ik las het, jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... Haar vader ligt in het ziekenhuis, dus dat is voor haar een reden om onmiddellijk het huis uit te gaan om te blijven.
Jammer, net nu we allemaal in de rij stondenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:36 schreef ruby het volgende:
Tanja wil nooit meer een kerel? Hoor ik dat goed?
Lieske, in de waskamer met een zakje Robijnquote:
Proestquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:36 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Voor mij geen kerel meer. Ik zeg niet dat het allemaal ratten zijn, maar.... Er zijn heus nog wel goeien, maar ik begin er niet meer aan. Mazzel! Ik denk dat ik me ga opgeven voor dat andere programma, de sperma show".
Vooral de vrouwen van 25 en ouder ja. De mannen hadden nergens spijt van.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:37 schreef Zapje het volgende:
[..]
ja maar de vorige keer dat ze Truth or Dare speelden hadden sommigen spijt van dingen die ze gezegd of gedaan hadden...........maar tis wel spannend natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:39 schreef ruby het volgende:
Nu ga ik echt even weg. Straks weer.
Toedels.
Ze moeten gewoon opdrachtkaartjes maken en die uitvoerenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral de vrouwen van 25 en ouder ja. De mannen hadden nergens spijt van.
of een Ouija bord maken...........quote:
dat is een badpak, volgens mij, met een rokje eroverquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:43 schreef Avenger84 het volgende:
Wat heeft Chantla voor SM truitje aan
Ranzig bij zo'n oud wijf![]()
Ze vergalt inderdaad ons kijkplezier. Nu moeten verplicht 1 of 2 streams uit als zij er op staat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:51 schreef Maerycke het volgende:
Man.. ik had toch zo gehoopt dat ze op zou rotten
Dat viel mij gisteren op ja. Ik zag haar constant roken eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:55 schreef milagro het volgende:
De shag komt Dido's neus uit, zegt ze, terwijl ze er wéér 1 draait.
Rook dan niet!
Dido rookt ook best veel
Klopt. Minstens 1 per uur.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:56 schreef Jumparound het volgende:
omg, ik check gewoon een verbinding omdat tanja al 5 minuten niet bewogen heeft
Ze moesten de sigaretten maar eens níet bij de bestelling doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat viel mij gisteren op ja. Ik zag haar constant roken eigenlijk.
Misschien ook maar eens gaan turven
Weer terug?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:00 schreef jalla het volgende:
1 per uur????
als dido sigaretten heeft zijn het meer dan 2 pakjes per dag, kan haar het schelen dat er een zwangere vrouw naast zit
\
bah
Scan, ze doen niet anders dan liggen daar! Ik heb nog nooit zo'n lui zooitje gezien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:59 schreef scanman01 het volgende:
Als je Tanja zo ziet liggen, dan is het toch ongelooflijk dat zo iemand gewoon ver gaat komen in Big Brother. Onvoorstelbaar.
Laat het los, Scan, het is nu eenmaal zo, en we gaan hier niet Tanja-en (eindeloos doorzagen over een gegeven) toch? (en tjek de pee-ie, hè)quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:59 schreef scanman01 het volgende:
Als je Tanja zo ziet liggen, dan is het toch ongelooflijk dat zo iemand gewoon ver gaat komen in Big Brother. Onvoorstelbaar.
Dat is waar, maar Tanja voert ook geen reet uit. Ze doet geen afwas, ze doet niets aan huishouden, ze kookt geen eten.... ze doet niet mee aan weekopdrachten. Okee, ze is zwanger, maar ze is gvd niet invalide zeg!quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:01 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, ze doen niet anders dan liggen daar! Ik heb nog nooit zo'n lui zooitje gezien.
Was dat bij de andere BB's ook zo? Kan me dat niet meer herinneren eigenlijk.
Da's waar. Ze krijgt al veel te veel aandacht. Misschien moeten we op FOK maar Tanja gewoon gaan negeren. Lijkt me beter.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Laat het los, Scan, het is nu eenmaal zo, en we gaan hier niet Tanja-en (eindeloos doorzagen over een gegeven) toch? (en tjek de pee-ie, hè)
Tanja is BB, het concept 2005, een permanente opdracht, de rest zijn de bewoners die erop dienen te reageren.
doe alle rokers in het huis.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:00 schreef jalla het volgende:
1 per uur????
als dido sigaretten heeft zijn het meer dan 2 pakjes per dag, kan haar het schelen dat er een zwangere vrouw naast zit
\
bah
precies.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da's waar. Ze krijgt al veel te veel aandacht. Misschien moeten we op FOK maar Tanja gewoon gaan negeren. Lijkt me beter.
Helemaal waar! De eerste paar dagen zag ik haar nog wel 'ns wat doen, kleren wassen, e.d.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Tanja voert ook geen reet uit. Ze doet geen afwas, ze doet niets aan huishouden, ze kookt geen eten.... ze doet niet mee aan weekopdrachten. Okee, ze is zwanger, maar ze in gvd niet invalide zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |