Ze ligt in een deuk iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef TRiXeS het volgende:
Haha, die Chantal.. die schatert zich helemaal kapot
Ja, een beetje actie ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Het is natuurlijk belachelijk, maar ik kan me nog wel voorstellen ook dat je na weken van verveling zelfs verstoppertje leuk gaat vinden
Nou enofquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:17 schreef sannuh het volgende:
zooo Chantal vindt t leuk volgens mij
Ze had volgens mij ook min of meer aan Naat beloofd dat ze voor Ralph zou gaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef LuQas het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Dido op Rikkert heeft gestemd. had eerder verwacht dat zij voor Rob of Ralph ofzo zou gaan. maar dat terzijde.
eerstequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Ik had zo'n fantaaastische verstopplek"!
Ze werd alleen wel als tweede al gevonden
Ik in de dbkquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:20 schreef sannuh het volgende:
ik zoe in de jacuzzi gaan zitten (als ie leeg is he)
Dat dacht ik ook idd ja. Zou trouwens ook triest zijn, maar goed.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze had volgens mij ook min of meer aan Naat beloofd dat ze voor Ralph zou gaan.
"buutte zich vrij" ??? Ik weet wat het betekend, maar het blijft een komische zinquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:22 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen "niet", maar je hebt gelijkRalph buutte zich vrij.
Rob is een van Dido's beste vrienden in het huis, dus of jij volgt BB weinig of je hebt het gewoon niet doorquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef LuQas het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Dido op Rikkert heeft gestemd. had eerder verwacht dat zij voor Rob of Ralph ofzo zou gaan. maar dat terzijde.
Klopt! Erg leuk om te doen! helemaal in t donker dan hequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:22 schreef Aventura het volgende:
Dat spel heet de Nachtwacht trouwens..dat is ook een leuk spel, dat deed ik vroeger altijd op feestjes
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef TRiXeS het volgende:
Lol, is menno ook serieus in de jacuzzi gegaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |