ja dat klopt, maar dan is de kwaliteit iets minder...............beeld wordt dan een beetje opgeblazen....quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet je wat ook nog kan? Als je dubbelklikt op de streambeelden krijg je het beeld over je hele beeldscherm. Dan krijg je sowieso grotere screencaps.
Ja maar als je die grote beelden weer kleiner resized, worden ze dan niet wat mooier?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:23 schreef Zapje het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar dan is de kwaliteit iets minder...............beeld wordt dan een beetje opgeblazen....
oohh zielepietje.....zakdoekje hebben....of wil je ff in een aparte kamer dvd kijken......quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:23 schreef ruby het volgende:
Ik heb ook de hele wereld bij elkaar gejankt. Om het feit dat Tanja in huis blijft.
Bij mij dus niet. En dan verklein ik die full screen capture naar 580 breed (de ideale fok breedte)quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:23 schreef Zapje het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar dan is de kwaliteit iets minder...............beeld wordt dan een beetje opgeblazen....
quote:
Ja en ik wil ook een pakje shag hebben als het kan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:24 schreef Zapje het volgende:
[..]
oohh zielepietje.....zakdoekje hebben....of wil je ff in een aparte kamer dvd kijken......![]()
En je mama bellenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja en ik wil ook een pakje shag hebben als het kan.
ik heb het al....beetje schuiven met de % is ook een optie...ik gebruik altijd Hypersnap DXquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij dus niet. En dan verklein ik die full screen capture naar 580 breed (de ideale fok breedte)
Come to daddy.quote:
Een Risk-bord.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:30 schreef lurf_doctor het volgende:
Wat wordt d'r geknutseld?
Have funquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:30 schreef teamlead het volgende:
pff.. kheb even last van een tanja-overdosis.. kga maar eens wat nuttigs doen..
laters
Tanja, de wigger.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:28 schreef ruby het volgende:
Tanja meldt 2 x dat ze wel weer vlechtjes zou willen hebben.
Toedels.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:30 schreef teamlead het volgende:
pff.. kheb even last van een tanja-overdosis.. kga maar eens wat nuttigs doen..
laters
Jippie... Risk duurt vaak UREN, dus dat wordt weer prettig voor ons streamers.quote:
Idd, het zou toch verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jippie... Risk duurt vaak UREN, dus dat wordt weer prettig voor ons streamers.
toch wel lef dat ze dit gewoon voor het oog van Nederland vol blijft houdenquote:
en strip pokerquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:33 schreef ruby het volgende:
Ik vind dat er geen spelletjes gespeeld mogen worden. Alleen truth or dare of partnerlink ofzo.
Jep... Haar vader ligt in het ziekenhuis, dus dat is voor haar een reden om onmiddellijk het huis uit te gaan om te blijven.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:32 schreef milagro het volgende:
Oh en De Buik is terug zie ik ,
real life kloedoequote:Op zaterdag 10 september 2005 14:33 schreef ruby het volgende:
Ik vind dat er geen spelletjes gespeeld mogen worden. Alleen truth or dare of partnerlink ofzo.
Wat voor spel is dat? Ik ben niet zo op de hoogte van allerlei spelletjes eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:35 schreef milagro het volgende:
[..]
real life kloedoe(cluedo voor de slechte verstaander
)
ja maar de vorige keer dat ze Truth or Dare speelden hadden sommigen spijt van dingen die ze gezegd of gedaan hadden...........maar tis wel spannend natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:33 schreef ruby het volgende:
"Who killed Tanja "quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:35 schreef milagro het volgende:
[..]
real life kloedoe(cluedo voor de slechte verstaander
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |