Hier (Ralph City) schijnt ook de zon .quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:17 schreef lennardn het volgende:
Het zeikt hier van de regen in Rhoon, net onder rdam. In huis lopen ze nog met bikini's
Heet het nu zoquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Hier (Ralph City) schijnt ook de zon .
Klopt idd, in Tjechie, Hongarije en Roemenie. Ik ben er geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:17 schreef Pinball het volgende:
Volgens Ingrid wonen de mooiste vrouwen in Tsjechië
Nou, daar lopen idd ontzettend mooie dames rond, hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:17 schreef Pinball het volgende:
Waarschijnlijk stoken ze het daar de hele winter goed heet...quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:17 schreef lennardn het volgende:
Het zeikt hier van de regen in Rhoon, net onder rdam. In huis lopen ze nog met bikini's
Ja, en die heeft dus een klein pielemoosjequote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:17 schreef Pinball het volgende:
Ik hoor wel onweâh.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Hier (Ralph City) schijnt ook de zon .
bij de vorige BB's hadden ze vrij veel battles....en het arm en rijk gedeelte.....maar ook dat was niet altijd spannend..........maar deze ploeg vind ik wel vrij creatief....vooral Joost en Dido.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:01 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, ze doen niet anders dan liggen daar! Ik heb nog nooit zo'n lui zooitje gezien.
Was dat bij de andere BB's ook zo? Kan me dat niet meer herinneren eigenlijk.
Ik zie het auk in de vertuh, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |