quote:Op zondag 11 september 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn... ik las echt een lettertje verkeerd....
ik heb gewoon een teringhekel aan dat wachten iedere keerquote:Op zondag 11 september 2005 22:10 schreef Wup het volgende:
teamlead ik vind het wel tof dat je steeds topics aan wil maken....
Was niet kwaad bedoeld hoor. Kanker slaat niet op haar, maar op haar zender.quote:Op zondag 11 september 2005 22:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
k ben geen fan van natte lie.... maar dit vind ik toch een wat mindere opmerking....![]()
Hier is een fake-crosspost wel op z'n plaats.quote:Op zondag 11 september 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn... ik las echt een lettertje verkeerd....
En nu heeft ze een fobie voor piemels , heb ik gisteren zelf gezien menno mogquote:Op zondag 11 september 2005 22:12 schreef ruby het volgende:
Ingrid heeft een vent zich zelf zien afrukken in de tram.![]()
ah oke.. haags taalgebruik... is niet miujn sterkste puntquote:Op zondag 11 september 2005 22:13 schreef teun911 het volgende:
[..]
Was niet kwaad bedoeld hoor. Kanker slaat niet op haar, maar op haar zender.
Hagenezen zetten nou eenmaal graag k*nker ergens voor. Zoals Haagse Harry zeg maar.
Helaas, grapje duidelijk mislukt..
Offtopicquote:Op zondag 11 september 2005 22:10 schreef Wup het volgende:
teamlead ik vind het wel tof dat je steeds topics aan wil maken....
Pak jij ff de stofzuiger Scan, ik heb last van Didoritisquote:Op zondag 11 september 2005 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Dat wit/groene kussen in de hoek van de bank past er minder bij. Kan dat niet weg?
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 september 2005 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier is een fake-crosspost wel op z'n plaats.
[afbeelding]
Hier moest ik heel hard om lachen.quote:Op zondag 11 september 2005 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:
[..]
[afbeelding]
Je bent ook verdrietig dat het toch helaas 'tuigt' was?quote:
hahahaquote:Op zondag 11 september 2005 22:14 schreef Michelle-74 het volgende:
Tanja eet dropjes en gaat weer rustig in haar hoekje zitten.
Wat een actie-moment!
Oef nee. my bad too.. Daar had ik niet eens aan gedacht.. maar nu je 't zegt. Haar huid inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2005 22:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah oke.. haags taalgebruik... is niet miujn sterkste punt
Ik interpreteerde het meer als een verwijzing naar de ziekte die ze gehad heeft... my bad..
Heeft ze ooit bewogen danquote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
Is Tanja overleden? ze beweegt niet meer!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
Nee, dat jij meteen weer aan seks denktquote:Op zondag 11 september 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent ook verdrietig dat het toch helaas 'tuigt' was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |