er zijn zat mensen die Sinterklaas op 6 december 's ochtends vierenquote:Op zondag 11 september 2005 03:21 schreef eborn het volgende:
Dido: "Stel nou dat die jongen (Ralph) kinderen had gehad. Dan kregen ze speculaas op 6 december"
Aan die commercie werk ik niet mee!quote:Op zondag 11 september 2005 03:22 schreef Henk-B het volgende:
Ik heb btw al op Ralph gestemd , al meer mensen gedaan ????
Ja, die ook ja!quote:Op zondag 11 september 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die moet er ook bij ja... sorry, vergeten. Zelden 3 meiden gezien die de difinitie van DOOS beter vertolken.
Jij blijft Ralph quotes maken voor mij he????quote:Op zondag 11 september 2005 03:21 schreef milagro het volgende:
Wat heeft die Lieske ineens , joh
"die liggen niet prima, kijk naar die borden"
mijn hemel, eindelijk haar mindere gevonden
En Linda niet te vergeten. DOZEN!quote:Op zondag 11 september 2005 03:21 schreef Shirley het volgende:
Dido en Nathalie moeten er samen uit.
In België gebeurt dat. Wij doen het echt op de verkeerde dag.quote:Op zondag 11 september 2005 03:23 schreef milagro het volgende:
[..]
er zijn zat mensen die Sinterklaas op 6 december 's ochtends vieren
ik hoop zo dat BB ze laat weten dat hij idd gelijk heeft
Als ze er straks op 6 december nog inzitten gewoon cadeau's en andere zut gevenquote:Op zondag 11 september 2005 03:23 schreef milagro het volgende:
[..]
er zijn zat mensen die Sinterklaas op 6 december 's ochtends vieren
ik hoop zo dat BB ze laat weten dat hij idd gelijk heeft
Jouw engeltje doet ook vrolijk mee, hoorquote:Op zondag 11 september 2005 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Linda niet te vergeten. DOZEN!
Het moest een keer gebeurenquote:Op zondag 11 september 2005 03:25 schreef Jammie het volgende:
Scanman, volgens mij is dit de eerste BB dat we allebei dezelfde favoriet hebben (heel veel discussies al tijdens BB1).![]()
He's in denialquote:Op zondag 11 september 2005 03:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Jouw engeltje doet ook vrolijk mee, hoor
Ze geeft Ralph meer aandacht dan die andere dozen... hoewel ze hem wel genomineerd heeft. Volgende keer niet meer, dat is zeker.quote:Op zondag 11 september 2005 03:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Jouw engeltje doet ook vrolijk mee, hoor
quote:Op zondag 11 september 2005 03:27 schreef Showtime het volgende:
Nathalie, ik walg van dat mens. Ik walg zo erg van dat mens kan er geen woorden meer voor vinden. Die kop, die stem, dat gedrag, dat achterbakse alles, er is gewoon niets aan dat schepsel wat mij kan boeien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dat moest ik ff kwijt.![]()
GMTA.quote:Op zondag 11 september 2005 03:27 schreef Showtime het volgende:
Nathalie, ik walg van dat mens. Ik walg zo erg van dat mens kan er geen woorden meer voor vinden. Die kop, die stem, dat gedrag, dat achterbakse alles, er is gewoon niets aan dat schepsel wat mij kan boeien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dat moest ik ff kwijt.![]()
Heb jij niet gehoord hoe ze net minimaal 2 keer zat te katten tegen hemquote:Op zondag 11 september 2005 03:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze geeft Ralph meer aandacht dan die andere dozen... hoewel ze hem wel genomineerd heeft. Volgende keer niet meer, dat is zeker.
Dido is intussen weer nerveus dat ze zichzelf gigantisch voor lul zet.
BB, die trien moet echt exit
Over 2 en 3 wekenquote:Op zondag 11 september 2005 03:31 schreef eborn het volgende:
Wanneer kunnen we Dido en Nathalie het huis verlaten?
volgens eborn Liesje, volgens mij didoquote:Op zondag 11 september 2005 03:30 schreef Day het volgende:
Wie zei tegen Ralph dat hij vindingrijker moest zijn?
Lieske geloof ikquote:Op zondag 11 september 2005 03:30 schreef Day het volgende:
Wie zei tegen Ralph dat hij vindingrijker moest zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |