k ben geen fan van natte lie.... maar dit vind ik toch een wat mindere opmerking....quote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef teun911 het volgende:
Nathalie Kanker Zender Checken, Nathalie Kanker Zender Checken
Heb ze nog niet zien drinken. Slechte timing dus.quote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij Dido of Ingrid lukt het niet dus dan probeert Senior het maar bij die pseudo-alcoholiste. Zit er al drank in dat Brabantse mokkel dan of is de timing van Rob ook nog eens beroerd?
daarom heb ik het internet alvast op een dvd gebrand.. gewoon voor de zekerheidquote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef mazaru het volgende:
Straks is het internet vol door al die topics
Ze is echt meubilair nu..quote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
Is Tanja overleden? ze beweegt niet meer!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn... ik las echt een lettertje verkeerd....quote:Op zondag 11 september 2005 22:07 schreef schatje het volgende:
Ingrid tuigt Menno af.
quote:Op zondag 11 september 2005 22:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
daarom heb ik het internet alvast op een dvd gebrand.. gewoon voor de zekerheid![]()
![]()
Jawel! Ze pakt een dropje!quote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nneeeeeeeeeeeeeeeeee hhhhhhhhhhoooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............lijkt Tanja wel.......quote:Op zondag 11 september 2005 22:10 schreef regenworm het volgende:
Is fok bij jullie ook zo traag
quote:Op zondag 11 september 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn... ik las echt een lettertje verkeerd....
Ja hoor, ze kauwt nicotine-kauwgom, en is gewoon haar vrolijke zelfjequote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 22:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
daarom heb ik het internet alvast op een dvd gebrand.. gewoon voor de zekerheid![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, ze kauwt nicotine-kauwgom, en is gewoon haar vrolijke zelfje
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 september 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ik heb gewoon een teringhekel aan dat wachten iedere keerquote:Op zondag 11 september 2005 22:10 schreef Wup het volgende:
teamlead ik vind het wel tof dat je steeds topics aan wil maken....
Was niet kwaad bedoeld hoor. Kanker slaat niet op haar, maar op haar zender.quote:Op zondag 11 september 2005 22:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
k ben geen fan van natte lie.... maar dit vind ik toch een wat mindere opmerking....![]()
Hier is een fake-crosspost wel op z'n plaats.quote:Op zondag 11 september 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En nu heeft ze een fobie voor piemels , heb ik gisteren zelf gezien menno mogquote:Op zondag 11 september 2005 22:12 schreef ruby het volgende:
Ingrid heeft een vent zich zelf zien afrukken in de tram.![]()
ah oke.. haags taalgebruik... is niet miujn sterkste puntquote:Op zondag 11 september 2005 22:13 schreef teun911 het volgende:
[..]
Was niet kwaad bedoeld hoor. Kanker slaat niet op haar, maar op haar zender.
Hagenezen zetten nou eenmaal graag k*nker ergens voor. Zoals Haagse Harry zeg maar.
Helaas, grapje duidelijk mislukt..
Offtopicquote:Op zondag 11 september 2005 22:10 schreef Wup het volgende:
teamlead ik vind het wel tof dat je steeds topics aan wil maken....
Pak jij ff de stofzuiger Scan, ik heb last van Didoritisquote:Op zondag 11 september 2005 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Dat wit/groene kussen in de hoek van de bank past er minder bij. Kan dat niet weg?
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 september 2005 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier is een fake-crosspost wel op z'n plaats.
[afbeelding]
Hier moest ik heel hard om lachen.quote:Op zondag 11 september 2005 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:
[..]
[afbeelding]
Je bent ook verdrietig dat het toch helaas 'tuigt' was?quote:
hahahaquote:Op zondag 11 september 2005 22:14 schreef Michelle-74 het volgende:
Tanja eet dropjes en gaat weer rustig in haar hoekje zitten.
Wat een actie-moment!
Oef nee. my bad too.. Daar had ik niet eens aan gedacht.. maar nu je 't zegt. Haar huid inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2005 22:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah oke.. haags taalgebruik... is niet miujn sterkste punt
Ik interpreteerde het meer als een verwijzing naar de ziekte die ze gehad heeft... my bad..
Heeft ze ooit bewogen danquote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
Nee, dat jij meteen weer aan seks denktquote:Op zondag 11 september 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent ook verdrietig dat het toch helaas 'tuigt' was?
ik neem even aan dat je kapitein éénbeen bedoelt?quote:Op zondag 11 september 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
Zelfs bij een gewoon spelletje Risk domineert die beer nog de hele gang van zaken. Gadverdamme wat is die vent AANWEZIG, met die harde stem en dat nare nadrukkelijke kapsones-accent.
[..]
[afbeelding]
Goedkoop hoertje is het welquote:Op zondag 11 september 2005 22:19 schreef BBscanner het volgende:
Chantal vertelde net dat een italiaan haar aansprak, ze begreep het niet en dacht dat hij de weg wilde weten. Bleek dat de man op zoek was naar een hoer en dacht dat zij dat was.Verbaasd mij niks als ze zich kleed zoals ze er afgelopen week bij zat in de live uitzending.
Dat is compensatiedrang, hij mist tenslotte een been.quote:Op zondag 11 september 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
Zelfs bij een gewoon spelletje Risk domineert die beer nog de hele gang van zaken. Gadverdamme wat is die vent AANWEZIG, met die harde stem en dat nare nadrukkelijke kapsones-accent.
Ik zag het dus niet, hè, in 1e instantiequote:Op zondag 11 september 2005 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Aha... Ik dacht echt dat jij die lekkere schwanz von dem Menno wel graag wilde zien.quote:Op zondag 11 september 2005 22:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, dat jij meteen weer aan seks denkt.
Dat was de babyquote:
Hier precies hetzelfdequote:Op zondag 11 september 2005 22:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zag het dus niet, hè, in 1e instantie![]()
![]()
ik denk, ja., so, en, dus? Ingrid duimt op de schoot van Menno...boeiuh!!!!!
oh wacht even...
zei ik toch, Dominicaanse stoephoer.quote:Op zondag 11 september 2005 22:19 schreef BBscanner het volgende:
Chantal vertelde net dat een italiaan haar aansprak, ze begreep het niet en dacht dat hij de weg wilde weten. Bleek dat de man op zoek was naar een hoer en dacht dat zij dat was.Verbaasd mij niks als ze zich kleed zoals ze er afgelopen week bij zat in de live uitzending.
Blont zekerquote:Op zondag 11 september 2005 22:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zag het dus niet, hè, in 1e instantie![]()
![]()
ik denk, ja., so, en, dus? Ingrid duimt op de schoot van Menno...boeiuh!!!!!
oh wacht even...
quote:Op zondag 11 september 2005 22:25 schreef cuall het volgende:
Tanja zit voortdurend dropjes te eten, ......... heeft ze bij de volgende controle een te hoge bloeddruk.
Hoe kan dat nou, oh wat heb ik toch een pech, nou de lol is er echt vanaf
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 22:25 schreef cuall het volgende:
Tanja zit voortdurend dropjes te eten, ......... heeft ze bij de volgende controle een te hoge bloeddruk.
Hoe kan dat nou, oh wat heb ik toch een pech, nou de lol is er echt vanaf
![]()
Ik denk dat ie een kleine piemel heeft. Dus liever nietquote:Op zondag 11 september 2005 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aha... Ik dacht echt dat jij die lekkere schwanz von dem Menno wel graag wilde zien.
Koffie?![]()
Raikonenquote:Op zondag 11 september 2005 22:26 schreef Falco het volgende:
Wie is er aan het winnen bij Risk?
Dat vind ik niets gek.quote:
Kan ik me voorstellen, als dat wijf net zo'n lekker geil lachje had als Chantal.quote:Op zondag 11 september 2005 22:24 schreef milagro het volgende:
zij was echt stomdronken en heel assertief en mijn vriend scheet peulen![]()
het is net Madam Tussaud, alleen op je pcquote:Op zondag 11 september 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb twee captures van een stream gemaakt met een half uur ertussen.
GEEN VERSCHIL!
En niet door mij dus hè, voor alle duidelijkheid, maar van Knurft-Zork3, ik heb 'm geleend uit het fake-topic.quote:
kwam ze ook in een badpakje met rokje aanzettenquote:Op zondag 11 september 2005 22:30 schreef brummie34 het volgende:
chantal is geloof ik veel geweigerd aan deur , ze is zo frustie (noot mooi verklaard)
Serieus, vind je dat echt leukquote:Op zondag 11 september 2005 22:26 schreef Wup het volgende:
ik moet steeds zo lachen om die opmerkingen over Tanja, maar ik begin het toch wel een beetje sneu voor haar te vinden allemaal
thnx voor de update ben weer helemaal bijquote:Op zondag 11 september 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
Update van gebeurtenissen: Linda heeft de ligbank verlaten, Nathalie ligt nu op haar plek en Roel heeft Nathalie's oude plek overgenomen.
[afbeelding]
Ik had jou ook niet zo pervers ingeschat, wees niet bangquote:Op zondag 11 september 2005 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
En niet door mij dus hè, voor alle duidelijkheid, maar van Knurft-Zork3, ik heb 'm geleend uit het fake-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |