HAHAHAquote:Op zondag 11 september 2005 03:09 schreef Shirley het volgende:
Ralph: Sow! ..die koekies zijn aardug lekkah!
Hij zei onteligente, niet zo heel erg ehm, slim.quote:Op zondag 11 september 2005 03:09 schreef Henk-B het volgende:
Oninteligente gesprek! ROEL:D
Hahaquote:Op zondag 11 september 2005 03:10 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: wie heeft de stapel omgegooid
Ralph: ja ik
Linda: waarom Ralph
Ralph: ik zocht een biertje
wow ik lees het en ik zie het....beetje lag op de verbinding...of zij er betere streams dan die streamgate dingen?quote:Op zondag 11 september 2005 03:10 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: wie heeft de stapel omgegooid
Ralph: ja ik
Linda: waarom Ralph
Ralph: ik zocht een biertje
Ralph is in het huis nu ook al een cultfiguur..quote:Op zondag 11 september 2005 03:12 schreef scanman01 het volgende:
Ze doen nu ook al Ralph na: "seeeeeerieus"
Eens kijken of ze nu nog lekker op vakantie gaan als ze terug komt.quote:Op zondag 11 september 2005 03:11 schreef Day het volgende:
Wat zal de vriend van Natte Lie nu trots op haar zijn!
Ja, ze is een erg vervelende betweter (sorry scanmanquote:Op zondag 11 september 2005 03:09 schreef BBscanner het volgende:
Lieske!
HAHAHAHA!quote:Op zondag 11 september 2005 03:13 schreef Shirley het volgende:
Ralph: We hebben nog vier hamburgers, zonder dollen, serieus!
Ook al ze niet dronken is, hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 03:13 schreef sam_the_man het volgende:
Wat is Dido vervelend als ze dronken is pffff
Dido is ALTIJD vervelend inderdaad. Beetje triest wordt het zo langzamerhand.quote:
vervelende snollen.quote:Op zondag 11 september 2005 03:16 schreef BBscanner het volgende:
Dido;Vindt je het lekker Nat?
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 september 2005 03:18 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ralph tegen Linda :"Wat lul je nou met je sigaretten man?!!! "
Samen met Linda graag. Wat een domme wijven.. Komt echt niets zinvols uit.quote:Op zondag 11 september 2005 03:18 schreef EmjaY het volgende:
Dido moet dood!
pleasss doe Nathalie met haar kinderstemmetje er ook bijquote:Op zondag 11 september 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Samen met Linda graag. Wat een domme wijven.. Komt echt niets zinvols uit.
Volgens mij zit er gewoon een slotje op. Ze hebben er al vaker tegen aan geleund.quote:Op zondag 11 september 2005 03:19 schreef OpaLing het volgende:
Ralph zit tegen de geheime deur waar Ruud de Wild een kijkje nam voordat de bewoners het huis ingingen.
Zou die deur open kunnen als Ralph hard genoeg leunt?
Of zou die van de andere kant 'op slot' zitten?
Uit Lieske ook niet! Godverdomse betweter met d'r stomme gelul!quote:Op zondag 11 september 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Samen met Linda graag. Wat een domme wijven.. Komt echt niets zinvols uit.
Die moet er ook bij ja... sorry, vergeten. Zelden 3 meiden gezien die de definitie van DOOS beter vertolken.quote:Op zondag 11 september 2005 03:21 schreef Showtime het volgende:
[..]
pleasss doe Nathalie met haar kinderstemmetje er ook bij![]()
er zijn zat mensen die Sinterklaas op 6 december 's ochtends vierenquote:Op zondag 11 september 2005 03:21 schreef eborn het volgende:
Dido: "Stel nou dat die jongen (Ralph) kinderen had gehad. Dan kregen ze speculaas op 6 december"
Aan die commercie werk ik niet mee!quote:Op zondag 11 september 2005 03:22 schreef Henk-B het volgende:
Ik heb btw al op Ralph gestemd , al meer mensen gedaan ????
Ja, die ook ja!quote:Op zondag 11 september 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die moet er ook bij ja... sorry, vergeten. Zelden 3 meiden gezien die de difinitie van DOOS beter vertolken.
Jij blijft Ralph quotes maken voor mij he????quote:Op zondag 11 september 2005 03:21 schreef milagro het volgende:
Wat heeft die Lieske ineens , joh
"die liggen niet prima, kijk naar die borden"
mijn hemel, eindelijk haar mindere gevonden
En Linda niet te vergeten. DOZEN!quote:Op zondag 11 september 2005 03:21 schreef Shirley het volgende:
Dido en Nathalie moeten er samen uit.
In België gebeurt dat. Wij doen het echt op de verkeerde dag.quote:Op zondag 11 september 2005 03:23 schreef milagro het volgende:
[..]
er zijn zat mensen die Sinterklaas op 6 december 's ochtends vieren
ik hoop zo dat BB ze laat weten dat hij idd gelijk heeft
Als ze er straks op 6 december nog inzitten gewoon cadeau's en andere zut gevenquote:Op zondag 11 september 2005 03:23 schreef milagro het volgende:
[..]
er zijn zat mensen die Sinterklaas op 6 december 's ochtends vieren
ik hoop zo dat BB ze laat weten dat hij idd gelijk heeft
Jouw engeltje doet ook vrolijk mee, hoorquote:Op zondag 11 september 2005 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Linda niet te vergeten. DOZEN!
Het moest een keer gebeurenquote:Op zondag 11 september 2005 03:25 schreef Jammie het volgende:
Scanman, volgens mij is dit de eerste BB dat we allebei dezelfde favoriet hebben (heel veel discussies al tijdens BB1).![]()
He's in denialquote:Op zondag 11 september 2005 03:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Jouw engeltje doet ook vrolijk mee, hoor
Ze geeft Ralph meer aandacht dan die andere dozen... hoewel ze hem wel genomineerd heeft. Volgende keer niet meer, dat is zeker.quote:Op zondag 11 september 2005 03:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Jouw engeltje doet ook vrolijk mee, hoor
quote:Op zondag 11 september 2005 03:27 schreef Showtime het volgende:
Nathalie, ik walg van dat mens. Ik walg zo erg van dat mens kan er geen woorden meer voor vinden. Die kop, die stem, dat gedrag, dat achterbakse alles, er is gewoon niets aan dat schepsel wat mij kan boeien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dat moest ik ff kwijt.![]()
GMTA.quote:Op zondag 11 september 2005 03:27 schreef Showtime het volgende:
Nathalie, ik walg van dat mens. Ik walg zo erg van dat mens kan er geen woorden meer voor vinden. Die kop, die stem, dat gedrag, dat achterbakse alles, er is gewoon niets aan dat schepsel wat mij kan boeien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dat moest ik ff kwijt.![]()
Heb jij niet gehoord hoe ze net minimaal 2 keer zat te katten tegen hemquote:Op zondag 11 september 2005 03:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze geeft Ralph meer aandacht dan die andere dozen... hoewel ze hem wel genomineerd heeft. Volgende keer niet meer, dat is zeker.
Dido is intussen weer nerveus dat ze zichzelf gigantisch voor lul zet.
BB, die trien moet echt exit
Over 2 en 3 wekenquote:Op zondag 11 september 2005 03:31 schreef eborn het volgende:
Wanneer kunnen we Dido en Nathalie het huis verlaten?
volgens eborn Liesje, volgens mij didoquote:Op zondag 11 september 2005 03:30 schreef Day het volgende:
Wie zei tegen Ralph dat hij vindingrijker moest zijn?
Lieske geloof ikquote:Op zondag 11 september 2005 03:30 schreef Day het volgende:
Wie zei tegen Ralph dat hij vindingrijker moest zijn?
asjemenou.....wat een screenquote:Op zondag 11 september 2005 03:30 schreef BBscanner het volgende:
De altijd charmante Linda! Oogjes dicht en snaveltjes toe!![]()
Hij heeft er gewoon schijt aan.... en terecht. Twee van die enorme dozen kunnen hem toch noit in verlegenheid brengen. Hij reageert perfect!quote:Op zondag 11 september 2005 03:31 schreef Masegate het volgende:
Ralph laat wel een beetje makkelijk over zich heen lopen...
Misschien heb je wel gelijk ja... Maar het komt toch een beetje zielig over.quote:Op zondag 11 september 2005 03:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft er gewoon schijt aan.... en terecht. Twee van die enorme dozen kunnen hem toch noit in verlegenheid brengen. Hij reageert perfect!
Er zit geen gram kwaad in die jongen.quote:Op zondag 11 september 2005 03:32 schreef sam_the_man het volgende:
Mooie kerel die Ralph, het maakt hem allemaal niets uit, hij blijft gewoon lachen!
met alleen die gedachten al maak je mijn hele avond weer goedquote:Op zondag 11 september 2005 03:34 schreef Henk-B het volgende:
Ik hoop dat Dido dalijk uitglijdt in de Douche en haar nek breekt !!!
Zou mooi zijn!
Nou, volgens Nathalie is hij nogal overheersend in een relatie......quote:Op zondag 11 september 2005 03:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Er zit geen gram kwaad in die jongen.
vind je.... ik krijg juist waardering voor hem, het lijkt hem niks te doenquote:Op zondag 11 september 2005 03:33 schreef Masegate het volgende:
Misschien heb je wel gelijk ja... Maar het komt toch een beetje zielig over.
Nou..als ik zo lam ben doe ik niet zo hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 03:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als de drank in de man/vrouw is...
quote:Op zondag 11 september 2005 03:34 schreef Showtime het volgende:
[..]
met alleen die gedachten al maak je mijn hele avond weer goed![]()
Da's haar kant van het verhaal. Iemand hier Ralph's kant gehoord?quote:Op zondag 11 september 2005 03:35 schreef eborn het volgende:
[..]
Nou, volgens Nathalie is hij nogal overheersend in een relatie......
Hij is echt zo. Tijdens die brandoefening reageerde hij ook al zo perfect toen iedereen hem in de zeikprobeerde te zetten.quote:Op zondag 11 september 2005 03:33 schreef Masegate het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk ja... Maar het komt toch een beetje zielig over.
Hij ziet eruit alsof het hem van binnen wel wat doet, maar laat het niet echt merken... Maar ik kan het verkeerd hebben, ik bedoel... het is al half 4 he.quote:Op zondag 11 september 2005 03:35 schreef Wup het volgende:
[..]
vind je.... ik krijg juist waardering voor hem, het lijkt hem niks te doen
Ik hoor Lieske niet zo veel Milagro, dus nee.. niet met je eens.quote:Op zondag 11 september 2005 03:34 schreef milagro het volgende:
Domme wijven, allemaal en dus ook Lieske, Scan
Ja volgens NatteLiequote:Op zondag 11 september 2005 03:35 schreef eborn het volgende:
[..]
Nou, volgens Nathalie is hij nogal overheersend in een relatie......
Nope, hij praat er niet echt over volgens mij.quote:Op zondag 11 september 2005 03:36 schreef Day het volgende:
[..]
Da's haar kant van het verhaal. Iemand hier Ralph's kant gehoord?
Ach ja, oost-indisch doof, hè?quote:Op zondag 11 september 2005 03:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoor Lieske niet zo veel Milagro, dus nee.. niet met je eens.
hij heeft niet eens door dat ie in de maling genomen wordt...quote:Op zondag 11 september 2005 03:36 schreef Fronsertje het volgende:
Tijd voor een poll hoelang voordat de Ralph-bom barst?
Nee juist niet, het doet hem niks, hij kan ook om zichzelf lachen maakt niet uit.quote:Op zondag 11 september 2005 03:36 schreef Masegate het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof het hem van binnen wel wat doet, maar laat het niet echt merken... Maar ik kan het verkeerd hebben, ik bedoel... het is al half 4 he.
Dido: "Ik ga nog zo'n leuke bedenken"quote:Op zondag 11 september 2005 03:37 schreef Day het volgende:
Dido weer met haar 'leuke grapjes'
Ok ok, als jij het zegt...quote:Op zondag 11 september 2005 03:37 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Nee juist niet, het doet hem niks, hij kan ook om zichzelf lachen maakt niet uit.
Ik denk dat het geweldig werken is met die gozer, hij kan verassend grappig uit de hoek komen!
Nathalie moet haar achterbakse bek houduh en niet in andermans spullen snuffeluh.quote:
Heb me maar gelijk ff bij de opmerkelijke quotes gepostquote:Op zondag 11 september 2005 03:36 schreef eborn het volgende:
Ralph: "Merry Christmas and a Happy Meal"
Ik denk dattie meer oppikt dan dat hij laat blijken....en de afrekening volgt nog wel hoop ik.quote:Op zondag 11 september 2005 03:37 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
hij heeft niet eens door dat ie in de maling genomen wordt...
Zekersquote:Op zondag 11 september 2005 03:38 schreef Showtime het volgende:
Ralph laat zich echt niet kennen, hoe langer ze doorgaan hoe meer belachelijk ze zichzelf maken. Knap hoor als je zo lang d'r boven kan staan, ik was allang geflipt en had er een paar keiharde opmerkingen tegen aan geplaatst die onder de beugel waren. Die Ralph weet gewoon oprecht een gentleman te blijven, dan ben je in mijn ogen nog sterker dan wanneer je lage opmerkingen terug gaat maken.
Het kan ook zijn dat het komt omdat hij ook te veel drank opheeft, maar ik hoop dat hij gewoon zo is. Bij die brandoefening flikte hij het in ieder geval ookquote:Op zondag 11 september 2005 03:38 schreef Showtime het volgende:
Ralph laat zich echt niet kennen, hoe langer ze doorgaan hoe meer belachelijk ze zichzelf maken. Knap hoor als je zo lang d'r boven kan staan, ik was allang geflipt en had er een paar keiharde opmerkingen tegen aan geplaatst die onder de beugel waren. Die Ralph weet gewoon oprecht een gentleman te blijven, dan ben je in mijn ogen nog sterker dan wanneer je lage opmerkingen terug gaat maken.
nou nou...quote:Op zondag 11 september 2005 03:39 schreef riri het volgende:
in de liveuitzending moeten ze dido uitzenden met d'r dronken kop hoe ze dat lunch na zit te zeggen om ralf voor gek te zetten
ziet ze eens hoe ze echt in elkaar zit
Dat mens is net een hardnekkig virus, je komt er maar niet vanaf.quote:Op zondag 11 september 2005 03:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat naar bed, zegt ze.... ALWEER
Ze verbeterde zijn zinnen net "zeg het dan zo, dan is het tenminste duidelijk"quote:Op zondag 11 september 2005 03:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoor Lieske niet zo veel Milagro, dus nee.. niet met je eens.
Tuinquote:Op zondag 11 september 2005 03:40 schreef Rica het volgende:
Waar liggen Menno en Ingrid eigenlijk? Ik zie ze op stream 4 samen.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 11 september 2005 03:40 schreef k_i_m het volgende:
Zelfs Lieske had éven het gevoel dat ze erbij hoorde omdat ze Ralph afzeken en niet haar.
Precies hij verlaagt zichzelf niet tot dat niveau.quote:Op zondag 11 september 2005 03:38 schreef Showtime het volgende:
Hij zei: "Ik hoop dat ze dit NIET uitzenden"quote:Op zondag 11 september 2005 03:40 schreef Day het volgende:
Hoorde ik Ralph nou zeggen: ik hoop dat ze dit uitzenden?
Of is wishfull thinking?
Jajoh, ik snap dat allemaalquote:
Buiten? Met dit weer?quote:
yep, ze snapt er nog steeds niks vanquote:Op zondag 11 september 2005 03:40 schreef k_i_m het volgende:
Zelfs Lieske had éven het gevoel dat ze erbij hoorde omdat ze Ralph afzeken en niet haar.
Buiten in de tuinquote:Op zondag 11 september 2005 03:40 schreef Rica het volgende:
Waar liggen Menno en Ingrid eigenlijk? Ik zie ze op stream 4 samen.
En al jouw anti-Lieske posts geven ook niets hoorquote:Op zondag 11 september 2005 03:40 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze verbeterde zijn zinnen net "zeg het dan zo, dan is het tenminste duidelijk"
Ze kat hem af omdat de borden in de hal scheef staan".
Ze lacht hard mee als de andere dames hem afzeiken
Ze zeikt nog 3 keer door over 6 december.
Maar nee, ze zeikt hem niet af, hoor, zou Lieske nooit doen, ze nomineert hem alleen omdat het zo'n macho gladjakker is
Maar ik begrijp het wel, hoor , Scan , geeft niets
dat zeg ik, ze hadden gewoon lol me zijn allen..quote:Op zondag 11 september 2005 03:42 schreef BBscanner het volgende:
Begrijp niet dat jullie je allemaal zo ergeren aan die dames, heb me kostelijk vermaakt en heb het idee dat Ralph er nu ook niet zo erg mee zit!
Precies, zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 11 september 2005 03:41 schreef Faceoff het volgende:
mja volgens mij zaten ze gewoon met zijn allen een beetje mongolisch te doen en trekken mensen meningen hier wel hel snel door....
ik bedoel je wil niet weten wat voor onzin een paar bezopen mensen bij elkaar kunnen bedenken..
Klopt, maar dit was duidelijk met z'n allen tegen 1. En het was niet de eerste keer.quote:Op zondag 11 september 2005 03:41 schreef Faceoff het volgende:
mja volgens mij zaten ze gewoon met zijn allen een beetje mongolisch te doen en trekken mensen meningen hier wel hel snel door....
ik bedoel je wil niet weten wat voor onzin een paar bezopen mensen bij elkaar kunnen bedenken..
ik heb me ook vermaakt, heel wat beter dan een avondje Tanja.....quote:Op zondag 11 september 2005 03:42 schreef BBscanner het volgende:
Begrijp niet dat jullie je allemaal zo ergeren aan die dames, heb me kostelijk vermaakt en heb het idee dat Ralph er nu ook niet zo erg mee zit!
Ja: ten koste van humor.quote:Op zondag 11 september 2005 03:43 schreef Faceoff het volgende:
[..]
dat zeg ik, ze hadden gewoon lol me zijn allen..
Linda kan zichzelf al niet meer voor schut zetten....quote:Op zondag 11 september 2005 03:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Linda: "Als ik er godverdomme donderdag uit moet voor iemand die niet eens weet wanneer Sinterklaas is..."
![]()
Zet jezelf nog maar meer voor schut!
quote:Op zondag 11 september 2005 03:43 schreef Rica het volgende:
Linda: "Als ik er nou donderdag godverdomme uit moet voor iemand die niet eens weet wanneer Sinterklaas jarig is"
KOE!!![]()
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk, maar het blijft leuk om reacties hier te zien op uitlatingen en gebeurtenissen. Daarom is fok zo leuk. Soms voorspelbaar, maar wel leukquote:Op zondag 11 september 2005 03:41 schreef Faceoff het volgende:
true truequote:Op zondag 11 september 2005 03:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk, maar het blijft leuk om reacties hier te zien op uitlatingen en gebeurtenissen. Daarom is fok zo leuk. Soms voorspelbaar, maar wel leuk
Waarschijnlijk afkickverschijnselen. Ze heeft natuurlijk al uren niet gerookt.quote:Op zondag 11 september 2005 03:45 schreef BBscanner het volgende:
Het feest is over en wie zien we daar TTT de Buik
Duidelijk inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2005 03:46 schreef milagro het volgende:
En de dames gaan nog even door met afzeiken van Ralph met zijn allen in de slaapkamer.
Please BB zeg even dat Sinterklaas dus op 6 dec jarig is.
Linda : Als iker dondeerdag uitmoet voor iemand die niet weet wanneer Sint jarig is
Dido (of LInda) : zeg me dat ie vroeger anders was, Naath.
Dido : Ja, dit kan toch niet...
Lieske : Ik heb last van plaatsvervangende schaamte
Ralph moet echt winnen nu
Ik denk dat je soms gewoon echt een vrouw moet zijn om bepaalde blikken en ondertonen te kunnen vertalenquote:Op zondag 11 september 2005 03:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk, maar het blijft leuk om reacties hier te zien op uitlatingen en gebeurtenissen. Daarom is fok zo leuk. Soms voorspelbaar, maar wel leuk
Ja, ze schaamt zich een beetje voor Dido en Linda...quote:Lieske : Ik heb last van plaatsvervangende schaamte
Ja hé? Het zijn net mensen.quote:Op zondag 11 september 2005 03:45 schreef Showtime het volgende:
echt wat een walgelijke figuren zitten er in big brother deze keer, de ene nog walgelijker dan de ander
Damn... ga nou ook niet voor Ralph zijn... dan is het niet leuk meer. Gewoon voor duimzuigende Ingrid blijven. Dat is op Fok veel leuker.quote:Op zondag 11 september 2005 03:46 schreef milagro het volgende:
En de dames gaan nog even door met afzeiken van Ralph met zijn allen in de slaapkamer.
Please BB zeg even dat Sinterklaas dus op 6 dec jarig is.
Linda : Als iker dondeerdag uitmoet voor iemand die niet weet wanneer Sint jarig is
Dido (of LInda) : zeg me dat ie vroeger anders was, Naath.
Dido : Ja, dit kan toch niet...
Lieske : Ik heb last van plaatsvervangende schaamte
Ralph moet echt winnen nu
Omdat ze anders weer zit te janken datg ze buiten de groep valt , die lelijke tieveshoerquote:Op zondag 11 september 2005 03:48 schreef sam_the_man het volgende:
En Lieske kan even lekker met de meiden meelullen, pathetic.
SMS'en is voor het domme TV-VOLKquote:Op zondag 11 september 2005 03:48 schreef Henk-B het volgende:
Hebben er al mensen gestemd op Ralph , ik dus wel !
Wat is het nummer, hij heeft het echt verdiend vanavond!quote:Op zondag 11 september 2005 03:48 schreef Henk-B het volgende:
Hebben er al mensen gestemd op Ralph , ik dus wel !
Ja, deze kans moet ze grijpen, morgen is ze zelf weer de lul.quote:En Lieske kan even lekker met de meiden meelullen, pathetic.
0909-0304 of sms Ralph naar 1010quote:Op zondag 11 september 2005 03:49 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Wat is het nummer, hij heeft het echt verdiend vanavond!
Ach, dat is morgen toch weer over, dan is ze zelf weer aan de beurtquote:Op zondag 11 september 2005 03:48 schreef sam_the_man het volgende:
En Lieske kan even lekker met de meiden meelullen, pathetic.
sms zojuist verstuurdquote:
pardon waarom is sms'en voor het domme tv volk?quote:Op zondag 11 september 2005 03:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
SMS'en is voor het domme TV-VOLK
Als je dat laatste woord nou goed had geschreven, was het vast iets slimmer overgekomen.quote:Op zondag 11 september 2005 03:49 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Omdat ze anders weer zit te janken datg ze buiten de groep valt , die lelijke tieveshoer
Gooi dan ook even een doosje prozac voor Tanja mee wil je.quote:Op zondag 11 september 2005 03:44 schreef TagForce het volgende:
Jammer Linda... Sinterklaas is echt wel op 6 december jarig..
Wil iemand morgen misschien even een printje maken van een webpagina met de geschiedenis van sinterklaas, en dan zijn verjaardag vet gedrukt, en die over dat hek heen tieften?
Rightquote:Op zondag 11 september 2005 03:47 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ja, ze schaamt zich een beetje voor Dido en Linda...
Die laten zich het geld uit de zak kloppen! De resultaten worden gemanipuleerd als het Talpa zo uitkomt. Aan die onzin werk ik dus niet mee!quote:Op zondag 11 september 2005 03:51 schreef jwklopman het volgende:
[..]
pardon waarom is sms'en voor het domme tv volk?
\quote:Op zondag 11 september 2005 03:50 schreef milagro het volgende:
Lieske : we zaten hem uit te lachen en toen vuldei hij"merry Xmas and a Happy" aan met " meal"
Ze vraagt zich nu af waar het fout gegaan is met Ralph.
En dat hij de sigaretten van Menno wilde aanvullen omdat iedereen ervan gerookt heeft, is ook bijzonder lachwekkend.
Ik ook hoeveel dagen kan je stemmen eigenlijk?quote:Op zondag 11 september 2005 03:51 schreef Showtime het volgende:
[..]
sms zojuist verstuurd![]()
[edit]krijg bericht terug dat de lijnen gesloten zijn[/edit]
vond je haar dan zo geweldig vanavond scanman?quote:Op zondag 11 september 2005 03:51 schreef scanman01 het volgende:
Als je dat laatste woord nou goed had geschreven, was het vast iets slimmer overgekomen.
Echt? Die zit daar geen week meer (hoopvol)quote:Op zondag 11 september 2005 03:51 schreef Rica het volgende:
[..]
Gooi dan ook even een doosje prozac voor Tanja mee wil je.
Zit alweer te huilen.
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 11 september 2005 03:47 schreef Jammie het volgende:
Resultaat van de avond:
- Ingrid is misschien wel de omgebouwde.
Leo.quote:Op zondag 11 september 2005 03:53 schreef Showtime het volgende:
Tijdens Big Brother 3 The Battle had je ook zo een kerel die constant getreiterd werd. Vooral Frankie moest het op hem hebben, ben ff die gast zijn naam kwijt. Halverwege 40 met een bril dacht ik.
Haha ja LEO!!!!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 03:53 schreef Showtime het volgende:
Tijdens Big Brother 3 The Battle had je ook zo een kerel die constant getreiterd werd. Vooral Frankie moest het op hem hebben, ben ff die gast zijn naam kwijt. Halverwege 40 met een bril dacht ik.
Ik dacht tot volgende week donderdag, misschien worden de sms jes rond dit tijdstip niet verwerkt.quote:Op zondag 11 september 2005 03:53 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Ik ook hoeveel dagen kan je stemmen eigenlijk?
ja en Lieske is dus niet dronken, hè, de rest wel, dus die hebben nog een excuusquote:Op zondag 11 september 2005 03:53 schreef BB-King het volgende:
Ik zat ook al te denken toen.. Sint is toch op 6 december jarig?
vanavond was Ralph geweldigquote:Op zondag 11 september 2005 03:53 schreef Wup het volgende:
[..]
vond je haar dan zo geweldig vanavond scanman?
ik vind haar verreweg het meest interessant van de hele groep omdat ze er niks van begrijpt, maar dit was gewoon geen fraaie actie.....
Zat in dr ogen te wrijven iig.quote:Op zondag 11 september 2005 03:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Die zit daar geen week meer (hoopvol)
Had ze maar naar huis moeten gaan.quote:Op zondag 11 september 2005 03:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik voel (waarschijnlijk als enige) symphatie voor Tanja op stream 1.
Die eenzaamheid van dat iedereen plezier heeft, en zij als enige niet.
En daar dan alleen op de bank zitten (stream 1)
Ik denk het want talpa zegt:quote:Op zondag 11 september 2005 03:54 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik dacht tot volgende week donderdag, misschien worden de sms jes rond dit tijdstip niet verwerkt.![]()
quote:Een stemronde loopt van de dagelijkse uitzending op vrijdagavond tot en met de live uitzendng op donderdagavond. Uit alle uitgebrachte stemmen in een stemronde wordt een winnaar getrokken.
quote:Op zondag 11 september 2005 03:54 schreef Peter6000 het volgende:
(waarschijnlijk als enige)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |