Doet ze al, met haar duimzuigenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:47 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Die gaat je ook nog wel irriteren
Dat klopt, een handtekening onder een geschreven verklaring.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe lang dat dan geleden is, maar dat moet in ieder geval tegenwoordig wél hoor.
Of nee, je mag geloof ik ook als erkenner een geldig identiteitsbewijs van de moeder meenemen, maar het punt is dat je als vader ieder geval toestemming van de moeder nodig hebt bij de erkenning.
Tenzij je haar paspoort steelt of zo.
Geniet van je irritaties. Doe ik ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:46 schreef teamlead het volgende:
dido... zwijg.....
pfff... volgens mij kijk ik teveel BB... Steeds meer mensen irriteren me als ze gaan praten....
Rob, de zeug, Linda, Dido, Joost....
Maar gelukkig hebben we Ingrid nog
Saar is Lieske echt een goed voorbeeld van idd...en ze doet me ook echt aan een mokkel denken die dat iedereen zo deedquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:52 schreef amaranta het volgende:
Calientapollas worden die vrouwen in spanje genoemnd....pikken opwarmster....eerst de vent helemaal opgeilen en vervolgens ermee kappen....(als puntje bij paaltje komt)
neequote:Op zaterdag 10 september 2005 16:52 schreef amaranta het volgende:
oftopic
milagro ben jij spaans
/oftopic
die mag je niet meenemen geloof ik.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:53 schreef LuQas het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met lezen in het huis? Ik zou stapels boeken meenemen om te lezen tijdens mijn verblijf, maar ik heb tot nu toe nog niemand zien lezen? Zijn boeken verboden in het huis of zijn de bewoners gewoon niet zo heel erg geletterd?
Dat is natuurlijk verboden. Lekker boeiende TV is dat, 12 lezende bewonersquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:53 schreef LuQas het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met lezen in het huis? Ik zou stapels boeken meenemen om te lezen tijdens mijn verblijf, maar ik heb tot nu toe nog niemand zien lezen? Zijn boeken verboden in het huis of zijn de bewoners gewoon niet zo heel erg geletterd?
Dat zijn volgens mij allemaal persoonlijke ietsm die grotendeels worden ingenomen voor ze het huis in gaan. Net zoals spelletjes en pakjes kaarten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk verboden. Lekker boeiende TV is dat, 12 lezende bewoners![]()
Hmmm ok. Dat is dan nieuw, want ik weet nog wel dat Bart BB1 regelmatig las.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk verboden. Lekker boeiende TV is dat, 12 lezende bewoners![]()
Oplettenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:55 schreef LuQas het volgende:
Ik heb het idee dat Linda alles op haar seksheid gooit nu ze weet dat ze genomineerd is. Ik heb haar alleen nog maar over neuken horen praten sindsdien.
Niet lullen, maar...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:55 schreef LuQas het volgende:
Ik heb het idee dat Linda alles op haar seksheid gooit nu ze weet dat ze genomineerd is. Ik heb haar alleen nog maar over neuken horen praten sindsdien.
hmz.. Rukkert wil haar vast wel "helpen" als ie genoeg gezopen heeftquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:56 schreef Uiruru het volgende:
"toch vervelend dat ik zo geil ben" aldus linda
Op Gran Canaria!!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:55 schreef milagro het volgende:
Heb wel ooit Spaans gestudeerd, een blauwe maandag dan
en mijn eerste liefde was een Spanjaard, dus, hence de interessuh destijds
Juan Martin Tarajano
Jesus Alvarado Aleman 32
Aguimes, Las Palmas de Gran Canaria
Die had wel een boek waar hij regelmatig naar keek, maar volgens mij was dat Shakespeare in het Engels dus las hij het niet echtquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:57 schreef LuQas het volgende:
Hmmm ok. Dat is dan nieuw, want ik weet nog wel dat Bart BB1 regelmatig las.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |