Ik krijg kan bestand niet afspelen enz.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voer deze eens in dan
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp
Gewoon linksboven in media player op bestand klikken en dan "open url" en de url invoeren
nee, want er is nu eenmaal een bepaald budget.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:28 schreef sannuh het volgende:
De een wil perse dit en de ander perse dat... Laat ze allemaal zeg
Alleen Lieske wil iets voor haarzelf zij is de enige die zo verwend doet bij de bestellingen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:28 schreef sannuh het volgende:
De een wil perse dit en de ander perse dat... Laat ze allemaal zeg
Die zit vandaag denk ik in dat huisje, die heeft even een baaldagje om wat bij te komen net als Tanjaquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:28 schreef Missy-B. het volgende:
Waar is Nattelie eigenlijk, heb haar weinig voorbij zien komen vandaag.
Dat is niet best. En dat kon de oude player wel?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik krijg kan bestand niet afspelen enz.
Ik zet mijn manieren graag opzij om mensen de waarheid te zeggen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat moet opluchten.... en je hebt nog gelijk ook...
edit: maar dit soort taalgebruik is niet passend voor een damekijk maar uit dat de zeug je niet hoort....
![]()
Volgens mij wel.. en ik doe er af en toe ook aan mee... Tis wel lekker om te roddelen vind ik zelfquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Gadverdamme wat lopen de wijven weer te zeiken zeg. Ingrid die moet haar grote bek ook houden en een keer iets tegen iemand persoonlijk zeggen. Achterbakse teven
Zijn veel vrouwen zo? Jezus wat een bitches zeg.
Ik vind het heerlijk ditquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Gadverdamme wat lopen de wijven weer te zeiken zeg. Ingrid die moet haar grote bek ook houden en een keer iets tegen iemand persoonlijk zeggen. Achterbakse teven
Nee ook niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is niet best. En dat kon de oude player wel?
dat hebben ze al gedaan, maar Lieske zei toen dat ze allergisch is voor creme spoeling en dat ze daarom dus ook anti klit moesten bestellen, terwijl er dus genoeg in huis was nog.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Ze zitten weer te klagen over dat Lieske anti-klit wilde hebben. Stap dan op Lieske af dames!
Dan heb je Rob zeker niet bezig gehoord tijdens het invullen van de bestellijst?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:30 schreef lennardn het volgende:
[..]
Alleen Lieske wil iets voor haarzelf zij is de enige die zo verwend doet bij de bestellingen.
Precies, Deze drie zijn echt walgelijke typesquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:29 schreef Kokstra het volgende:
Wat zeiken ze daar in de tuin nou dan, ze waren er gisteren allemaal bij toen er besteld werd.
Eensch!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Als het een allergie-geval is waardoor er persé anti-klit moest komen, waarom is dan toch de cremespoeling besteld? Nu krijgt Lieske de zwarte piet, maar de fout ligt gewoon bij degene die het lijstje heeft ingevuldquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:32 schreef milagro het volgende:
[..]
dat hebben ze al gedaan, maar Lieske zei toen dat ze allergisch is voor creme spoeling en dat ze daarom dus ook anti klit moesten bestellen, terwijl er dus genoeg in huis was nog.
toen bonden ze in, maar de irritatie is er nog steeds blijkbaar
geen woorden voor. Hopelijk laten ze dit op tv zienquote:
Jammer dat je Roel neemt, maar verder.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zet mijn manieren graag opzij om mensen de waarheid te zeggen.
Ik zou er een moord voor doen om dat huis in te gaan, al is het alleen maar om die Tanja in alle eerlijkheid te melden dat ze een domme trut is, met geen enkele respect voor zichzelf en anderen, door te blijven roken.
Dat ze idd had moeten oprotten, omdat ze zichzelf en haar ongeboren meisje te kakken zetten voor nationale televisie
Dat ze ipv liggen neuken, beter biologie van 2 mavo over had kunnen doen, opdat ze had geweten hoe ze zichzelf moet beschermen tegen ziekten en zwangerschappen.
Vervolgens had ik haar nog even gemeld dat die werkschuwe surinamer de enige slimmerik is van het stel, en had haar gevraagd hoe dat moet voelen, als zelfs een loser als hij je niet moet.
Of ze doorheeft dat ze een psycho blik heeft en dat ze een chagerijnige kut muil heeft, die ik het liefst dichtram, maar dat moet laten uit fatsoen voor haar kindje
Dan was ik doorgelopen naar Chantal; en had haar gemeld dat ze wel erg teleurgesteld moet zijn in haar leven, als ze op nationale tv, roddelt met een stel twintigers en iedereen tegen elkaar uitspeelt. Dat ik het best kon begrijpen, omdat ik ook onzeker zou worden als ik er rond mijn 40ste zo verlopen uit zou zien.
Dan was Rob aan de beurt en die had ik gemeld dat hij het gemis van zijn been niet moest compenseren met een irritant en misplaatst vader complex.
Had ik Joost een chillpill gegeven en Roel meegesleurd naar de dagboekkamer, was boven op 'm gaan zitten en had hem na de climax verloederd achtergelaten met de woorden " NEUKEN DOE JE ZO, KLOJO!!!!! "
En had dan lekker thee gezet voor iedereen
Mag ik Hummie??? Pretty please???
Ralph, lul, waarom heb je maar 6 slavinken besteld????quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelul en dat weet jij ook. Ze hebben het over vanalles gehad, tot drugs aan toe.
Lieske is sowieso een stuk intelligenter dan Dido, qua opleiding enzo.
Het ergste vind ik nog dat Chantal tegen Lieske zei dat ze van een mug een olifant maakt en nu doet ze t zelf ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Chantal heeft nu eindelijk door "Het is maar een fles weet je. Je krijgt op een gegeven moment overal irritaties over".
Dat ze dat dan weer doorheeft valt weer mee. Alleen veel te laat. Ingrid is al hopeloos verloren.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Chantal heeft nu eindelijk door "Het is maar een fles weet je. Je krijgt op een gegeven moment overal irritaties over".
Dat ze dat dan weer doorheeft valt weer mee. Alleen veel te laat. Ingrid is al hopeloos verloren.
Heb ik ook wel eens gehad. Ik kon het alleen verhelpen door een nieuwe windows te installeren. Maar dat raad ik je niet aan.quote:
Toch denk ik dat Scanman wel gelijk heeft in dit geval. Dido is volgens mij niet zo'n helder licht.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]Je bent weer lekker objectief Scan.
![]()
Toch heb ik volgens mij Joost duidelijk 13 slavinken horen opnoemen aan de telefoon.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Ralph, lul, waarom heb je maar 6 slavinken besteld????
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zet mijn manieren graag opzij om mensen de waarheid te zeggen.
Ik zou er een moord voor doen om dat huis in te gaan, al is het alleen maar om die Tanja in alle eerlijkheid te melden dat ze een domme trut is, met geen enkele respect voor zichzelf en anderen, door te blijven roken.
Dat ze idd had moeten oprotten, omdat ze zichzelf en haar ongeboren meisje te kakken zetten voor nationale televisie
Dat ze ipv liggen neuken, beter biologie van 2 mavo over had kunnen doen, opdat ze had geweten hoe ze zichzelf moet beschermen tegen ziekten en zwangerschappen.
Vervolgens had ik haar nog even gemeld dat die werkschuwe surinamer de enige slimmerik is van het stel, en had haar gevraagd hoe dat moet voelen, als zelfs een loser als hij je niet moet.
Of ze doorheeft dat ze een psycho blik heeft en dat ze een chagerijnige kut muil heeft, die ik het liefst dichtram, maar dat moet laten uit fatsoen voor haar kindje
Dan was ik doorgelopen naar Chantal; en had haar gemeld dat ze wel erg teleurgesteld moet zijn in haar leven, als ze op nationale tv, roddelt met een stel twintigers en iedereen tegen elkaar uitspeelt. Dat ik het best kon begrijpen, omdat ik ook onzeker zou worden als ik er rond mijn 40ste zo verlopen uit zou zien.
Dan was Rob aan de beurt en die had ik gemeld dat hij het gemis van zijn been niet moest compenseren met een irritant en misplaatst vader complex.
Had ik Joost een chillpill gegeven en Roel meegesleurd naar de dagboekkamer, was boven op 'm gaan zitten en had hem na de climax verloederd achtergelaten met de woorden " NEUKEN DOE JE ZO, KLOJO!!!!! "
En had dan lekker thee gezet voor iedereen
Mag ik Hummie??? Pretty please???
lijkt kij wel een leuk ideequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:28 schreef teamlead het volgende:
Ik stel voor dat de dagboekkamer opengesteld wordt voor Fokkers die de bewoners de waarheid mogen gaan vertellen....
jawel want Lieske moet anti klit hebbuuuuuuuuuh, dat is heeeeeel wat anders dan cremespoelinguh...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:31 schreef ruby het volgende:
Oké, er is een crèmespoeling te veel. Hoef je het de volgend keer niet te bestellen.
Idd maar dit doet BB gewoon expres om ruzie te creerenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch heb ik volgens mij Joost duidelijk 13 slavinken horen opnoemen aan de telefoon.
Ik ga nog wel even wat proberen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad. Ik kon het alleen verhelpen door een nieuwe windows te installeren. Maar dat raad ik je niet aan.
Nog ff en ze zit aan Chantal haar tieten te sabbelen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef scanman01 het volgende:
Ingridje gaat maar weer eens duimzuigen terwijl ze bij mama ligt.
[afbeelding]
De geert wilders hond!! Dat is echt eenquote:
Hoezo? Ze hebben toch over drugs gepraat en veel meer dingen? En Lieske heeft veel meer school gedaan dan Dido. Dus hoezo niet objectiefquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]Je bent weer lekker objectief Scan.
![]()
Shit, je bent veeeeel eerder dan mijquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef scanman01 het volgende:
Ingridje gaat maar weer eens duimzuigen terwijl ze bij mama ligt.
[afbeelding]
't Is goed hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben toch over drugs gepraat en veel meer dingen? En Lieske heeft veel meer school gedaan dan Dido. Dus hoezo niet objectiefzijn gewoon feiten dacht ik.
Alleen in dit gevalquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Scanman wel gelijk heeft in dit geval. Dido is volgens mij niet zo'n helder licht.
het gaat zo regenen, dus op zich geen slechte beslissing dan..quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:41 schreef ruby het volgende:
Ja, wie beslist er dat ze niet gaan barbequen? Geile Rob weer ofzo?
Kapitein Eénbeen zegt barbeque, dus is het barbeque.... logisch toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:41 schreef ruby het volgende:
Ja, wie beslist er dat ze niet gaan barbequen? Geile Rob weer ofzo?
Nah, wat betreft de vergelijking Dildo en Lieske zeker ja.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef Missy-B. het volgende:
Misschien kunnen ze volgende keer ook effe een speen voor Ingrid bestellen.
Ik vraag me af of ze ook wiet mogen bestellen. Zou wel leuke beelden opleveren als iedereen stoned is.
Dan doen ze het maar binnen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef milagro het volgende:
[..]
het gaat zo regenen, dus op zich geen slechte beslissing dan..
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef ruby het volgende:
Cheveux is een eend, Chantal poepdoos.
En ze zitten ook niet meer te fietsen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef newsman het volgende:
Gadvedamme Tanja is terug.
Okee, t'is goed. Ik mag Dido niet en jij Lieske niet... Zoveel is duidelijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is goed hoor.
En Roel heeft wat dingen over drugs verteld inderdaad.
.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef Missy-B. het volgende:
Ik vraag me af of ze ook wiet mogen bestellen. Zou wel leuke beelden opleveren als iedereen stoned is.
Ze hadden het over de Franse vertaling van het woord paard.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef Missy-B. het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef ruby het volgende:
Cheveux is een eend, Chantal poepdoos.
Scan, er is ook zoiets als sociale intelligentie, en dat ontbreekt wel eens bij sommigen, ook bij hen die gestudeerd hebben, hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben toch over drugs gepraat en veel meer dingen? En Lieske heeft veel meer school gedaan dan Dido. Dus hoezo niet objectiefzijn gewoon feiten dacht ik.
Cheveux zijn haren bij mijn weten, hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze hadden het over de Franse vertaling van het woord paard.
En toen noemde Chantal het woord cheveux, maar dat betekent dus eend. Een paard is le cheval.
Oh, en dat is Lieske natuurlijk. Nou snap ik het pasquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Scan, er is ook zoiets als sociale intelligentie, en dat ontbreekt wel eens bij sommigen, ook bij hen die gestudeerd hebben, hoor
Er zijn echt ook domme VWO-ers, domme studenten
Ik heb het ook gehoord, ben het niet vergeten omdat ik die dingen zelf niet lust.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch heb ik volgens mij Joost duidelijk 13 slavinken horen opnoemen aan de telefoon.
Eeensch, een levend voorbeeld is een zekere blonde vrouwelijke student in het BB-huis.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Er zijn echt ook domme VWO-ers, domme studenten
Ja, ik realiseerde al dat ik uit m'n nek liep te lullen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:45 schreef LuQas het volgende:
[..]
![]()
Cheval is paard, chevaux is het meervoud van cheval.
Deux Chevaux en zo inderdaad, 2 PK dus, en geen letterlijke vertaling van EENDquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:45 schreef LuQas het volgende:
[..]
![]()
Cheval is paard, chevaux is het meervoud van cheval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |