Ja, ik ben ook als de dood dat het dubbel is als ik hem open.quote:
Alsof jij dat niet zou weten, Arcee.quote:
Ook gelul. Zo ziet iemand de situatie die de pest aan haar heeft inderdaad. Het is natuurlijk gewoon zo dat ze met drie jongens in het huis goed kan opschieten... en toevallig met bv Joost wat minder en met Ralph en Rob helemaal niet. Je kunt ook nooit alle aanwezige mannen mogen, dus waarom zou hetmeteen een gebrek aan aandacht zijn als ze Ralph nomineert? Flauwekul dus.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:08 schreef Day het volgende:
Nog een voorbeeldje? Waarom denk je dat Lieske Ralph niet mag? Omdat hij de enige man in dat huis is dat haar niet de aandacht geeft dat ze wil van mannen!
Niemand opende er 1 dus heb ik t gedaan, maar weet niet zo hoe ik de OP goed moet krijgen. Heb t niet gekopieerd en dan krijg je dus dit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:17 schreef dramslag het volgende:
wat is er met de OP gebeurt?
Die vent is gekquote:
Er stond een url in waar je de op kon vindenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:19 schreef jessie het volgende:
[..]
Niemand opende er 1 dus heb ik t gedaan, maar weet niet zo hoe ik de OP goed moet krijgen. Heb t niet gekopieerd en dan krijg je dus dit.
Echt welquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:18 schreef newsman het volgende:
Op werd zwanger en zit nu in het BB huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |