Nee, daar moet je toch iets verder voor gaan...quote:Op zondag 11 september 2005 00:20 schreef lillymoon het volgende:
Menno zegt; zijn wij nou de Bart en Sabine van BB
Ingrid; Ja
Zit er wel in. Menno liet haar zó links liggen tijdens dat dansen vanavond. Hij had meer oog voor de andere meiden. Volgens mij pakt hij gewoon wat hij pakken kan.quote:Op zondag 11 september 2005 00:21 schreef -Delta- het volgende:
Ingrid's hartje wordt zo gebroken later![]()
ik vind ook dat al al die wijven vals tegen haar doenquote:Op zondag 11 september 2005 00:19 schreef -Delta- het volgende:
Ik word er langzamerhand een beetje moe van, arme Lieske, ach gut arm meisje toch.![]()
Ze is zelf gewoon naïef en nee ligt niet aan de leeftijd, zo was ik op m'n 19e niet.
En alsof niemand anders roddelt, iedereen in het huis lult wel achter iemand z'n of haar rug om.
Welcome to BB.
Als Lieske lult over Tanja en zodra Tanja erbij zit met een schijnheiligeerbij zit, lig ik er ook niet wakker van, zo gaat dat nou eenmaal, tis een spel en iedereen roddelt wel iets toch. No big deal
![]()
En zo is het ook klote dat Tanja blijft, maar ja... de bewoners kiezen als eerste de bankzittersquote:Op zondag 11 september 2005 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Menno, Rikkert, Ralph of Linda het huis moet verlaten en Chantal nog zeker 2 weken in het huis blijft en dat Tanja ook wel in het huis zal blijven aangezien BB moeite noch kosten spaart om haar erin te houden.
Menno zei: "wat zit er in je doos?"quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit er wel in. Menno liet haar zó links liggen tijdens dat dansen vanavond. Hij had meer oog voor de andere meiden. Volgens mij pakt hij gewoon wat hij pakken kan.
Dan doet ze toch ook schijnheilig achter hun rug om, zoals over Tanjaquote:Op zondag 11 september 2005 00:22 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind ook dat al al die wijven vals tegen haar doen
Er liggen hele werelden tussen "zo preuts als een ijsschots" en niet voor het oog van Nederland willen liggen doppen hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 00:23 schreef Showtime het volgende:
Die Ingrid is zo preuts het lijkt wel een ijsschots die het BB huis in is komen drijven.
Ja Chantal. In die putten in je kont kan ik poffertjes bakken!quote:Op zondag 11 september 2005 00:24 schreef Dr_Greene het volgende:
Nee Chantal!!
Niemand wil bij jou zitten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |