Doet ze al, met haar duimzuigenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:47 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Die gaat je ook nog wel irriteren
Dat klopt, een handtekening onder een geschreven verklaring.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe lang dat dan geleden is, maar dat moet in ieder geval tegenwoordig wél hoor.
Of nee, je mag geloof ik ook als erkenner een geldig identiteitsbewijs van de moeder meenemen, maar het punt is dat je als vader ieder geval toestemming van de moeder nodig hebt bij de erkenning.
Tenzij je haar paspoort steelt of zo.
Geniet van je irritaties. Doe ik ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:46 schreef teamlead het volgende:
dido... zwijg.....
pfff... volgens mij kijk ik teveel BB... Steeds meer mensen irriteren me als ze gaan praten....
Rob, de zeug, Linda, Dido, Joost....
Maar gelukkig hebben we Ingrid nog
Saar is Lieske echt een goed voorbeeld van idd...en ze doet me ook echt aan een mokkel denken die dat iedereen zo deedquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:52 schreef amaranta het volgende:
Calientapollas worden die vrouwen in spanje genoemnd....pikken opwarmster....eerst de vent helemaal opgeilen en vervolgens ermee kappen....(als puntje bij paaltje komt)
neequote:Op zaterdag 10 september 2005 16:52 schreef amaranta het volgende:
oftopic
milagro ben jij spaans
/oftopic
die mag je niet meenemen geloof ik.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:53 schreef LuQas het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met lezen in het huis? Ik zou stapels boeken meenemen om te lezen tijdens mijn verblijf, maar ik heb tot nu toe nog niemand zien lezen? Zijn boeken verboden in het huis of zijn de bewoners gewoon niet zo heel erg geletterd?
Dat is natuurlijk verboden. Lekker boeiende TV is dat, 12 lezende bewonersquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:53 schreef LuQas het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met lezen in het huis? Ik zou stapels boeken meenemen om te lezen tijdens mijn verblijf, maar ik heb tot nu toe nog niemand zien lezen? Zijn boeken verboden in het huis of zijn de bewoners gewoon niet zo heel erg geletterd?
Dat zijn volgens mij allemaal persoonlijke ietsm die grotendeels worden ingenomen voor ze het huis in gaan. Net zoals spelletjes en pakjes kaarten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk verboden. Lekker boeiende TV is dat, 12 lezende bewoners![]()
Hmmm ok. Dat is dan nieuw, want ik weet nog wel dat Bart BB1 regelmatig las.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk verboden. Lekker boeiende TV is dat, 12 lezende bewoners![]()
Oplettenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:55 schreef LuQas het volgende:
Ik heb het idee dat Linda alles op haar seksheid gooit nu ze weet dat ze genomineerd is. Ik heb haar alleen nog maar over neuken horen praten sindsdien.
Niet lullen, maar...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:55 schreef LuQas het volgende:
Ik heb het idee dat Linda alles op haar seksheid gooit nu ze weet dat ze genomineerd is. Ik heb haar alleen nog maar over neuken horen praten sindsdien.
hmz.. Rukkert wil haar vast wel "helpen" als ie genoeg gezopen heeftquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:56 schreef Uiruru het volgende:
"toch vervelend dat ik zo geil ben" aldus linda
Op Gran Canaria!!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:55 schreef milagro het volgende:
Heb wel ooit Spaans gestudeerd, een blauwe maandag dan
en mijn eerste liefde was een Spanjaard, dus, hence de interessuh destijds
Juan Martin Tarajano
Jesus Alvarado Aleman 32
Aguimes, Las Palmas de Gran Canaria
Die had wel een boek waar hij regelmatig naar keek, maar volgens mij was dat Shakespeare in het Engels dus las hij het niet echtquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:57 schreef LuQas het volgende:
Hmmm ok. Dat is dan nieuw, want ik weet nog wel dat Bart BB1 regelmatig las.
Rikkert en Linda? Die heb ik nog nooit een woord met elkaar zien wisselen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. Rukkert wil haar vast wel "helpen" als ie genoeg gezopen heeft
En daar willen ze bezopen van worden??quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:59 schreef Tourniquet het volgende:
5 kratten bier?
En Dido gaat dus géén sex hebben in dat huis.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:57 schreef SHE het volgende:
Dat die Lieske nog steeds niet doorheeft dat ze Roel's speelbal is tot hij Dido kan schaken
Zij is het gebrek aan beter, in alle opzichten. Uit alles wat hij doet en hoe zijn lichaam reageert, dat hij Dido liever paalt dan Lies. Ze hadden allang gezoend of geneuckt als er enige vorm van adoratie aan zijn kant is...die is er niet, maar hij heeft niets anders om mee te spelen en heeft gewoon die aandacht nodig
Liesje geeft die maar al te graag...want die heeft echt niet door dat Roel niets voor haar voelt..
weer een gebroken hartje
Die helpt volgens mij liever iemand van zijn eigen geslachtquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. Rukkert wil haar vast wel "helpen" als ie genoeg gezopen heeft
Oké, Linda is dus gek.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:01 schreef LuQas het volgende:
en al helemaal niet op Ralph, zegt ze zojuist.
beetje weinig. Mgoed dat manke nelis niet drinktquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:01 schreef Blue Thunder het volgende:
3 flessen rose 1 fles whiskey/bourbon
En haar hoofd + haar. Voor de rest heeft ze een mooi figuur inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:01 schreef LuQas het volgende:
Ik vind dat Linda trouwens best een heel erg mooi lichaam heeft, beetje jammer van haar stem.
Mocht dat zo zijn, meld ik me bij deze aanquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:01 schreef teun911 het volgende:
[..]
Die helpt volgens mij liever iemand van zijn eigen geslacht![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:59 schreef sannuh het volgende:
bij menno en ingrid kan ook t een en ander gebeuren
Dat is lang niet alles hoor, volgens mij zijn het zo'n 12 fessen wijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:02 schreef teun911 het volgende:
[..]
beetje weinig. Mgoed dat manke nelis niet drinkt![]()
Welnee, gewoon alle flessen in een bak water donderen en het gaat vanzelf hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is lang niet alles hoor, volgens mij zijn het zo'n 12 fessen wijn.
Hebben ze trouwens alle labels van die flesjes bier afgeweekt? Aardig wat werk!
Ik hoop heel erg dat Menno eruit gaat. Maar ik vrees voor Linda of Rikkert.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:02 schreef lennardn het volgende:
ik denk dat Rikkert eruit gaat of anders Linda. Rikkert staat bovenaan bij BB denk ik, hij voegt het minst toe. Linda kan nog wel eens in een geile bui haar voornemens om niet te n**ken in het huis vergeten en Roel of Menno bespringen.
nah.. de alcohol is dus om 12 uur weer op....quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:59 schreef Tourniquet het volgende:
5 kratten bier?
Rikkert is niet saai!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:05 schreef Bep het volgende:
Rikkert gaat eruit , die is zo saai , daar heeft het Nederlandse volk niets aan
ik heb een Franse naamquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:57 schreef amaranta het volgende:
@ milagro...
haha, wel leuk dt je dat adres nooit meer vergeet..
ik dacht dat je spaans was vanwege je naam
Maargoed..
Charismaquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:06 schreef LuQas het volgende:
[..]
Rikkert is niet saai!
Hij is de meest intelligente bewoner, heeft humor en charisma.
Rikkert
![]()
Ze heeft ook best een mooi smoeltje, vind ik, en onwijs cool haarquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:01 schreef LuQas het volgende:
Ik vind dat Linda trouwens best een heel erg mooi lichaam heeft, beetje jammer van haar stem.
Wat gevoelens van lust je wel niet laten denken hequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:06 schreef LuQas het volgende:
[..]
Rikkert is niet saai!
Hij is de meest intelligente bewoner, heeft humor en charisma.
Rikkert
![]()
Dus als ze een totaal ander mens was dan was ze wel mooi ja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:02 schreef ruby het volgende:
[..]
En haar hoofd + haar. Voor de rest heeft ze een mooi figuur inderdaad.
Die moet zijn brandweer slang weer eens lekker in Natte Lee leegpompen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vind aan Ralph ook niet zo heel veel aan hoor
Dat is dus precies wat ik ook zie, en bedoelde hierboven ergens.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:57 schreef SHE het volgende:
Dat die Lieske nog steeds niet doorheeft dat ze Roel's speelbal is tot hij Dido kan schaken
Zij is het gebrek aan beter, in alle opzichten. Uit alles wat hij doet en hoe zijn lichaam reageert, dat hij Dido liever paalt dan Lies. Ze hadden allang gezoend of geneuckt als er enige vorm van adoratie aan zijn kant is...die is er niet, maar hij heeft niets anders om mee te spelen en heeft gewoon die aandacht nodig
Liesje geeft die maar al te graag...want die heeft echt niet door dat Roel niets voor haar voelt..
weer een gebroken hartje
Dan zie ik toch heel wat anders, alleen twijfelt hij omdat ze nog zo jong is (ze schelen wel aardig wat). Hij vindt Dido mooier, maar heeft ook door dat zij lang niet zo leuk is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik ook zie, en bedoelde hierboven ergens.
Ik zie verlangen in zijn ogen, maar dan kijken ze niet naar Lieske![]()
Muwhahhahaahaaaa zou mooi zijn iddquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:09 schreef teun911 het volgende:
[..]
Die moet zijn brandweer slang weer eens lekker in Natte Lee leegpompen.![]()
Leuk om uit te zenden als die vriend van haar weer in de uitzending zit.![]()
BB goes temption island!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |