Op wie heb je gestemd?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:10 schreef Kokstra het volgende:
Ik heb zojuist even 80 cent weggegooid via de telefoon![]()
Jij ziet alles anders, zodra Lieske in beeld isquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zie ik toch heel wat anders, alleen twijfelt hij omdat ze nog zo jong is (ze schelen wel aardig wat). Hij vindt Dido mooier, maar heeft ook door dat zij lang niet zo leuk is.
Volgens mij is het weer iets anders...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zie ik toch heel wat anders, alleen twijfelt hij omdat ze nog zo jong is (ze schelen wel aardig wat). Hij vindt Dido mooier, maar heeft ook door dat zij lang niet zo leuk is.
Heb je de column gelezen over Nathalie op Zijonline.nlquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:11 schreef lennardn het volgende:
[..]
Muwhahhahaahaaaa zou mooi zijn idd![]()
![]()
![]()
Heeft ie een knots in z'n mond?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef ruby het volgende:
Damn, Joost praat alsof ie een penis in z'n mond heeft.
Wishful thinking van Rukkert.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef lennardn het volgende:
Nou krijgt Rikkert op zijn falie dat ie Tanja niet heb meegerekend
Welke column ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Heb je de column gelezen over Nathalie op Zijonline.nl
Tanja zei zelf dat er voor haar niet besteld hoefde te worden omdat ze op zou zouten.... nu dus ook niet zeuren dan...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef lennardn het volgende:
Nou krijgt Rikkert op zijn falie dat ie Tanja niet heb meegerekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |