Op wie heb je gestemd?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:10 schreef Kokstra het volgende:
Ik heb zojuist even 80 cent weggegooid via de telefoon![]()
Jij ziet alles anders, zodra Lieske in beeld isquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zie ik toch heel wat anders, alleen twijfelt hij omdat ze nog zo jong is (ze schelen wel aardig wat). Hij vindt Dido mooier, maar heeft ook door dat zij lang niet zo leuk is.
Volgens mij is het weer iets anders...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zie ik toch heel wat anders, alleen twijfelt hij omdat ze nog zo jong is (ze schelen wel aardig wat). Hij vindt Dido mooier, maar heeft ook door dat zij lang niet zo leuk is.
Heb je de column gelezen over Nathalie op Zijonline.nlquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:11 schreef lennardn het volgende:
[..]
Muwhahhahaahaaaa zou mooi zijn idd![]()
![]()
![]()
Heeft ie een knots in z'n mond?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef ruby het volgende:
Damn, Joost praat alsof ie een penis in z'n mond heeft.
Wishful thinking van Rukkert.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef lennardn het volgende:
Nou krijgt Rikkert op zijn falie dat ie Tanja niet heb meegerekend
Welke column ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Heb je de column gelezen over Nathalie op Zijonline.nl
Tanja zei zelf dat er voor haar niet besteld hoefde te worden omdat ze op zou zouten.... nu dus ook niet zeuren dan...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef lennardn het volgende:
Dat levert hem een positieve stem van mij opquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef lennardn het volgende:
Dido heeft gisteren laten zien dat ze wel degelijk Roel het leukste vindt. Ze zei ook dat ze niet goed begreep waarom Roel wel steeds met Lieske knuffelt en doet... en niet met haar. Later zei ze ook (volgens mij uit zelfbescherming) dat ze niets met Roel wil, maar het was duidelijk dat zijn schijnbare voorkeur voor Lieske haar niet zo lekker zat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef sannuh het volgende:
Roel vindt Dido een mooie vrouw maar volgens mij is Dido niet echt geīnteresseerd ook al zegt ze wel dat Roel de leukste is.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij ziet alles anders, zodra Lieske in beeld is![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:16 schreef Miepje01 het volgende:
Tanja zei net toch ook dat ze het snapte![]()
Hij heeft leuke gesprekken gehad hoor, met Dido. Dat klikt best wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja die had ik al gelezen...dat straalt er ook een beetje vanaf bij Natte alie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:16 schreef teun911 het volgende:
[..]
Erg leuk:
http://www.zijonline.nl/ecNews.asp?ID=5601&page=zij_soaps
![]()
Die site kopieert alleen rechtstreeks dingen van fokquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:16 schreef teun911 het volgende:
[..]
Erg leuk:
http://www.zijonline.nl/ecNews.asp?ID=5601&page=zij_soaps
![]()
Gelul en dat weet jij ook. Ze hebben het over vanalles gehad, tot drugs aan toe.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft leuke gesprekken gehad hoor, met Dido. Dat klikt best wel.
Met Lieske heeft hij ook veel gesproken, maar dat gaat altijd over hetzelfde onderwerp: Lieske.
De mannen gaan niet meer zo veel meer naar Dido toe als in t begin... ze zijn op dr uitgekeken. Omdat ze Roel de leukste vindt wilt zij graag ook weer aandacht... en van hem dan wel. Dat is t volgens mij en echt niet omdat Dido Roel nou zo leuk vindt. Volgens mij wil ze alleen maar aandacht en is jaloers dat Lieske het krijgt van "de leukste jongen in het huis".quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido heeft gisteren laten zien dat ze wel degelijk Roel het leukste vindt. Ze zei ook dat ze niet goed begreep waarom Roel wel steeds met Lieske knuffelt en doet... en niet met haar. Later zei ze ook (volgens mij uit zelfbescherming) dat ze niets met Roel wil, maar het was duidelijk dat zijn schijnbare voorkeur voor Lieske haar niet zo lekker zat.
Lieske is niet het type dat snel met een jongen in bed duikt en dat stond Roel ook wel wat tegen (zei hij in de 1e week).
http://www.zijonline.nl/ecNews.asp?ID=5601&page2=ZIJ_MENquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:18 schreef SHE het volgende:
die teringhoer wil "gezond" eten
hypocriete tyfus del....gezonde voeding staat idd voorop als je nicotine door je navelstreng pompt.
Ik heb zelden aan iemand een hekel, maar die Tanja, met haar psycho harses en hypocriete kutverhaaltjes ; zo de eerste zijn, die een een ongelovelijke rotschop had gegeven in dat huis.
Wat heeft zij mazzel dat ze met nog meer hypocrietjes zit..want ik had allang de vloer met 'r aangeveegd
Jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:20 schreef lennardn het volgende:
Snap ook niet wat al die wijven in Roel zien. Hebben de vrouwtjes hier ook Roel als favo ?
Ik persoonlijk vind er weinig aan en bovendien vind ik dat hij een vreselijk irritante manier van praten heeft. Weet je wel...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:20 schreef lennardn het volgende:
Snap ook niet wat al die wijven in Roel zien. Hebben de vrouwtjes hier ook Roel als favo ?
Ik welquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:20 schreef lennardn het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:21 schreef amaranta het volgende:
Maar waarschijnlijk gaat Hummer nu naar de 24/7 om voor TTT actimel te halen..
Ingrid heeft een veel sterker accent dan Nathaliequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:17 schreef LuQas het volgende:
Wel vreemd, ik vind een Haags accent bij mannen heel erg sexy maar bij vrouwen (Nathalie) is het zooo oncharmant.
?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:23 schreef amaranta het volgende:
Linda heeft vast als persoonlijk voorwerp een fibrator mee ofzo..die ze over een paar weken gaan delen..
hmz.. we gaan op de lesbische tourvanavond?quote:
Hele late reactie, maarquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:02 schreef scanman01 het volgende:
screenies
buiten dat ze als volwassen vrouw nog duimt?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:23 schreef sannuh het volgende:
Is er iets met Ingrid aan de hand ofzo?
Ze lijkt ziek.. de hele dag al beetje lamlendig en in die badjasquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:25 schreef teun911 het volgende:
[..]
buiten dat ze als volwassen vrouw nog duimt?![]()
Ze denkt gewoon 'wat Roel kan, kan ik ook'.quote:
Voer deze eens in danquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:24 schreef Coos het volgende:
Scan, m'n nieuwe mediaplayer doet het niet.
Moet ik de url's van gillesdesmit invoeren??
daar kijk ik niet van op, ze kan namelijk niets anders!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:26 schreef teamlead het volgende:
ah.. chantal is Lies maar weer eens zwart aan het maken voor de afwisseling
Misschien bedoelt hij die knots in zn broek..quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:26 schreef Tourniquet het volgende:
Er is een verkeerd merk salmiaklollies besteld, niet de salmiakknotsen waar Joost zo gek op is.
Joost: "Een leven zonder knotsen is voor mij geen leven"
Roel: "Wil je dood? Kan ik voor zorgen, hoor"
Misschien heeft ze de vogelpest gekregen van die eiererenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:25 schreef sannuh het volgende:
[..]
Ze lijkt ziek.. de hele dag al beetje lamlendig en in die badjas
Nou, Lieske wilde perse anti klit, en absoluut geen creme spoeling, want daar is ze allergisch voorquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:26 schreef ruby het volgende:
Chantal is weer aan het mekkeren. Al die problemen...![]()
Crčmespoeling en anti-klit. Waar hebben we het over?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:27 schreef teun911 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze de vogelpest gekregen van die eieren![]()
Toch schitterend om dit zo te zienquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Ze zitten weer te klagen over dat Lieske anti-klit wilde hebben. Stap dan op Lieske af dames!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |