhahhahaahaaaa zou mooi zijn idd![]()
![]()
![]()
Heeft ie een knots in z'n mond?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef ruby het volgende:
Damn, Joost praat alsof ie een penis in z'n mond heeft.
Wishful thinking van Rukkert.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef lennardn het volgende:
Nou krijgt Rikkert op zijn falie dat ie Tanja niet heb meegerekend
Welke column ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Heb je de column gelezen over Nathalie op Zijonline.nl
Tanja zei zelf dat er voor haar niet besteld hoefde te worden omdat ze op zou zouten.... nu dus ook niet zeuren dan...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef lennardn het volgende:
Dat levert hem een positieve stem van mij opquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef lennardn het volgende:
Dido heeft gisteren laten zien dat ze wel degelijk Roel het leukste vindt. Ze zei ook dat ze niet goed begreep waarom Roel wel steeds met Lieske knuffelt en doet... en niet met haar. Later zei ze ook (volgens mij uit zelfbescherming) dat ze niets met Roel wil, maar het was duidelijk dat zijn schijnbare voorkeur voor Lieske haar niet zo lekker zat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef sannuh het volgende:
Roel vindt Dido een mooie vrouw maar volgens mij is Dido niet echt geïnteresseerd ook al zegt ze wel dat Roel de leukste is.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij ziet alles anders, zodra Lieske in beeld is![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:16 schreef Miepje01 het volgende:
Tanja zei net toch ook dat ze het snapte![]()
Hij heeft leuke gesprekken gehad hoor, met Dido. Dat klikt best wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja die had ik al gelezen...dat straalt er ook een beetje vanaf bij Natte alie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:16 schreef teun911 het volgende:
[..]
Erg leuk:
http://www.zijonline.nl/ecNews.asp?ID=5601&page=zij_soaps
![]()
Die site kopieert alleen rechtstreeks dingen van fokquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:16 schreef teun911 het volgende:
[..]
Erg leuk:
http://www.zijonline.nl/ecNews.asp?ID=5601&page=zij_soaps
![]()
Gelul en dat weet jij ook. Ze hebben het over vanalles gehad, tot drugs aan toe.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft leuke gesprekken gehad hoor, met Dido. Dat klikt best wel.
Met Lieske heeft hij ook veel gesproken, maar dat gaat altijd over hetzelfde onderwerp: Lieske.
De mannen gaan niet meer zo veel meer naar Dido toe als in t begin... ze zijn op dr uitgekeken. Omdat ze Roel de leukste vindt wilt zij graag ook weer aandacht... en van hem dan wel. Dat is t volgens mij en echt niet omdat Dido Roel nou zo leuk vindt. Volgens mij wil ze alleen maar aandacht en is jaloers dat Lieske het krijgt van "de leukste jongen in het huis".quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido heeft gisteren laten zien dat ze wel degelijk Roel het leukste vindt. Ze zei ook dat ze niet goed begreep waarom Roel wel steeds met Lieske knuffelt en doet... en niet met haar. Later zei ze ook (volgens mij uit zelfbescherming) dat ze niets met Roel wil, maar het was duidelijk dat zijn schijnbare voorkeur voor Lieske haar niet zo lekker zat.
Lieske is niet het type dat snel met een jongen in bed duikt en dat stond Roel ook wel wat tegen (zei hij in de 1e week).
http://www.zijonline.nl/ecNews.asp?ID=5601&page2=ZIJ_MENquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:18 schreef SHE het volgende:
die teringhoer wil "gezond" eten
hypocriete tyfus del....gezonde voeding staat idd voorop als je nicotine door je navelstreng pompt.
Ik heb zelden aan iemand een hekel, maar die Tanja, met haar psycho harses en hypocriete kutverhaaltjes ; zo de eerste zijn, die een een ongelovelijke rotschop had gegeven in dat huis.
Wat heeft zij mazzel dat ze met nog meer hypocrietjes zit..want ik had allang de vloer met 'r aangeveegd
Jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:20 schreef lennardn het volgende:
Snap ook niet wat al die wijven in Roel zien. Hebben de vrouwtjes hier ook Roel als favo ?
Ik persoonlijk vind er weinig aan en bovendien vind ik dat hij een vreselijk irritante manier van praten heeft. Weet je wel...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:20 schreef lennardn het volgende:
Snap ook niet wat al die wijven in Roel zien. Hebben de vrouwtjes hier ook Roel als favo ?
Ik welquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:20 schreef lennardn het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:21 schreef amaranta het volgende:
Maar waarschijnlijk gaat Hummer nu naar de 24/7 om voor TTT actimel te halen..
Ingrid heeft een veel sterker accent dan Nathaliequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:17 schreef LuQas het volgende:
Wel vreemd, ik vind een Haags accent bij mannen heel erg sexy maar bij vrouwen (Nathalie) is het zooo oncharmant.
?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:23 schreef amaranta het volgende:
Linda heeft vast als persoonlijk voorwerp een fibrator mee ofzo..die ze over een paar weken gaan delen..
hmz.. we gaan op de lesbische tourvanavond?quote:
Hele late reactie, maarquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:02 schreef scanman01 het volgende:
screenies
buiten dat ze als volwassen vrouw nog duimt?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:23 schreef sannuh het volgende:
Is er iets met Ingrid aan de hand ofzo?
Ze lijkt ziek.. de hele dag al beetje lamlendig en in die badjasquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:25 schreef teun911 het volgende:
[..]
buiten dat ze als volwassen vrouw nog duimt?![]()
Ze denkt gewoon 'wat Roel kan, kan ik ook'.quote:
Voer deze eens in danquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:24 schreef Coos het volgende:
Scan, m'n nieuwe mediaplayer doet het niet.
Moet ik de url's van gillesdesmit invoeren??
daar kijk ik niet van op, ze kan namelijk niets anders!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:26 schreef teamlead het volgende:
ah.. chantal is Lies maar weer eens zwart aan het maken voor de afwisseling
Misschien bedoelt hij die knots in zn broek..quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:26 schreef Tourniquet het volgende:
Er is een verkeerd merk salmiaklollies besteld, niet de salmiakknotsen waar Joost zo gek op is.
Joost: "Een leven zonder knotsen is voor mij geen leven"
Roel: "Wil je dood? Kan ik voor zorgen, hoor"
Misschien heeft ze de vogelpest gekregen van die eiererenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:25 schreef sannuh het volgende:
[..]
Ze lijkt ziek.. de hele dag al beetje lamlendig en in die badjas
Nou, Lieske wilde perse anti klit, en absoluut geen creme spoeling, want daar is ze allergisch voorquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:26 schreef ruby het volgende:
Chantal is weer aan het mekkeren. Al die problemen...![]()
Crèmespoeling en anti-klit. Waar hebben we het over?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:27 schreef teun911 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze de vogelpest gekregen van die eieren![]()
Toch schitterend om dit zo te zienquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Ze zitten weer te klagen over dat Lieske anti-klit wilde hebben. Stap dan op Lieske af dames!
Ik krijg kan bestand niet afspelen enz.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voer deze eens in dan
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp
Gewoon linksboven in media player op bestand klikken en dan "open url" en de url invoeren
nee, want er is nu eenmaal een bepaald budget.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:28 schreef sannuh het volgende:
De een wil perse dit en de ander perse dat... Laat ze allemaal zeg
Alleen Lieske wil iets voor haarzelf zij is de enige die zo verwend doet bij de bestellingen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:28 schreef sannuh het volgende:
De een wil perse dit en de ander perse dat... Laat ze allemaal zeg
Die zit vandaag denk ik in dat huisje, die heeft even een baaldagje om wat bij te komen net als Tanjaquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:28 schreef Missy-B. het volgende:
Waar is Nattelie eigenlijk, heb haar weinig voorbij zien komen vandaag.
Dat is niet best. En dat kon de oude player wel?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik krijg kan bestand niet afspelen enz.
Ik zet mijn manieren graag opzij om mensen de waarheid te zeggen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat moet opluchten.... en je hebt nog gelijk ook...
edit: maar dit soort taalgebruik is niet passend voor een damekijk maar uit dat de zeug je niet hoort....
![]()
Volgens mij wel.. en ik doe er af en toe ook aan mee... Tis wel lekker om te roddelen vind ik zelfquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Gadverdamme wat lopen de wijven weer te zeiken zeg. Ingrid die moet haar grote bek ook houden en een keer iets tegen iemand persoonlijk zeggen. Achterbakse teven
Zijn veel vrouwen zo? Jezus wat een bitches zeg.
Ik vind het heerlijk ditquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Gadverdamme wat lopen de wijven weer te zeiken zeg. Ingrid die moet haar grote bek ook houden en een keer iets tegen iemand persoonlijk zeggen. Achterbakse teven
Nee ook niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is niet best. En dat kon de oude player wel?
dat hebben ze al gedaan, maar Lieske zei toen dat ze allergisch is voor creme spoeling en dat ze daarom dus ook anti klit moesten bestellen, terwijl er dus genoeg in huis was nog.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Ze zitten weer te klagen over dat Lieske anti-klit wilde hebben. Stap dan op Lieske af dames!
Dan heb je Rob zeker niet bezig gehoord tijdens het invullen van de bestellijst?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:30 schreef lennardn het volgende:
[..]
Alleen Lieske wil iets voor haarzelf zij is de enige die zo verwend doet bij de bestellingen.
Precies, Deze drie zijn echt walgelijke typesquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:29 schreef Kokstra het volgende:
Wat zeiken ze daar in de tuin nou dan, ze waren er gisteren allemaal bij toen er besteld werd.
Eensch!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Als het een allergie-geval is waardoor er persé anti-klit moest komen, waarom is dan toch de cremespoeling besteld? Nu krijgt Lieske de zwarte piet, maar de fout ligt gewoon bij degene die het lijstje heeft ingevuldquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:32 schreef milagro het volgende:
[..]
dat hebben ze al gedaan, maar Lieske zei toen dat ze allergisch is voor creme spoeling en dat ze daarom dus ook anti klit moesten bestellen, terwijl er dus genoeg in huis was nog.
toen bonden ze in, maar de irritatie is er nog steeds blijkbaar
geen woorden voor. Hopelijk laten ze dit op tv zienquote:
Jammer dat je Roel neemt, maar verder.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zet mijn manieren graag opzij om mensen de waarheid te zeggen.
Ik zou er een moord voor doen om dat huis in te gaan, al is het alleen maar om die Tanja in alle eerlijkheid te melden dat ze een domme trut is, met geen enkele respect voor zichzelf en anderen, door te blijven roken.
Dat ze idd had moeten oprotten, omdat ze zichzelf en haar ongeboren meisje te kakken zetten voor nationale televisie
Dat ze ipv liggen neuken, beter biologie van 2 mavo over had kunnen doen, opdat ze had geweten hoe ze zichzelf moet beschermen tegen ziekten en zwangerschappen.
Vervolgens had ik haar nog even gemeld dat die werkschuwe surinamer de enige slimmerik is van het stel, en had haar gevraagd hoe dat moet voelen, als zelfs een loser als hij je niet moet.
Of ze doorheeft dat ze een psycho blik heeft en dat ze een chagerijnige kut muil heeft, die ik het liefst dichtram, maar dat moet laten uit fatsoen voor haar kindje
Dan was ik doorgelopen naar Chantal; en had haar gemeld dat ze wel erg teleurgesteld moet zijn in haar leven, als ze op nationale tv, roddelt met een stel twintigers en iedereen tegen elkaar uitspeelt. Dat ik het best kon begrijpen, omdat ik ook onzeker zou worden als ik er rond mijn 40ste zo verlopen uit zou zien.
Dan was Rob aan de beurt en die had ik gemeld dat hij het gemis van zijn been niet moest compenseren met een irritant en misplaatst vader complex.
Had ik Joost een chillpill gegeven en Roel meegesleurd naar de dagboekkamer, was boven op 'm gaan zitten en had hem na de climax verloederd achtergelaten met de woorden " NEUKEN DOE JE ZO, KLOJO!!!!! "
En had dan lekker thee gezet voor iedereen
Mag ik Hummie??? Pretty please???
Ralph, lul, waarom heb je maar 6 slavinken besteld????quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelul en dat weet jij ook. Ze hebben het over vanalles gehad, tot drugs aan toe.
Lieske is sowieso een stuk intelligenter dan Dido, qua opleiding enzo.
Het ergste vind ik nog dat Chantal tegen Lieske zei dat ze van een mug een olifant maakt en nu doet ze t zelf ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Chantal heeft nu eindelijk door "Het is maar een fles weet je. Je krijgt op een gegeven moment overal irritaties over".
Dat ze dat dan weer doorheeft valt weer mee. Alleen veel te laat. Ingrid is al hopeloos verloren.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Chantal heeft nu eindelijk door "Het is maar een fles weet je. Je krijgt op een gegeven moment overal irritaties over".
Dat ze dat dan weer doorheeft valt weer mee. Alleen veel te laat. Ingrid is al hopeloos verloren.
Heb ik ook wel eens gehad. Ik kon het alleen verhelpen door een nieuwe windows te installeren. Maar dat raad ik je niet aan.quote:
Toch denk ik dat Scanman wel gelijk heeft in dit geval. Dido is volgens mij niet zo'n helder licht.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]Je bent weer lekker objectief Scan.
![]()
Toch heb ik volgens mij Joost duidelijk 13 slavinken horen opnoemen aan de telefoon.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Ralph, lul, waarom heb je maar 6 slavinken besteld????
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zet mijn manieren graag opzij om mensen de waarheid te zeggen.
Ik zou er een moord voor doen om dat huis in te gaan, al is het alleen maar om die Tanja in alle eerlijkheid te melden dat ze een domme trut is, met geen enkele respect voor zichzelf en anderen, door te blijven roken.
Dat ze idd had moeten oprotten, omdat ze zichzelf en haar ongeboren meisje te kakken zetten voor nationale televisie
Dat ze ipv liggen neuken, beter biologie van 2 mavo over had kunnen doen, opdat ze had geweten hoe ze zichzelf moet beschermen tegen ziekten en zwangerschappen.
Vervolgens had ik haar nog even gemeld dat die werkschuwe surinamer de enige slimmerik is van het stel, en had haar gevraagd hoe dat moet voelen, als zelfs een loser als hij je niet moet.
Of ze doorheeft dat ze een psycho blik heeft en dat ze een chagerijnige kut muil heeft, die ik het liefst dichtram, maar dat moet laten uit fatsoen voor haar kindje
Dan was ik doorgelopen naar Chantal; en had haar gemeld dat ze wel erg teleurgesteld moet zijn in haar leven, als ze op nationale tv, roddelt met een stel twintigers en iedereen tegen elkaar uitspeelt. Dat ik het best kon begrijpen, omdat ik ook onzeker zou worden als ik er rond mijn 40ste zo verlopen uit zou zien.
Dan was Rob aan de beurt en die had ik gemeld dat hij het gemis van zijn been niet moest compenseren met een irritant en misplaatst vader complex.
Had ik Joost een chillpill gegeven en Roel meegesleurd naar de dagboekkamer, was boven op 'm gaan zitten en had hem na de climax verloederd achtergelaten met de woorden " NEUKEN DOE JE ZO, KLOJO!!!!! "
En had dan lekker thee gezet voor iedereen
Mag ik Hummie??? Pretty please???
lijkt kij wel een leuk ideequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:28 schreef teamlead het volgende:
Ik stel voor dat de dagboekkamer opengesteld wordt voor Fokkers die de bewoners de waarheid mogen gaan vertellen....
jawel want Lieske moet anti klit hebbuuuuuuuuuh, dat is heeeeeel wat anders dan cremespoelinguh...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:31 schreef ruby het volgende:
Oké, er is een crèmespoeling te veel. Hoef je het de volgend keer niet te bestellen.
Idd maar dit doet BB gewoon expres om ruzie te creerenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch heb ik volgens mij Joost duidelijk 13 slavinken horen opnoemen aan de telefoon.
Ik ga nog wel even wat proberen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad. Ik kon het alleen verhelpen door een nieuwe windows te installeren. Maar dat raad ik je niet aan.
Nog ff en ze zit aan Chantal haar tieten te sabbelen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef scanman01 het volgende:
Ingridje gaat maar weer eens duimzuigen terwijl ze bij mama ligt.
[afbeelding]
De geert wilders hond!! Dat is echt eenquote:
Hoezo? Ze hebben toch over drugs gepraat en veel meer dingen? En Lieske heeft veel meer school gedaan dan Dido. Dus hoezo niet objectiefquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]Je bent weer lekker objectief Scan.
![]()
Shit, je bent veeeeel eerder dan mijquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef scanman01 het volgende:
Ingridje gaat maar weer eens duimzuigen terwijl ze bij mama ligt.
[afbeelding]
't Is goed hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben toch over drugs gepraat en veel meer dingen? En Lieske heeft veel meer school gedaan dan Dido. Dus hoezo niet objectiefzijn gewoon feiten dacht ik.
Alleen in dit gevalquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Scanman wel gelijk heeft in dit geval. Dido is volgens mij niet zo'n helder licht.
het gaat zo regenen, dus op zich geen slechte beslissing dan..quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:41 schreef ruby het volgende:
Ja, wie beslist er dat ze niet gaan barbequen? Geile Rob weer ofzo?
Kapitein Eénbeen zegt barbeque, dus is het barbeque.... logisch toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:41 schreef ruby het volgende:
Ja, wie beslist er dat ze niet gaan barbequen? Geile Rob weer ofzo?
Nah, wat betreft de vergelijking Dildo en Lieske zeker ja.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef Missy-B. het volgende:
Misschien kunnen ze volgende keer ook effe een speen voor Ingrid bestellen.
Ik vraag me af of ze ook wiet mogen bestellen. Zou wel leuke beelden opleveren als iedereen stoned is.
Dan doen ze het maar binnen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef milagro het volgende:
[..]
het gaat zo regenen, dus op zich geen slechte beslissing dan..
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef ruby het volgende:
Cheveux is een eend, Chantal poepdoos.
En ze zitten ook niet meer te fietsen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef newsman het volgende:
Gadvedamme Tanja is terug.
Okee, t'is goed. Ik mag Dido niet en jij Lieske niet... Zoveel is duidelijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is goed hoor.
En Roel heeft wat dingen over drugs verteld inderdaad.
.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef Missy-B. het volgende:
Ik vraag me af of ze ook wiet mogen bestellen. Zou wel leuke beelden opleveren als iedereen stoned is.
Ze hadden het over de Franse vertaling van het woord paard.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef Missy-B. het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef ruby het volgende:
Cheveux is een eend, Chantal poepdoos.
Scan, er is ook zoiets als sociale intelligentie, en dat ontbreekt wel eens bij sommigen, ook bij hen die gestudeerd hebben, hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben toch over drugs gepraat en veel meer dingen? En Lieske heeft veel meer school gedaan dan Dido. Dus hoezo niet objectiefzijn gewoon feiten dacht ik.
Cheveux zijn haren bij mijn weten, hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze hadden het over de Franse vertaling van het woord paard.
En toen noemde Chantal het woord cheveux, maar dat betekent dus eend. Een paard is le cheval.
Oh, en dat is Lieske natuurlijk. Nou snap ik het pasquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Scan, er is ook zoiets als sociale intelligentie, en dat ontbreekt wel eens bij sommigen, ook bij hen die gestudeerd hebben, hoor
Er zijn echt ook domme VWO-ers, domme studenten
Ik heb het ook gehoord, ben het niet vergeten omdat ik die dingen zelf niet lust.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch heb ik volgens mij Joost duidelijk 13 slavinken horen opnoemen aan de telefoon.
Eeensch, een levend voorbeeld is een zekere blonde vrouwelijke student in het BB-huis.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Er zijn echt ook domme VWO-ers, domme studenten
Ja, ik realiseerde al dat ik uit m'n nek liep te lullen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:45 schreef LuQas het volgende:
[..]
![]()
Cheval is paard, chevaux is het meervoud van cheval.
Deux Chevaux en zo inderdaad, 2 PK dus, en geen letterlijke vertaling van EENDquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:45 schreef LuQas het volgende:
[..]
![]()
Cheval is paard, chevaux is het meervoud van cheval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |