HAHAHAquote:Op zondag 11 september 2005 03:09 schreef Shirley het volgende:
Ralph: Sow! ..die koekies zijn aardug lekkah!
Hij zei onteligente, niet zo heel erg ehm, slim.quote:Op zondag 11 september 2005 03:09 schreef Henk-B het volgende:
Oninteligente gesprek! ROEL:D
Hahaquote:Op zondag 11 september 2005 03:10 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: wie heeft de stapel omgegooid
Ralph: ja ik
Linda: waarom Ralph
Ralph: ik zocht een biertje
wow ik lees het en ik zie het....beetje lag op de verbinding...of zij er betere streams dan die streamgate dingen?quote:Op zondag 11 september 2005 03:10 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: wie heeft de stapel omgegooid
Ralph: ja ik
Linda: waarom Ralph
Ralph: ik zocht een biertje
Ralph is in het huis nu ook al een cultfiguur..quote:Op zondag 11 september 2005 03:12 schreef scanman01 het volgende:
Ze doen nu ook al Ralph na: "seeeeeerieus"
Eens kijken of ze nu nog lekker op vakantie gaan als ze terug komt.quote:Op zondag 11 september 2005 03:11 schreef Day het volgende:
Wat zal de vriend van Natte Lie nu trots op haar zijn!
Ja, ze is een erg vervelende betweter (sorry scanmanquote:Op zondag 11 september 2005 03:09 schreef BBscanner het volgende:
Lieske!
HAHAHAHA!quote:Op zondag 11 september 2005 03:13 schreef Shirley het volgende:
Ralph: We hebben nog vier hamburgers, zonder dollen, serieus!
Ook al ze niet dronken is, hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 03:13 schreef sam_the_man het volgende:
Wat is Dido vervelend als ze dronken is pffff
Dido is ALTIJD vervelend inderdaad. Beetje triest wordt het zo langzamerhand.quote:
vervelende snollen.quote:Op zondag 11 september 2005 03:16 schreef BBscanner het volgende:
Dido;Vindt je het lekker Nat?
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 september 2005 03:18 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ralph tegen Linda :"Wat lul je nou met je sigaretten man?!!! "
Samen met Linda graag. Wat een domme wijven.. Komt echt niets zinvols uit.quote:Op zondag 11 september 2005 03:18 schreef EmjaY het volgende:
Dido moet dood!
pleasss doe Nathalie met haar kinderstemmetje er ook bijquote:Op zondag 11 september 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Samen met Linda graag. Wat een domme wijven.. Komt echt niets zinvols uit.
Volgens mij zit er gewoon een slotje op. Ze hebben er al vaker tegen aan geleund.quote:Op zondag 11 september 2005 03:19 schreef OpaLing het volgende:
Ralph zit tegen de geheime deur waar Ruud de Wild een kijkje nam voordat de bewoners het huis ingingen.
Zou die deur open kunnen als Ralph hard genoeg leunt?
Of zou die van de andere kant 'op slot' zitten?
Uit Lieske ook niet! Godverdomse betweter met d'r stomme gelul!quote:Op zondag 11 september 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Samen met Linda graag. Wat een domme wijven.. Komt echt niets zinvols uit.
Die moet er ook bij ja... sorry, vergeten. Zelden 3 meiden gezien die de definitie van DOOS beter vertolken.quote:Op zondag 11 september 2005 03:21 schreef Showtime het volgende:
[..]
pleasss doe Nathalie met haar kinderstemmetje er ook bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |