Waarschijnlijk afkickverschijnselen. Ze heeft natuurlijk al uren niet gerookt.quote:Op zondag 11 september 2005 03:45 schreef BBscanner het volgende:
Het feest is over en wie zien we daar TTT de Buik
Duidelijk inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2005 03:46 schreef milagro het volgende:
En de dames gaan nog even door met afzeiken van Ralph met zijn allen in de slaapkamer.
Please BB zeg even dat Sinterklaas dus op 6 dec jarig is.
Linda : Als iker dondeerdag uitmoet voor iemand die niet weet wanneer Sint jarig is
Dido (of LInda) : zeg me dat ie vroeger anders was, Naath.
Dido : Ja, dit kan toch niet...
Lieske : Ik heb last van plaatsvervangende schaamte
Ralph moet echt winnen nu
Ik denk dat je soms gewoon echt een vrouw moet zijn om bepaalde blikken en ondertonen te kunnen vertalenquote:Op zondag 11 september 2005 03:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk, maar het blijft leuk om reacties hier te zien op uitlatingen en gebeurtenissen. Daarom is fok zo leuk. Soms voorspelbaar, maar wel leuk
Ja, ze schaamt zich een beetje voor Dido en Linda...quote:Lieske : Ik heb last van plaatsvervangende schaamte
Ja hé? Het zijn net mensen.quote:Op zondag 11 september 2005 03:45 schreef Showtime het volgende:
echt wat een walgelijke figuren zitten er in big brother deze keer, de ene nog walgelijker dan de ander
Damn... ga nou ook niet voor Ralph zijn... dan is het niet leuk meer. Gewoon voor duimzuigende Ingrid blijven. Dat is op Fok veel leuker.quote:Op zondag 11 september 2005 03:46 schreef milagro het volgende:
En de dames gaan nog even door met afzeiken van Ralph met zijn allen in de slaapkamer.
Please BB zeg even dat Sinterklaas dus op 6 dec jarig is.
Linda : Als iker dondeerdag uitmoet voor iemand die niet weet wanneer Sint jarig is
Dido (of LInda) : zeg me dat ie vroeger anders was, Naath.
Dido : Ja, dit kan toch niet...
Lieske : Ik heb last van plaatsvervangende schaamte
Ralph moet echt winnen nu
Omdat ze anders weer zit te janken datg ze buiten de groep valt , die lelijke tieveshoerquote:Op zondag 11 september 2005 03:48 schreef sam_the_man het volgende:
En Lieske kan even lekker met de meiden meelullen, pathetic.
SMS'en is voor het domme TV-VOLKquote:Op zondag 11 september 2005 03:48 schreef Henk-B het volgende:
Hebben er al mensen gestemd op Ralph , ik dus wel !
Wat is het nummer, hij heeft het echt verdiend vanavond!quote:Op zondag 11 september 2005 03:48 schreef Henk-B het volgende:
Hebben er al mensen gestemd op Ralph , ik dus wel !
Ja, deze kans moet ze grijpen, morgen is ze zelf weer de lul.quote:En Lieske kan even lekker met de meiden meelullen, pathetic.
0909-0304 of sms Ralph naar 1010quote:Op zondag 11 september 2005 03:49 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Wat is het nummer, hij heeft het echt verdiend vanavond!
Ach, dat is morgen toch weer over, dan is ze zelf weer aan de beurtquote:Op zondag 11 september 2005 03:48 schreef sam_the_man het volgende:
En Lieske kan even lekker met de meiden meelullen, pathetic.
sms zojuist verstuurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |