pardon waarom is sms'en voor het domme tv volk?quote:Op zondag 11 september 2005 03:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
SMS'en is voor het domme TV-VOLK
Als je dat laatste woord nou goed had geschreven, was het vast iets slimmer overgekomen.quote:Op zondag 11 september 2005 03:49 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Omdat ze anders weer zit te janken datg ze buiten de groep valt , die lelijke tieveshoer
Gooi dan ook even een doosje prozac voor Tanja mee wil je.quote:Op zondag 11 september 2005 03:44 schreef TagForce het volgende:
Jammer Linda... Sinterklaas is echt wel op 6 december jarig..
Wil iemand morgen misschien even een printje maken van een webpagina met de geschiedenis van sinterklaas, en dan zijn verjaardag vet gedrukt, en die over dat hek heen tieften?
Rightquote:Op zondag 11 september 2005 03:47 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ja, ze schaamt zich een beetje voor Dido en Linda...
Die laten zich het geld uit de zak kloppen! De resultaten worden gemanipuleerd als het Talpa zo uitkomt. Aan die onzin werk ik dus niet mee!quote:Op zondag 11 september 2005 03:51 schreef jwklopman het volgende:
[..]
pardon waarom is sms'en voor het domme tv volk?
\quote:Op zondag 11 september 2005 03:50 schreef milagro het volgende:
Lieske : we zaten hem uit te lachen en toen vuldei hij"merry Xmas and a Happy" aan met " meal"
Ze vraagt zich nu af waar het fout gegaan is met Ralph.
En dat hij de sigaretten van Menno wilde aanvullen omdat iedereen ervan gerookt heeft, is ook bijzonder lachwekkend.
Ik ook hoeveel dagen kan je stemmen eigenlijk?quote:Op zondag 11 september 2005 03:51 schreef Showtime het volgende:
[..]
sms zojuist verstuurd![]()
[edit]krijg bericht terug dat de lijnen gesloten zijn[/edit]
vond je haar dan zo geweldig vanavond scanman?quote:Op zondag 11 september 2005 03:51 schreef scanman01 het volgende:
Als je dat laatste woord nou goed had geschreven, was het vast iets slimmer overgekomen.
Echt? Die zit daar geen week meer (hoopvol)quote:Op zondag 11 september 2005 03:51 schreef Rica het volgende:
[..]
Gooi dan ook even een doosje prozac voor Tanja mee wil je.
Zit alweer te huilen.
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 11 september 2005 03:47 schreef Jammie het volgende:
Resultaat van de avond:
- Ingrid is misschien wel de omgebouwde.
Leo.quote:Op zondag 11 september 2005 03:53 schreef Showtime het volgende:
Tijdens Big Brother 3 The Battle had je ook zo een kerel die constant getreiterd werd. Vooral Frankie moest het op hem hebben, ben ff die gast zijn naam kwijt. Halverwege 40 met een bril dacht ik.
Haha ja LEO!!!!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 03:53 schreef Showtime het volgende:
Tijdens Big Brother 3 The Battle had je ook zo een kerel die constant getreiterd werd. Vooral Frankie moest het op hem hebben, ben ff die gast zijn naam kwijt. Halverwege 40 met een bril dacht ik.
Ik dacht tot volgende week donderdag, misschien worden de sms jes rond dit tijdstip niet verwerkt.quote:Op zondag 11 september 2005 03:53 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Ik ook hoeveel dagen kan je stemmen eigenlijk?
ja en Lieske is dus niet dronken, hè, de rest wel, dus die hebben nog een excuusquote:Op zondag 11 september 2005 03:53 schreef BB-King het volgende:
Ik zat ook al te denken toen.. Sint is toch op 6 december jarig?
vanavond was Ralph geweldigquote:Op zondag 11 september 2005 03:53 schreef Wup het volgende:
[..]
vond je haar dan zo geweldig vanavond scanman?
ik vind haar verreweg het meest interessant van de hele groep omdat ze er niks van begrijpt, maar dit was gewoon geen fraaie actie.....
Zat in dr ogen te wrijven iig.quote:Op zondag 11 september 2005 03:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Die zit daar geen week meer (hoopvol)
Had ze maar naar huis moeten gaan.quote:Op zondag 11 september 2005 03:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik voel (waarschijnlijk als enige) symphatie voor Tanja op stream 1.
Die eenzaamheid van dat iedereen plezier heeft, en zij als enige niet.
En daar dan alleen op de bank zitten (stream 1)
Ik denk het want talpa zegt:quote:Op zondag 11 september 2005 03:54 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik dacht tot volgende week donderdag, misschien worden de sms jes rond dit tijdstip niet verwerkt.![]()
quote:Een stemronde loopt van de dagelijkse uitzending op vrijdagavond tot en met de live uitzendng op donderdagavond. Uit alle uitgebrachte stemmen in een stemronde wordt een winnaar getrokken.
quote:Op zondag 11 september 2005 03:54 schreef Peter6000 het volgende:
(waarschijnlijk als enige)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |