En al jouw anti-Lieske posts geven ook niets hoorquote:Op zondag 11 september 2005 03:40 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze verbeterde zijn zinnen net "zeg het dan zo, dan is het tenminste duidelijk"
Ze kat hem af omdat de borden in de hal scheef staan".
Ze lacht hard mee als de andere dames hem afzeiken
Ze zeikt nog 3 keer door over 6 december.
Maar nee, ze zeikt hem niet af, hoor, zou Lieske nooit doen, ze nomineert hem alleen omdat het zo'n macho gladjakker is
Maar ik begrijp het wel, hoor , Scan , geeft niets
dat zeg ik, ze hadden gewoon lol me zijn allen..quote:Op zondag 11 september 2005 03:42 schreef BBscanner het volgende:
Begrijp niet dat jullie je allemaal zo ergeren aan die dames, heb me kostelijk vermaakt en heb het idee dat Ralph er nu ook niet zo erg mee zit!
Precies, zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 11 september 2005 03:41 schreef Faceoff het volgende:
mja volgens mij zaten ze gewoon met zijn allen een beetje mongolisch te doen en trekken mensen meningen hier wel hel snel door....
ik bedoel je wil niet weten wat voor onzin een paar bezopen mensen bij elkaar kunnen bedenken..
Klopt, maar dit was duidelijk met z'n allen tegen 1. En het was niet de eerste keer.quote:Op zondag 11 september 2005 03:41 schreef Faceoff het volgende:
mja volgens mij zaten ze gewoon met zijn allen een beetje mongolisch te doen en trekken mensen meningen hier wel hel snel door....
ik bedoel je wil niet weten wat voor onzin een paar bezopen mensen bij elkaar kunnen bedenken..
ik heb me ook vermaakt, heel wat beter dan een avondje Tanja.....quote:Op zondag 11 september 2005 03:42 schreef BBscanner het volgende:
Begrijp niet dat jullie je allemaal zo ergeren aan die dames, heb me kostelijk vermaakt en heb het idee dat Ralph er nu ook niet zo erg mee zit!
Ja: ten koste van humor.quote:Op zondag 11 september 2005 03:43 schreef Faceoff het volgende:
[..]
dat zeg ik, ze hadden gewoon lol me zijn allen..
Linda kan zichzelf al niet meer voor schut zetten....quote:Op zondag 11 september 2005 03:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Linda: "Als ik er godverdomme donderdag uit moet voor iemand die niet eens weet wanneer Sinterklaas is..."
![]()
Zet jezelf nog maar meer voor schut!
quote:Op zondag 11 september 2005 03:43 schreef Rica het volgende:
Linda: "Als ik er nou donderdag godverdomme uit moet voor iemand die niet eens weet wanneer Sinterklaas jarig is"
KOE!!![]()
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk, maar het blijft leuk om reacties hier te zien op uitlatingen en gebeurtenissen. Daarom is fok zo leuk. Soms voorspelbaar, maar wel leukquote:Op zondag 11 september 2005 03:41 schreef Faceoff het volgende:
true truequote:Op zondag 11 september 2005 03:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk, maar het blijft leuk om reacties hier te zien op uitlatingen en gebeurtenissen. Daarom is fok zo leuk. Soms voorspelbaar, maar wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |