asjemenou.....wat een screenquote:Op zondag 11 september 2005 03:30 schreef BBscanner het volgende:
De altijd charmante Linda! Oogjes dicht en snaveltjes toe!![]()
Hij heeft er gewoon schijt aan.... en terecht. Twee van die enorme dozen kunnen hem toch noit in verlegenheid brengen. Hij reageert perfect!quote:Op zondag 11 september 2005 03:31 schreef Masegate het volgende:
Ralph laat wel een beetje makkelijk over zich heen lopen...
Misschien heb je wel gelijk ja... Maar het komt toch een beetje zielig over.quote:Op zondag 11 september 2005 03:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft er gewoon schijt aan.... en terecht. Twee van die enorme dozen kunnen hem toch noit in verlegenheid brengen. Hij reageert perfect!
Er zit geen gram kwaad in die jongen.quote:Op zondag 11 september 2005 03:32 schreef sam_the_man het volgende:
Mooie kerel die Ralph, het maakt hem allemaal niets uit, hij blijft gewoon lachen!
met alleen die gedachten al maak je mijn hele avond weer goedquote:Op zondag 11 september 2005 03:34 schreef Henk-B het volgende:
Ik hoop dat Dido dalijk uitglijdt in de Douche en haar nek breekt !!!
Zou mooi zijn!
Nou, volgens Nathalie is hij nogal overheersend in een relatie......quote:Op zondag 11 september 2005 03:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Er zit geen gram kwaad in die jongen.
vind je.... ik krijg juist waardering voor hem, het lijkt hem niks te doenquote:Op zondag 11 september 2005 03:33 schreef Masegate het volgende:
Misschien heb je wel gelijk ja... Maar het komt toch een beetje zielig over.
Nou..als ik zo lam ben doe ik niet zo hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 03:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als de drank in de man/vrouw is...
quote:Op zondag 11 september 2005 03:34 schreef Showtime het volgende:
[..]
met alleen die gedachten al maak je mijn hele avond weer goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |