De kontjes shake move.quote:Op zondag 11 september 2005 12:54 schreef MissX het volgende:
Aan Lieske is niet te zien dat ze 7 jaar conservatorium heeft gedaan, ze kan maar 1 move.
Ik heb dus in die 8 uur weinig gemistquote:Op zondag 11 september 2005 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Er begint weer iemand over sinterklaas. Tegen Ralph:"Je wist het écht niet he?"
HET IS ZO!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laat aub zo.... Lekker rustig.quote:Op zondag 11 september 2005 12:58 schreef amaranta het volgende:
Tanja zegt niet veel...
Ik hoop het! ben benieuwd hoe tanja daar op zal reageren gna gna.quote:Op zondag 11 september 2005 12:59 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Hoe zit het nou met de sigaretten? Zijn die op?
Weet Rob ook niet.quote:Op zondag 11 september 2005 12:58 schreef MissX het volgende:
oh kan Rob nu ff zeggen dat sinterklaas echt op 6 dec jarig is. En de rest ff af laten gaan.
En die gezichtsuitdrukking danquote:Op zondag 11 september 2005 12:58 schreef amaranta het volgende:
Tanja zegt niet veel...
Ze kregen nog de missende boodschappen volgens mij?quote:Op zondag 11 september 2005 12:59 schreef teamlead het volgende:
wat was nu het goeie nieuws van Joostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt. Het zijn nog steeds allemaal mongolenquote:Op zondag 11 september 2005 12:59 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik heb dus in die 8 uur weinig gemistom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zijn allemaal stemmingswisselingen johquote:Op zondag 11 september 2005 13:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja lachte alweerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Liep Roel langs dan ??quote:Op zondag 11 september 2005 13:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja lachte alweerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop