Ze heeft al vaker heel erg close met Roel lopen doen.... en dat kon Lieske geen zak schelen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:55 schreef SHE het volgende:
En ik geef iedereen op een briefje...dat er nog iets gaat gebeuren tussen dido en roel
dido wil roel niet, maar wil wel Lies uit beeld hebben bij Roel. Dido is namelijk een attention whore en MOET het middelpunt van adoratie bij alle mannen zijn. Voor haar is Lieske dus enorme ruis en dus zal ze zeker Roel naar zich toe trekken.
Leef je uitquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meteen in het fake topic plaatsen
Dido hoeft haar best niet te doen...1 x happen en Roelemans is verkochtquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft al vaker heel erg close met Roel lopen doen.... en dat kon Lieske geen zak schelen.
Dus ze doet haar best maar
quote:Het geheim van Dido Er zijn oplettende kijkers en zeer oplettende kijkers. Sommige hebben een goed geheugen voor gezichten blijkbaar, of in ieder geval voor namen. Via een anoniem iemand kreeg ik een tip over Dido. Dido heeft vorig jaar mee gedaan aan de FHM 'buurmeisje van het jaar' verkiezing. Zeer verdienstelijk ook achteraf, want ze eindigde bij de beste 10 en zit hiermee bij het promotieteam van FHM. In maart 2004 moest ze op fotoshoot en stond ze later in de FHM als biermeisje.
Foto 1, Foto 2, Foto 3 en de credits.
Het echte geheim is volgens ons de nosejob die Dido heeft ondergaan.
Nog meer gehiemen over Dido lees je morgen, hier op Bigbrother.fok.nl. Zelfs Hummie weet niet wat ze leest en ziet.
Er moeten ook foto's zijn van Dido in het 'buurmeisje van het jaar' verkiezing van FHM. Mocht iemand deze hebben, meld het dan even via de submit.
Alcohol! NU!.. komop.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:00 schreef scanman01 het volgende:
Dido komt nu vast bijna klaar. Menno en Roel kriebelen haar sensueel
Waarom haal je Ingrid er nu bijquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, en dat is Lieske natuurlijk. Nou snap ik het pas![]()
Gelukkig is Ingrid sociaal wel zeer intelligent enzo...![]()
Milagro, zoals wel vaker haal je me weer de woorden uit de mond. Ik wilde het alleen wat onvriendelijker zeggen als in "Lieske bewijst maar weer dat opleiding niet betekent dat je slim bent".quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Scan, er is ook zoiets als sociale intelligentie, en dat ontbreekt wel eens bij sommigen, ook bij hen die gestudeerd hebben, hoor
Er zijn echt ook domme VWO-ers, domme studenten
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Dido hoeft haar best niet te doen...1 x happen en Roelemans is verkocht
en ze gaat happen....bet my life on it![]()
VWO is meer dan één vakgebied hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:00 schreef milagro het volgende:
Goed kunnen leren betekent niet altijd dat je dan dus ook over een sociale intelligentie beschikt.
Je bent dan heel slim op 1 gebied, je vakgebied
Done. Ik heb jouw naam erbij gezet. Ik neem tenminste aan dat jij de fake hebt gemaakt?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leef je uit
Ik ga even naar de shoarmaboer![]()
en vice versa, vmbo-ers of < die toch erg intelligent zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Milagro, zoals wel vaker haal je me weer de woorden uit de mond. Ik wilde het alleen wat onvriendelijker zeggen als in "Lieske bewijst maar weer dat opleiding niet betekent dat je slim bent".
Dat zou wel eens nodig kunnen zijn inderdaad. Die meid is echt ontzettend vol van zichzelf.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:01 schreef teamlead het volgende:
kan iemand die dido eens stevig anaal uitwonen ofzo? Misschien dat ze dan eens ophoudt met haar "ikikikikikikikikik"
omdat-ie het kan.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:05 schreef Jobbeltje het volgende:
En ralph ruimt de rotzooi op....
Als je misschien met je knots denkt wel ja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou wel eens nodig kunnen zijn inderdaad. Die meid is echt ontzettend vol van zichzelf.
Zou je als man inderdaad zo blind worden in dat huis en die dingen helemaal niet meer zien?
Misschien ga je dat dus automatisch doen als je al weken droog staat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:08 schreef ruby het volgende:
Als je misschien met je knots denkt wel ja.
Zou tijd worden dat er piemel gehapt werd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Dido hoeft haar best niet te doen...1 x happen en Roelemans is verkocht
en ze gaat happen....bet my life on it![]()
Ik legde hem nog liever op de barbeque dan hem bij dido naar binnen te schuiven...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Ach, dat is ook weer wat overdreven. Maar ik zou haar wel op de buik leggen... dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik legde hem nog liever op de barbeque dan hem bij dido naar binnen te schuiven...![]()
Nu nog haar allereerste greintje interesse voor iemand anders in dat huis en het feest is compleetquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:11 schreef Tourniquet het volgende:
BREAKING NEWS:
Tanja doet iets!! Ze is sla aan het snijden!!
precies, dus gewoon eigen schuld, knotsdenken wordt afgestraftquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:08 schreef ruby het volgende:
[..]
let maar eens op hoeveel DIDO doet in het huisquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:11 schreef Tourniquet het volgende:
BREAKING NEWS:
Heel erg veel.... maardat betreft wel allemaal de mannen!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:14 schreef Inca het volgende:
[..]
let maar eens op hoeveel DIDO doet in het huis
Nou, dan zal ze wel flink moeten uitrusten vanavond.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:11 schreef Tourniquet het volgende:
BREAKING NEWS:
Ik zie niks anders dan een goed zelfverzekerde meid.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou wel eens nodig kunnen zijn inderdaad. Die meid is echt ontzettend vol van zichzelf.
Zou je als man inderdaad zo blind worden in dat huis en die dingen helemaal niet meer zien?
ik wacht op een compleet laveloze BB bewoonster met het uiterlijk van een Dominicaanse stoephoer en een zwaar Amsterdamse tongval, met minstens 2 heren achter in de tuin zich buiten het bereik vd camera's wanend.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:10 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Zou tijd worden dat er piemel gehapt werd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |