quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:36 schreef Timon223 het volgende:
*grin* dat zou wat zijn, Tanja die 20K wint, en daarvan 19950,00 moet inleveren bij de fiscus, je kan mij wegdragen
neequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:36 schreef mazaru het volgende:
Is ze al weg?
Niet gezien, maar duidelijk was dat ze allebei geen zin hadden om naar de groep te gaan om te eten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:32 schreef milagro het volgende:
Ik vond Roel net heel verliefderig kijken tijdens dat ijs eten
Ik denk dat de sociale dienst zich afvraagt hoe ze aan dat geld kwam.. Dat is toch het inleggeld?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:34 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Die Tanja leeft van een uitkering is het dan niet zo dat ze gekort wordt als ze die 4500 euro krijgt? dan schiet ze daar ook geen flikker mee op.
Ja bestaat er niet zoiets als een sollicitatieplicht om je uitkering te blijven ontvangen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:36 schreef teamlead het volgende:
[..]uitkering terugbetalen over de periode dat ze in het huis zat en een stevige boete:+
je pc weigert, die heeft een BB overkill gehadquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:38 schreef Maerycke het volgende:
Werkt er nou maar 1 stream van de 4 of weigert mijn pc weer eens?
Jou pc heeft kurenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:38 schreef Maerycke het volgende:
Werkt er nou maar 1 stream van de 4 of weigert mijn pc weer eens?
andere vraag: Hoe komt ze dan uberhaupt aan 4500 Euri inleg geld, is wel ff een dikke 10.000 gulden!!!! toch die Antiliaan van haar die haar heeft gesponsord????quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:38 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Ik denk dat de sociale dienst zich afvraagt hoe ze aan dat geld kwam.. Dat is toch het inleggeld?
Volgens mij is het geld wat je KRIJGT omdat je uberhaubt meedoetquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:40 schreef Timon223 het volgende:
[..]
andere vraag: Hoe komt ze dan uberhaupt aan 4500 Euri inleg geld, is wel ff een dikke 10.000 gulden!!!! toch die Antiliaan van haar die haar heeft gesponsord????![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |