Tanja is niemandquote:Op zondag 11 september 2005 04:01 schreef ruby het volgende:
Iedereen ligt nu dus te maffen?
Hmm, gezellig.
Vanaf nu is het dus Ralph die moet winnen?quote:Op zondag 11 september 2005 04:01 schreef Jammie het volgende:
Tanja zit er ook met mijn tegenzin in. En ik blijf ook.
Ik doe het voor jou, Scanquote:Op zondag 11 september 2005 03:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
\
Het blijft knap hope je de nadruk op Lieske weet te krijgen, terwijl die andere 'dames' gigantisch af zijn gegaan met hun gezever. Maar nee, laten we de nadruk op Lieske leggen
Het wordt echt zoooo voorspelbaar.
Maar okee, laten we voor Ralph gaan zijn![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 04:02 schreef BB-King het volgende:
Ik ga slapen, tis mooi geweest!
Tot morgen!
Nee, zo bedoelde ik het niet.quote:
Nee hoor. Ze had imo gister moeten opstappen. Ze wil nu blijven, ook goed, maar er dan nu ook voor gaan en niet blijven hangen in het geklaag.quote:Op zondag 11 september 2005 03:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik voel (waarschijnlijk als enige) symphatie voor Tanja op stream 1.
En ze stemt nog Gerrit Zalm/VVD ook ... (hoe fout kun je zijn).quote:Op zondag 11 september 2005 04:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik doe het voor jou, Scan
Het is gewoon een slettebakje, en dom natuurlijk.
hey hey! Er worden hier geen (nomineer)afspraken gemaakt!quote:Op zondag 11 september 2005 04:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze stemt nog Gerrit Zalm/VVD ook ... (hoe fout kun je zijn).
Blijf jij voor Ingrid, dan ga ik nu voor Ralph, okee?
quote:Op zondag 11 september 2005 04:07 schreef ruby het volgende:
Hmm, ik ga nog ff loungen en dan naar bed. Welterusten allemaal.
Soms is dat echt even nodig. De VVD trien moet dan maar even wijken... Maar dat werkt alleen als Milagro NIET ook opeens voor Ralph gaat zijn natuurlijk.quote:Op zondag 11 september 2005 04:07 schreef Day het volgende:
[..]
hey hey! Er worden hier geen (nomineer)afspraken gemaakt!![]()
![]()
Voor Ingrid?quote:Op zondag 11 september 2005 04:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze stemt nog Gerrit Zalm/VVD ook ... (hoe fout kun je zijn).
Blijf jij voor Ingrid, dan ga ik nu voor Ralph, okee?
Je moet een favoriet hebben, dat is het geheim. BB isniet leuk zonder favoriet... Dan blijf je wel kijkenquote:Op zondag 11 september 2005 04:07 schreef sam_the_man het volgende:
Boehoehoe, heel de nacht is het gezellig en als ik wakker wordt gaan zij snel naar bed, nee het kan me niet meer boeien alles is toch al verpest voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |