Ja, ik ben ook als de dood dat het dubbel is als ik hem open.quote:
Alsof jij dat niet zou weten, Arcee.quote:
Ook gelul. Zo ziet iemand de situatie die de pest aan haar heeft inderdaad. Het is natuurlijk gewoon zo dat ze met drie jongens in het huis goed kan opschieten... en toevallig met bv Joost wat minder en met Ralph en Rob helemaal niet. Je kunt ook nooit alle aanwezige mannen mogen, dus waarom zou hetmeteen een gebrek aan aandacht zijn als ze Ralph nomineert? Flauwekul dus.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:08 schreef Day het volgende:
Nog een voorbeeldje? Waarom denk je dat Lieske Ralph niet mag? Omdat hij de enige man in dat huis is dat haar niet de aandacht geeft dat ze wil van mannen!
Niemand opende er 1 dus heb ik t gedaan, maar weet niet zo hoe ik de OP goed moet krijgen. Heb t niet gekopieerd en dan krijg je dus dit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:17 schreef dramslag het volgende:
wat is er met de OP gebeurt?
Die vent is gekquote:
Er stond een url in waar je de op kon vindenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:19 schreef jessie het volgende:
[..]
Niemand opende er 1 dus heb ik t gedaan, maar weet niet zo hoe ik de OP goed moet krijgen. Heb t niet gekopieerd en dan krijg je dus dit.
Echt welquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:18 schreef newsman het volgende:
Op werd zwanger en zit nu in het BB huis.
Thxquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Jessie, je bent een haakje aan het begin vergeten van de OP .... (ik denk ik meld het even)
Ik zal eens kijken , of één van de andere mods, het ziet hier blauw van de mods hequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:21 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Er stond een url in waar je de op kon vinden
Maar LD is er, die kan het wel veranderen
Maakt dat ook uit. Komt wel weer goed in het volgende topic.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:23 schreef jessie het volgende:
[..]
ThxNu mis ik nog wat koppies voor de namen, maar iedereen weet wel wie wie is hoop ik
Ik dacht 650 euro voor 1 week (50 euro per bewoner)quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoeveel budget hebben ze voor de boodschappen?
Valt wel mee hoor, voor zoveel mensen. 2 ons ham in 1 week?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:24 schreef dronkeykong het volgende:
Wat vreten die gasten veel....
dat is iets wat je van je moeder leert, hoe je met een rokje moet zitten, maar ja, als je moeder enkel tuinbroeken draagt... je kan het Dido niet euvel duiden, derhalve dus ende zoquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:22 schreef dronkeykong het volgende:
Dido kan nooit een vrouw zijn...zit altijd wijdbeens met die rok....
Het topic was alleen al dichtquote:
Tanja dacht dat dat na 8 maanden ook nog zou helpenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
10 durex
Zou maar zo kunnen .quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:27 schreef BB-King het volgende:
Dido daagt graag mannen uit... vandaar dat ze wijdbeens zit denk ik.
Volgens mij is het een omgebouwdequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:27 schreef BB-King het volgende:
Die zijn niet nodig , tanja zit buiten en de rest heeft nog genoegquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
hij is de sigaretten vergeten
Bestelling voor het eten en drinken zooiquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom zit Joost(?) te bellen?
hij wil ook met tanja's moeder sprekenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom zit Joost(?) te bellen?
Ik wil wel geDidoficeerd worden!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:27 schreef BB-King het volgende:
Lieske daagt graag mannen uit... vandaar dat ze zo ligt denk ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:29 schreef BB-King het volgende:
Lieske ligt er trouwens ook wel appetijtelijk bij eerlijk gezegd.
Natuurlijk zit ze er zelf niet mee, anders zou ze het niet doen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:29 schreef Jane het volgende:
Zou Ingrid nu zelf niet eens denken dat dat duimen wel erg kinderachtig overkomt? Ze lijkt er totaal niet mee te zitten.
Dat blijft nog het meest verbazingwekkende inderdaad.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:29 schreef Jane het volgende:
Zou Ingrid nu zelf niet eens denken dat dat duimen wel erg kinderachtig overkomt? Ze lijkt er totaal niet mee te zitten.
Een zeer groot kindquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat blijft nog het meest verbazingwekkende inderdaad.
Veel volwassenen doen het, bedoel je?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:31 schreef teamlead het volgende:
En dat kinderachtig overkomen vind ik nogal meevallen hoor.. ik vind het wel cute![]()
quote:
Even terug komen om echt afscheid te nemen. Strak planquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:34 schreef Day het volgende:
Het wordt nu wel weer heel erg saai.
Zullen we aan Big Sister vragen of Tanja terug mag komen?
Lieske bedoel je?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:34 schreef scanman01 het volgende:.. en ze komt vaak ook behoorlijk blond over. Op zich ook wel jammer.
Ik ken er wel een aantal jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Veel volwassenen doen het, bedoel je?
Tanja? hee geen vieze woorden zeggen hequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:34 schreef Day het volgende:
Wanneer krijgen ze eigenlijk weer een weekopdracht?
Die heeft minimaal een amsterdammertje nodig voor de bevredigingquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Chantal kan zich na 2 weken ook niet meer bedwingen
[afbeelding]
Maandag/Dinsdag, hangt van BB af. Die met die eieren was op dinsdag, maar fietsen maandag. We'll seequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:34 schreef Day het volgende:
Wanneer krijgen ze eigenlijk weer een weekopdracht?
Verdomd! Chantal heeft d'r slobberbroek niet meer aan! Was er zo aan gewend dat ik het niet meer zag.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Chantal kan zich na 2 weken ook niet meer bedwingen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:32 schreef teamlead het volgende:
1x anti-clit?
Ik vermoed gewoon maandag: de tweede fietsopdracht zou eigenlijk tot maandagavond zijn, dat is denk ik de reden dat die van deze week pas op dinsdag begon...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:37 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Maandag/Dinsdag, hangt van BB af. Die met die eieren was op dinsdag, maar fietsen maandag. We'll see
en?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Dido wist dat Joost wel eens gek op haar kan zijn, maar laat hem wel lekker nu bij haar op schoot zitten
Toiletpapier past ook welquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:34 schreef Jane het volgende:
Toiletpapier krijgen ze van BB en hoeven ze dus niet te bestellen, maar tampons wel. Lekker als het een keer vergeten wordt of er worden er ineens meer ongesteld dan ze dachten. Zit je gelijk op tampon-rantsoen.
Joost heeft al jaren een vriendin...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Dido wist dat Joost wel eens gek op haar kan zijn, maar laat hem wel lekker nu bij haar op schoot zitten
Lijkt me niet erg gepast, aangezien Joost iets met ene Brenda heeft toch.quote:
Wordt vast niet uitgezondenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:43 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
"Love is in the air."![]()
Damn.. ik wacht met spanning af op de eerste krikpartij
en dus?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:44 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Joost heeft al jaren een vriendin...
Volgens Rob moeten ze dan gewoon doorslikken.quote:
Tegelijk met de stekker van BBquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Die gaat er toch uit.
Zo kunnen ze het wel een weekje uitstellen ja. tot de volgende bestel rondequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens Rob moeten ze dan gewoon doorslikken.
En Rob heeft altijd gelijk![]()
Volgens Chantal wel ja. Maar die was vanaf dag 1 al paranoide.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Tegelijk met de stekker van BB
Rob kan het weten.. want Rob heeft teleurstellingen meegemaakt in zijn leven...toen hij nog maar 16 was, de avond voor kerst...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens Rob moeten ze dan gewoon doorslikken.
En Rob heeft altijd gelijk![]()
niet gepastquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me niet erg gepast, aangezien Joost iets met ene Brenda heeft toch.
Niet dat het mij wat uitmaakt, maar ik had gewoon even zin om op Dido te zeiken
Volgens mij was Linda dat ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens Chantal wel ja. Maar die was vanaf dag 1 al paranoide.
Idd, dan wordt er tenminste nog gelachenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:47 schreef wickie het volgende:
ik vind dat BB even wat alcohol aan deze mensen moeten schenken, dat kunnen hun en wij ook trouwens wel even gebruiken op dit moment.
Idd... dat huis van BB in Engeland was pas groot. Binnen was het wel fucking saai, maar buiten hadden ze gewoon een groot grasveld met 2 doelen om te kunnen voetballenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:48 schreef milagro het volgende:
[..]
niet gepast
in BB1 en 2 hadden ze tenminste een stuk tuin waar ze in konden rennen een beetje, rondjes.
In deze tuin kan je eigenlijk niets behalve hangen daar of daar , veel zitje, maar weinig bewegingsruimte.
Maar daarvoor had hij het ook al niet makkelijk hoor. Die vreselijke armoede in zijn jeugd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Rob kan het weten.. want Rob heeft teleurstellingen meegemaakt in zijn leven...toen hij nog maar 16 was, de avond voor kerst...
En die fout maken ze alleen in Brabant ja..quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:49 schreef TRiXeS het volgende:
[mierenneukerij]
En ge komt zeker uit Brabant?"Hun" is een bezittelijke voornaamwoord (bijv. hun huis).
[/mierenneukerij]
hunnie en hullie, en nee ik kom uit maas en waal en dat officieel gelderland maar qua mentaliteit brabants.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:49 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
[mierenneukerij]
En ge komt zeker uit Brabant?"Hun" is een bezittelijke voornaamwoord (bijv. hun huis).
[/mierenneukerij]
precies.. in de winter lag hij kontje-kontje met zijn broertje in bed.. ze konden gewoon door het dak naar buiten kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar daarvoor had hij het ook al niet makkelijk hoor. Die vreselijke armoede in zijn jeugd.
in de Rob-Lodge, weekje eenzame opsluitingquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:51 schreef PalinG het volgende:
Sorry, heeeeele ochtend en middag in spanning gezeten over de plannen van Tanja.
Sinds 18:00 uur alles gemist... ik kan geduld voor alles nalezen niet opbrengen, ik wil het heeeeeeel graag weten: Waar is Tanja nu?
http://bigbrother.fok.nl/blog/300quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:51 schreef PalinG het volgende:
Sorry, heeeeele ochtend en middag in spanning gezeten over de plannen van Tanja.
Sinds 18:00 uur alles gemist... ik kan geduld voor alles nalezen niet opbrengen, ik wil het heeeeeeel graag weten: Waar is Tanja nu?
Tanja zit in het huis waarin Rob ook 2 dagen heeft doorgebracht. Waarschijnlijk samen met haar moeder. Om bij te komen. Ze mag kennelijk van BB absoluut niet vertrekken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:51 schreef PalinG het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:51 schreef teamlead het volgende:
precies.. in de winter lag hij kontje-kontje met zijn broertje in bed.. ze konden gewoon door het dak naar buiten kijken
in het andere huisje........quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:51 schreef PalinG het volgende:
Gelukkig heeft zijn voetbaltalent zijn jeugd gered.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar daarvoor had hij het ook al niet makkelijk hoor. Die vreselijke armoede in zijn jeugd.
AAAAArgh. Neeee, gekkenhuis!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:53 schreef Jane het volgende:
Tanja zit in het huis waarin Rob ook 2 dagen heeft doorgebracht. Waarschijnlijk samen met haar moeder. Om bij te komen. Ze mag kennelijk van BB absoluut niet vertrekken.
Ik ben alleen even kwijt welke positie hij speeldequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft zijn voetbaltalent zijn jeugd gered.
Nee, maar dat is meestal wel het geval.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
En die fout maken ze alleen in Brabant ja..![]()
Ik ook eigenlijk, maar om het stoer te maken zullen we maar zeggen dat het in de spits was.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben alleen even kwijt welke positie hij speelde
Lolquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Tanja had gezegd dat ze naar huis wilde, lekker in haar eentje dvd's kijken. BB heeft haar de kans gegeven exact dat te doen, zonder dat ze al het huis hoeft te verlaten. Goed bedacht op zich
En ik hoorde haar daarna zeggen dat ze misselijk werd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:57 schreef dronkeykong het volgende:
Dido is op zoek naar Menno zijn 3e been...
Van zen 3e been?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:59 schreef Jane het volgende:
[..]
En ik hoorde haar daarna zeggen dat ze misselijk werd.
mid-mid... dat klinkt wel lekker jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, maar om het stoer te maken zullen we maar zeggen dat het in de spits was.
waar ging die deur ook alweer naar toe?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:00 schreef TRiXeS het volgende:
Waarom heeft nou niemand die deur achter die stoelen nog niet ontdekt!
Dat is niet bekend volgens mij.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar ging die deur ook alweer naar toe?
Ik durf er vrij veel op te zetten dat hij dan nu coach van het Nederlands elftal was geweest.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
mid-mid... dat klinkt wel lekker ja
Toch jammer van dat been.. Rob was toch van de generatie Gullit-Rijkaard-van Basten.. als dat ongeluk niet gebeurd was, had indruk kunnen maken op de scouts van een topclub...en wie weet.. misschien had hij dan wel de winnende treffer tegen de Duitsers gemaakt in de halve finale van het EK 88.... Hadden we van van Basten nooit meer wat gehoord...
In zijn positie zou ik daar toch tot mijn 30e wel last van hebben
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
mid-mid... dat klinkt wel lekker ja
Toch jammer van dat been.. Rob was toch van de generatie Gullit-Rijkaard-van Basten.. als dat ongeluk niet gebeurd was, had indruk kunnen maken op de scouts van een topclub...en wie weet.. misschien had hij dan wel de winnende treffer tegen de Duitsers gemaakt in de halve finale van het EK 88.... Hadden we van van Basten nooit meer wat gehoord...
In zijn positie zou ik daar toch tot mijn 30e wel last van hebben
En dat is allemaal niet doorgegaan doordat zo'n idioot door rood reed, rob ramde en 100 meter meesleurde, zodat hij klem kwam te zitten tussen de band en de vluchtheuvelquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik durf er vrij veel op te zetten dat hij dan nu coach van het Nederlands elftal was geweest.
Ik denk dat hij huilde...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
En dat is allemaal niet doorgegaan doordat zo'n idioot door rood reed, rob ramde en 100 meter meesleurde, zodat hij klem kwam te zitten tussen de band en de vluchtheuvel
Kvraag me af hoe hij gereageerd heeft toen ie hoorde dat zijn been eraf moest...
Rob is rechts, dus waarschijnlijk: "Gelukkig niet mijn goede rechter voetbalbeen".quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
En dat is allemaal niet doorgegaan doordat zo'n idioot door rood reed, rob ramde en 100 meter meesleurde, zodat hij klem kwam te zitten tussen de band en de vluchtheuvel
Kvraag me af hoe hij gereageerd heeft toen ie hoorde dat zijn been eraf moest...
neee.. niet zo'n stoere vent als Rob.. die vond volgens mij alles best zolang hij maar weer kon voetballen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:06 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ik denk dat hij huilde...En dat hij boos was.
Zwaardvechten met bloemen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:11 schreef Kolomo het volgende:
Ziet er wel grappig uit.
En Dido 80x:
"Dat is zonde van die bloemen! Jongens! Dat is zonde van die bloemen!"
wat deden ze precies met die bloemen, stream was beetje wazig...?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Chantal heeft eindelijk iets over haar hoofd getrokken.
[afbeelding]
Omdat ze zich irriteerde aan Rikkert, omdat hij niet altijd even sociaal was ofzoiets...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef LuQas het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Dido op Rikkert heeft gestemd. had eerder verwacht dat zij voor Rob of Ralph ofzo zou gaan. maar dat terzijde.
Rikkert had toch al eerder gezegd dat hij Dido raar vond.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef LuQas het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Dido op Rikkert heeft gestemd. had eerder verwacht dat zij voor Rob of Ralph ofzo zou gaan. maar dat terzijde.
Ze ligt in een deuk iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef TRiXeS het volgende:
Haha, die Chantal.. die schatert zich helemaal kapot
Ja, een beetje actie ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Het is natuurlijk belachelijk, maar ik kan me nog wel voorstellen ook dat je na weken van verveling zelfs verstoppertje leuk gaat vinden
Nou enofquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:17 schreef sannuh het volgende:
zooo Chantal vindt t leuk volgens mij
Ze had volgens mij ook min of meer aan Naat beloofd dat ze voor Ralph zou gaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef LuQas het volgende:
eerstequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Ik had zo'n fantaaastische verstopplek"!
Ze werd alleen wel als tweede al gevonden
Ik in de dbkquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:20 schreef sannuh het volgende:
ik zoe in de jacuzzi gaan zitten (als ie leeg is he)
Dat dacht ik ook idd ja. Zou trouwens ook triest zijn, maar goed.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze had volgens mij ook min of meer aan Naat beloofd dat ze voor Ralph zou gaan.
"buutte zich vrij" ??? Ik weet wat het betekend, maar het blijft een komische zinquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:22 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen "niet", maar je hebt gelijkRalph buutte zich vrij.
Rob is een van Dido's beste vrienden in het huis, dus of jij volgt BB weinig of je hebt het gewoon niet doorquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef LuQas het volgende:
Klopt! Erg leuk om te doen! helemaal in t donker dan hequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:22 schreef Aventura het volgende:
Dat spel heet de Nachtwacht trouwens..dat is ook een leuk spel, dat deed ik vroeger altijd op feestjes
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef TRiXeS het volgende:
Lol, is menno ook serieus in de jacuzzi gegaan![]()
Ah kom op, kan me niet voorstellen dat mensen Rob zo enorm waarderen. Maar goed dat is wellicht, mijn eigen projectie omdat ik die man niet kan uitstaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob is een van Dido's beste vrienden in het huis, dus of jij volgt BB weinig of je hebt het gewoon niet door
Dat zat ik ook al te denken: Buut, wat een sneu woord.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"buutte zich vrij" ??? Ik weet wat het betekend, maar het blijft een komische zin
Ik heb ook last van die projectiequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:24 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ah kom op, kan me niet voorstellen dat mensen Rob zo enorm waarderen. Maar goed dat is wellicht, mijn eigen projectie omdat ik die man niet kan uitstaan.
Rikkertquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef ruby het volgende:
Wie is die psycho met helm op?
Rob en Joost trekt Dido het meeste mee op en heeft ze altijd de grootste lol en goeie gesprekken mee, dus dat ligt idd aan jou denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:24 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ah kom op, kan me niet voorstellen dat mensen Rob zo enorm waarderen. Maar goed dat is wellicht, mijn eigen projectie omdat ik die man niet kan uitstaan.
Streams staan hier trouwens minstens 4 uur aan per dag![]()
Die Rikkert heeft altijd iets op z'n kop.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef ruby het volgende:
Wie is die psycho met helm op?
Idd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"buutte zich vrij" ??? Ik weet wat het betekend, maar het blijft een komische zin
tis toch buurt vrij? Tenminste dat zei ik altijdquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:28 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Idd.
Buten is trouwens wel een officieel Nederlands woord geworden:
bu·ten
overgankelijk werkwoord; buutte, heeft gebuut; afleiding(en): buter
bij het verstoppertjesspel de opgespoorde deelnemers melden bij
het buut
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Overigens vraag ik me af waarvoor mensen Rikkert als favo kiezen of in hun avatar doen.
Meestal zijn het mensen die zich in hem herkennen, ook zo rustig en stil zijn.
Ik denk eerder dat Roel er wel op kickt... Vanmiddag Dido en nu Lieske weer.quote:
Duimelotje geloof ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:29 schreef teamlead het volgende:
wie ligt er al in bed??
Uuuuuuuuuuuuh Tanja ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:30 schreef sannuh het volgende:
wie ligt er in bed?
Lieske is anders helemaal opgefleurd. Mij iets teveel...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Roel er wel op kickt... Vanmiddag Dido en nu Lieske weer.
Ze is nu aan de beurt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:29 schreef newsman het volgende:
Lieske vraagt om een goeie beurt.
Was ze dehele tijd al, dus dat ligt aan jou ben ik bangquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Lieske is anders helemaal opgefleurd. Mij iets teveel...
euuuhhmm JAquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:33 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Rikkert echt aantrekkelijk, is dat raar?
behoorlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:33 schreef LuQas het volgende:
Ben je man of vrouw?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:33 schreef LuQas het volgende:
Eerst nog even pauze.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is 'hem' met verstoppertje spelen... of spelen ze toch niet meer?
Dat is het ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:28 schreef sannuh het volgende:
[..]
tis toch buurt vrij? Tenminste dat zei ik altijd
Ja, zal wel. Maar ik was ook al niet zo'n fan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was ze dehele tijd al, dus dat ligt aan jou ben ik bang
He, wat is die Joost toch een lekkere amicale gast.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Joost kort echt alle namen af: Lin, Naat, Chan .....![]()
Lieske is 'hem' met verstoppertje spelen... of spelen ze toch niet meer?
[afbeelding]
Mij staat iets bij van lessie buutquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Dat is het ookMaar je kan toch ook zeggen... Buut Menno ofzo?
Ik denk dat je ff een tijdje geen BB meer moet kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:33 schreef LuQas het volgende:
Ja maar ik bedoel buuRt en buutquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Zo deed ik dat vroeger ook ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Heeft dat er iets mee te maken dan? Ik ben man, en ja, ik ben homo.quote:
Bent ge Gay?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:33 schreef LuQas het volgende:
Volgens mij wel, ik denk dat die voor vrouwen minder aantrekkelijk is dan voor mannen die van mannen houden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Heeft dat er iets mee te maken dan? Ik ben man, en ja, ik ben homo.
Waar sloeg die DVD-opmerking van Lieske trouwens net op?
Mja, ik heb wel vaker een zwak voor beetje slungelige studentikoze tiepjes, geen ballen, maar dat vind ik Rikkert ook niet echt. Hij moet alleen niet te vaak zijn shirt uittrekken, dan is ie wat minder charmant.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:35 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ik denk dat je ff een tijdje geen BB meer moet kijkenJe krijgt waanideeen!
Tanja mag DVD kijken, en Lieske is jaloersquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Waar sloeg die DVD-opmerking van Lieske trouwens net op?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik denk dat die voor vrouwen minder aantrekkelijk is dan voor mannen die van mannen houden.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |