dat is onder andere 1 van de redenen dat ik de streams niet meer aanzet, ben sterk aan het overwegen te stoppen met kijkenquote:
laat er maar beginnen met dat spinnenrag onder haar rok, die staat al minstens 20 jaar droogquote:Op zondag 11 september 2005 12:08 schreef Jobbeltje het volgende:
Chantal is aan het stofzuigen:"het is hier ZO vies allemaal.. bah"
Dat laatste vraag ik mezelf dus ook af... Als ze de uitzendingen nu niet beter in gaan kleden krijgt het tvpubliek een heel raar beeld.quote:Op zondag 11 september 2005 12:10 schreef MissX het volgende:
ze moesten is weten dat alle mensen die de streams volgen hun zoo door hebben.
Maar zouden de mensen die alleen tv kijken ook zo op de hand van Ralph zijn?
Ze zijn wel degelik bezorgd volgens mij.. proberen 't een beetje recht te lullen door te zeggen dat de anderen zo dronken waren... evil peoplesquote:Op zondag 11 september 2005 12:10 schreef SHE het volgende:
wat zijn die 2 gemeen zeg
Ja , wij waren de enigen die normaal waren hoor
Peeeeeeeeeeleeeeeeeaaaaaaaaaasssssssseeeeeeeeeeeeee![]()
Die oorlog komt er vanzelf wel...kwestie van geduld....quote:Op zondag 11 september 2005 12:13 schreef Cyan het volgende:
Misschien had Big Brother gisteravond geen muziek moeten draaien. Want volgens Rob, Nathalie en Dido was er dan ipv gezelligheid, oorlog uitgebroken.
Volgens Rob is Nathalie er klaar mee (ik neem aan met Ralph). Maar ze heeft het wel constant over hem!
Daar passen maar 3 smileys :quote:Op zondag 11 september 2005 12:12 schreef D.Rose het volgende:
Rob tegen Nathalie:
Je moet meer nadenken, je moet meer nadenken, je moet gewoon meer nadenken.
En dat is het enige dat ik kan zeggen
quote:Op zondag 11 september 2005 12:09 schreef Showtime het volgende:
[..]
laat er maar beginnen met dat spinnenrag onder haar rok, die staat al minstens 20 jaar droog
Wel een strakke actie jaquote:Op zondag 11 september 2005 12:12 schreef Showtime het volgende:
Het wordt echt tijd dat we met een groepje naar het huis gaan, telefonisch contact houden met de streamers. En wanneer Nathalie en Dido buiten staan dat we ze even goed de waarheid roepen. En natuurlijk Ralph een hart onder de riem steken.
Tijdens Big Brother 3 hebben we dit ook een paar keer gedaan, en heeft invloed gehad op de bewoners. Coos werd duidelijk dankzij onze anti Coos liederen die duidelijk bij de bewoners te horen waren dat hij verkeerd bezig was. En de overige bewoners die gezamelijk Gert-Jan aan het bashen waren, kregen door hoe favoriet hij was buiten het huis.
"tenzij er gewoon een keer iets gebeurd"quote:Op zondag 11 september 2005 12:15 schreef Blue Thunder het volgende:
Rob: Ik denk dat ik weet dat er niks gaat gebeuren hier.. Dat denk ik
Wat zullen ze later denken als ze dit allemaal terug zien.quote:Op zondag 11 september 2005 12:15 schreef scanman01 het volgende:
Ze zitten nu echt te kletsen over hoe het waarschijnlijk in beeld gaat worden gebracht.
Man man men, wat is dit triest zeg
Nou snap ik dat hij niet drinkt. Stel je voorquote:Op zondag 11 september 2005 12:16 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "Ik weet, ik weet, ik weet... ik denk dat ik weet dat er niks gaat gebeuren in dit huis..... of .... of het moet gewoon een keer gaan gebeuren"
Gooi maar in de quotes topic. Dit zei hij echt.
Slappe truttenquote:Op zondag 11 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat niet meer drinken en ook Naat zweert de dank af.
ze heeft 'm net uitgemaakt en nu alweer een nieuwe!quote:Op zondag 11 september 2005 12:17 schreef cuall het volgende:
Sigaret nr 3 voor Tanja vandaag
Dat OF een enorme ruziequote:Op zondag 11 september 2005 12:17 schreef Zw0rld het volgende:
Er moet een orgie komen met al die alcohol.....
ach.. ik heb zo vaak geroepen dat ik niet meer drinkquote:
Hummie speelt in ieder geval 'sloerie' Nathalie en 'nobele brandweerman' Ralph prima tegen elkaar uit...quote:Op zondag 11 september 2005 12:14 schreef phileine het volgende:
vraag me ook af hoe niet-streamers Ralph en Nathalie zien. Maar ik geloof dat Hummie ook wel haar best doet Nathalie voor lul te zetten. Volgens mij liet ze daarom ook die nominatie zien, met een extra lelijk stukje Nathalie erbij.
Maar je krijgt wel erg de neiging om Ralph wat opbeurende dingen te gaan toeschreeuwen.
De alwetende losers.quote:Op zondag 11 september 2005 12:19 schreef riri het volgende:
Didio valt voor mij volstrekt door de mand
dat hele groepje buiten![]()
![]()
Rob,Dido en Nathalie
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 12:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. ik heb zo vaak geroepen dat ik niet meer drink
Die gaan vanavond weer voor de bijl. Geen twijfel over mogelijkquote:Op zondag 11 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat niet meer drinken en ook Naat zweert de dank af.
Waanzin ten top inderdaad!quote:Op zondag 11 september 2005 12:19 schreef teamlead het volgende:
"we praten niet slecht over iemand, we vertellen alleen wat we er van vinden"
morgen zullen we alleen zeug-gate zien vrees ikquote:Op zondag 11 september 2005 12:21 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop zo ontzettend dat ze dit clubje morgenavond in de uitzending laten zien...
Ze heeft bijna geen tieten.quote:Op zondag 11 september 2005 12:21 schreef MissX het volgende:
Dido je hebt ook gewoon te lelijke tieten om top less in het bubbelbad te gaan
Politieke ambities?quote:Op zondag 11 september 2005 12:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Men wat heeft rob veel woorden nodig om concreet heeeul weinig te zeggen!
Klusje voor onze brandweermanquote:Op zondag 11 september 2005 12:21 schreef Showtime het volgende:
brandslang erop en met huid en haar schoonspuiten
Geheime opdracht voor Hummie:quote:Op zondag 11 september 2005 12:20 schreef cuall het volgende:
Nathalie wil het wel eens een keer met een vrouw doen, maar niet hier
welke tieten?quote:Op zondag 11 september 2005 12:21 schreef MissX het volgende:
Dido je hebt ook gewoon te lelijke tieten om top less in het bubbelbad te gaan
ben erg benieuwd naar het alcohol promilage van het badquote:Op zondag 11 september 2005 12:22 schreef cuall het volgende:
Bah wat is dat bubbelbad goor zeg
En de klodders.quote:Op zondag 11 september 2005 12:24 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
ben erg benieuwd naar het alcohol promilage van het bad![]()
Dido zit nog drie uitspraken van mijn irritatiegrens af.... Sorry kerels, ik weet dat jullie haar allemaal lekker vinden. Maar het is een typisch voorbeeld van leuke buitenkant, gore binnenkant.quote:Op zondag 11 september 2005 12:24 schreef sannuh het volgende:
Dido Achterbakse kuttrut.... : ondertussen gebeuren er veel dingen in dat bad....
Oftwel geroddel enz en achterbaks gedoe... WTF doet ze nu dan?? OMFG Niet te geloven kutwijf
Rob heeft wel een been waarmee dat kan.quote:Op zondag 11 september 2005 12:24 schreef SHE het volgende:
Ik wil Natje haar arm eraf rukken en haar ermee doodslaan
jezus wat een irritantje
Mortal Kombat Fatalityquote:Op zondag 11 september 2005 12:24 schreef SHE het volgende:
Ik wil Natje haar arm eraf rukken en haar ermee doodslaan
Ze wordt steeds minder mooi.quote:Op zondag 11 september 2005 12:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dido zit nog drie uitspraken van mijn irritatiegrens af.... Sorry kerels, ik weet dat jullie haar allemaal lekker vinden. Maar het is een typisch voorbeeld van leuke buitenkant, gore binnenkant.![]()
Denk aan je hart , meiskequote:Op zondag 11 september 2005 12:24 schreef sannuh het volgende:
Dido Achterbakse kuttrut.... : ondertussen gebeuren er veel dingen in dat bad....
Oftwel geroddel enz en achterbaks gedoe... WTF doet ze nu dan?? OMFG Niet te geloven kutwijf
arme roel..quote:Op zondag 11 september 2005 12:25 schreef cuall het volgende:
Als ik de blikken goed interpreteer vindt Tanja Roel wel erg leuk
Of het gevolg van de alcoholquote:Op zondag 11 september 2005 12:24 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
ben erg benieuwd naar het alcohol promilage van het bad![]()
je hoeft je niet te verontschuldigen, ik ben een kerel en walg van haar gedrag, hoe lelijker ze zich gedraagt hoe afgrijselijker ik haar ook van buiten vindquote:Op zondag 11 september 2005 12:25 schreef flugeltje het volgende:
Dido zit nog drie uitspraken van mijn irritatiegrens af.... Sorry kerels, ik weet dat jullie haar allemaal lekker vinden. Maar het is een typisch voorbeeld van leuke buitenkant, gore binnenkant.![]()
Dat "lekker" valt ook nogal tegen hoor.....quote:Op zondag 11 september 2005 12:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Al reedsch lelijkquote:
Hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 11 september 2005 12:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Doe die bril af! Niet zeggen dat je hoofdpijn KRIJGT! Je HEBT gewoon een KATER!
BAH! Waarom pikken mensen dat van zon kwal als rob? Gatverdamme!
Ik had die zonnebril met behulp van zijn been in een willekeurige lichaamsopening geramd iddquote:Op zondag 11 september 2005 12:27 schreef Blue Thunder het volgende:
Rob: Ik wil NU dat je je bril afdoet....
Hij had van mij aan het gas gekent
Ik heb er echt geen woorden meer voor. En Rob is ook gewoon een doos!quote:Op zondag 11 september 2005 12:21 schreef Tamaartje het volgende:
ohw pfffffff wat een domme dozen die Nath en Dido
Dido is in mijn favolijstje gezakt van 1 naar 3.quote:Op zondag 11 september 2005 12:19 schreef riri het volgende:
Didio valt voor mij volstrekt door de mand
dat hele groepje buiten![]()
![]()
Rob,Dido en Nathalie
![]()
![]()
![]()
Jah "HIERRR heb je mijn bril." "En de volgende keer vragen, niet bevelen"quote:Op zondag 11 september 2005 12:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik had die zonnebril met behulp van zijn been in een willekeurige lichaamsopening geramd idd
Haha ja Rob ook wel.. maar hij heeft wel in veel dingen gelijkquote:Op zondag 11 september 2005 12:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen woorden meer voor. En Rob is ook gewoon een doos!
Je vergeet Tanja...quote:Op zondag 11 september 2005 12:29 schreef ruby het volgende:
Deze mensen vind ik het minst leuk: Rob, Dido, Nathalie en Chantal.
Rob is een vieze oude manquote:Op zondag 11 september 2005 12:29 schreef schatje het volgende:
Ik heb mij gisteren groen en geel lopen ergeren aan Rob. Eerst dat handje bij Ingrid. En later door bij Menno en haar op de slaapkamer te gaan liggen.
![]()
![]()
![]()
de drie freakatiersquote:Op zondag 11 september 2005 12:27 schreef ruby het volgende:
Gadver, die drie vinden zichzelf zo geweldig he.
Hahah ja ik denk eraanquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 12:29 schreef teamlead het volgende:
ik wil slaaaaaan..... toe Hummie... please.... las een bezoek uur in voor geiriteerde stream-kijkers ofzo.......
totally agree alleen mogen T en Rikkert daar ook wel bij. Die laatste omdat hij helemaal niets toevoegd. Ik zie echt niets van hem, niet positief niet negatief.quote:Op zondag 11 september 2005 12:29 schreef ruby het volgende:
Deze mensen vind ik het minst leuk: Rob, Dido, Nathalie en Chantal.
Ja bah! Echt zon prototype ik-niet-dan-jij-ook-niet-aktie! BAHquote:Op zondag 11 september 2005 12:29 schreef schatje het volgende:
Ik heb mij gisteren groen en geel lopen ergeren aan Rob. Eerst dat handje bij Ingrid. En later door bij Menno en haar op de slaapkamer te gaan liggen.
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 11 september 2005 12:31 schreef flugeltje het volgende:
Mijn favorieten om als laatste over te blijven..... Roel, Ralph en Lieske!!
Heel anders dan mijn eerste lijstje.
Ik was Tanja alweer bijna vergeten en Rikkert is inderdaad ook erg nietszeggend. Maar dit groepje spant wel de kroon op het moment.quote:Op zondag 11 september 2005 12:30 schreef MissX het volgende:
[..]
totally agree alleen mogen T en Rikkert daar ook wel bij. Die laatste omdat hij helemaal niets toevoegd. Ik zie echt niets van hem, niet positief niet negatief.
Roelquote:Op zondag 11 september 2005 12:31 schreef teamlead het volgende:
naar wie zit de zeug nu zo verliefd te kijken
Dat trieste trio verdient hetquote:Op zondag 11 september 2005 12:29 schreef teamlead het volgende:
ik wil slaaaaaan..... toe Hummie... please.... las een bezoek uur in voor geiriteerde stream-kijkers ofzo.......
same hier, veel meer dan Roel, Ralph en Lieske blijft er niet meer over om sympathie voor op te kunnen brengenquote:
Ik vind het echt zielig... Ralph doet iets goeds en iedereen vindt m stom? Wat is dit voor logica? Jaloers op de goedheid van Ralph?quote:Op zondag 11 september 2005 12:32 schreef MissX het volgende:
En weer Ralph bashen omdat ie het bubbelbad schoonmaakt, stomme trollen hij doet tenminste iets.
Idd na de eerste antipathie tegen Lieske mag ze nu van me winnenquote:Op zondag 11 september 2005 12:32 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Ralph, Roel en Lieske moeten idd overblijven. De rest zijn neppe zeikstralen.
volgens mij zijn ze echt gefrustreerd en reageren ze het op Ralph af, omdat het zo een goedzak is, is het een makkelijke prooiquote:Op zondag 11 september 2005 12:34 schreef sannuh het volgende:
Ik vind het echt zielig... Ralph doet iets goeds en iedereen vindt m stom? Wat is dit voor logica? Jaloers op de goedheid van Ralph?
Ik heb vandaag wel genoeg van Dido gezienquote:
in iedergeval heeeeeeeel lang blijvenquote:Op zondag 11 september 2005 12:34 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Idd na de eerste antipathie tegen Lieske mag ze nu van me winnen![]()
ja laat die caps maar zittenquote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel genoeg van Dido gezien![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
mijn geluid is shit bij jullie ook?
Nogal jaquote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
de spin was vanmorgen inderdaad weg. En dat is zwaar klote want dat betekent dat ie ergens anders is gaan zitten EN IK WEET NIET WAAR. Maar goed, ik maak mezelf maar wijs dat hij door het kattenluik is gekropen.quote:Op zondag 11 september 2005 12:19 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Hummie speelt in ieder geval 'sloerie' Nathalie en 'nobele brandweerman' Ralph prima tegen elkaar uit...
Is die spin al weg trouwens...
quote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
jaquote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
Ik hoop dat ze nadrukkelijk erbij vermelden a.s. donderdag dat Ralph met grote voorsprong de meeste voor stemmen heeft gekregen.quote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef MissX het volgende:
Ik ga echt zo lachen als Ralph donderdag de meeste stemmen heeft. Dan zullen ze wel ff verbaasd staan kijken. Het is dat ik weiger geld te betalen en dus zelf neit stem.
Ja maar dat is het op deze pc altijdquote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
Ja, te zachtquote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2005 12:31 schreef flugeltje het volgende:
Mijn favorieten om als laatste over te blijven..... Roel, Ralph en Lieske!!
Heel anders dan mijn eerste lijstje.
quote:Op zondag 11 september 2005 12:09 schreef Showtime het volgende:
[..]
laat er maar beginnen met dat spinnenrag onder haar rok, die staat al minstens 20 jaar droog
Omdat het de grote tanja-show is natuurlijk..quote:Op zondag 11 september 2005 12:37 schreef Tamaartje het volgende:
waarom is die ene stream constant op Tanja
waarom moetyen we stemmen weet toch al wie er gaat winnenquote:Op zondag 11 september 2005 12:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nav de opmerking van MissX. Wie van de enthousiaste streamers gaan allemaal WEL stemmen? Ik heb het idee dat het streamenthousiasme bij heel veel mensen niet wordt omgezet in stemmen? (bij mij iig ook niet.)
Dus, wie heeft er gestemd? Wie gaat er stemmen? En zo ja, hoe vaak stem je dan?
ja behoorlijk zacht, ik heb het volume op het hoogst staan en nog moet ik bijna in mn beeld zitten om iets te horenquote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
Dat is eigenlijk wel waar.quote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel genoeg van Dido gezien![]()
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 11 september 2005 12:37 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Ralph komt soms niet echt slim over maar hij is tenminste eerlijk.
dat kan je van veel andere niet zeggen.
Ik heb 1x gestemd op Ralph.quote:Op zondag 11 september 2005 12:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tot nu toe heb ik idd niet gestemd... en ik ben het ook niet van plan eigenlijk...quote:Op zondag 11 september 2005 12:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nav de opmerking van MissX. Wie van de enthousiaste streamers gaan allemaal WEL stemmen? Ik heb het idee dat het streamenthousiasme bij heel veel mensen niet wordt omgezet in stemmen? (bij mij iig ook niet.)
Ik ga misschien nog wel stemmen.. maar heb altijd het idee dat die ene stem van mij toch niet uitmaaktquote:Op zondag 11 september 2005 12:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie dan?quote:Op zondag 11 september 2005 12:39 schreef Inca het volgende:
[..]
waarom moetyen we stemmen weet toch al wie er gaat winnen
En dan vindt ze het gek dat ze nog geen vent heeft.quote:Op zondag 11 september 2005 12:38 schreef Blue Thunder het volgende:
Die klotelach van chantal hoor je ook overal doorheen.. Echt heel verschrikkelijk vind ik zo'n lach
offtopicquote:Op zondag 11 september 2005 12:39 schreef MissTiger het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens.
Ralph is mijn favoriet op dit moment![]()
Mijn moeder zou zeggen, een jongen die te goed is voor deze wereld.quote:Op zondag 11 september 2005 12:37 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Ralph komt soms niet echt slim over maar hij is tenminste eerlijk.
dat kan je van veel andere niet zeggen.
Ik heb gestemd, op Rikkert. 1x 80 cent lijkt me wel genoeg.quote:Op zondag 11 september 2005 12:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Politiek correcte opmerkingquote:Op zondag 11 september 2005 12:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ga misschien nog wel stemmen.. maar heb altijd het idee dat die ene stem van mij toch niet uitmaakt![]()
die mannen horen haar 1x lachen en moeten meteen aan the crows denken van Alfred Hitchock, dan zou ik me ook snel uit de voeten makenquote:Op zondag 11 september 2005 12:40 schreef ruby het volgende:
En dan vindt ze het gek dat ze nog geen vent heeft.![]()
ROB natuurlijk dan hebben we de eerste invalide die wint de rest hebben we allemaal al gehadquote:
tis de kreupele of de zwangere die gaat winnen vrees ik.... en ik ben bang dat het de zeug gaat zijn.....quote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef Inca het volgende:
[..]
ROB natuurlijk dan hebben we de eerste invalide die wint de rest hebben we allemaal al gehad
Heb je al gegeten dan wat maakt het anders uitquote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef teamlead het volgende:
welja.. 2 streams op de zeug....
regie.. denk ff aan mijn maag, wil je?
iddquote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dat topless in het bad van Lieske en Linda zit Dido ook dwars
Niet vreemd dat net Naat en Dido niet topless gaan... en Lieske en Linda wel. Eerste twee hebben niets om trots op te zijn. Dat lijkt me puur de reden
Naat en Dido opnieuw jaloers
Dat plaatjequote:Op zondag 11 september 2005 12:41 schreef StephanL het volgende:
Lieske die er heel interessant bij zit
[afbeelding]
En dat ze een man isquote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef MissX het volgende:
Bij Ingrid is het echt jammer van die duim
Volgens mij lukt het niet om met hormonen een dergelijk figuur te krijgen.. Dan zou je eerder aan Dido moeten denken. Die heeft echt een jongens figuur.quote:Op zondag 11 september 2005 12:42 schreef lennardn het volgende:
Begin toch sterk te twijfelen of Ingrid idd geen omgebouwde is. Het heeft er toch alle schijn van.
Ohw please nee..quote:Op zondag 11 september 2005 12:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis de kreupele of de zwangere die gaat winnen vrees ik.... en ik ben bang dat het de zeug gaat zijn.....
kzit hier net met mijn vers gebakken brood.. klaar om de eerste hap te nemen... zie ik dat opeens....quote:Op zondag 11 september 2005 12:43 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Heb je al gegeten dan wat maakt het anders uit![]()
lief van jequote:Op zondag 11 september 2005 12:43 schreef Peter6000 het volgende:
Tan lijkt vandaag wat meer happy te zijn
Fijn, dat gun ik haar
die zeug is over 6 weken deruit als ze dat jonk deruit heeft gekaktquote:Op zondag 11 september 2005 12:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis de kreupele of de zwangere die gaat winnen vrees ik.... en ik ben bang dat het de zeug gaat zijn.....
staat op de server thuisquote:Op zondag 11 september 2005 12:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat plaatje
Iets kleiner graag, en op een snellere server ook?![]()
Tsja.. als je ziet hoeveel moeite hummie doet om die baby in het huis geboren te laten worden, vrees ik toch echt het ergste.....quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 12:45 schreef phileine het volgende:
Jaahaa een bezoekuurtje zou leuk zijn. Of een bezoekminuutje is al genoeg. Niet "60 seconden onbeperkt boodschappen", maar 60 seconden door het BB-huis rennen. Parcours van te voren uitdenken. Eerst langs Nathalie rennen "je bent een lelijk kreng" en dan pets zo'n goeie rechtse in haar gezicht, dan Tanja's sigaretten meegrissen, Dido een mep zonder commentaar, sigaretten door de plee spoelen, Ralph een dikke knuffel, duimen opsteken naar Roel en Lieske en roepen dat het Nederlandse volk gek op ze is en dan is de minuut denk ik om dus heb ik geen tijd meer voor Linda en Chantal, maar nog net wel om alle benen van Rob mee te snaaien naar buiten. Lekker lijkt me dat.
Jaahaa een bezoekuurtje zou leuk zijn. Of een bezoekminuutje is al genoeg. Niet "60 seconden onbeperkt boodschappen", maar 60 seconden door het BB-huis rennen. Parcours van te voren uitdenken. Eerst langs Nathalie rennen "je bent een lelijk kreng" en dan pets zo'n goeie rechtse in haar gezicht, dan Tanja's sigaretten meegrissen, Dido een mep zonder commentaar, sigaretten door de plee spoelen, Ralph een dikke knuffel, duimen opsteken naar Roel en Lieske en roepen dat het Nederlandse volk gek op ze is en dan is de minuut denk ik om dus heb ik geen tijd meer voor Linda en Chantal, maar nog net wel om alle benen van Rob mee te snaaien naar buiten. Lekker lijkt me dat.
Haha dan doe ik met je mee.. ik kan het niet aanzien dat ze er nog zolang zitquote:Op zondag 11 september 2005 12:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tsja.. als je ziet hoeveel moeite hummie doet om die baby in het huis geboren te laten worden, vrees ik toch echt het ergste.....
Als de zeug het idd tot de finale haalt, ga ik wel een keer of tig op iemand anders stemmen, maakt me niet eens uit wie....
Welk notarisbureau heeft de toezicht op de stemming ? Of heeft BB die niet nodigquote:Op zondag 11 september 2005 12:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tsja.. als je ziet hoeveel moeite hummie doet om die baby in het huis geboren te laten worden, vrees ik toch echt het ergste.....
Als de zeug het idd tot de finale haalt, ga ik wel een keer of tig op iemand anders stemmen, maakt me niet eens uit wie....
Nee, Dido is het niet, die doet best vrouwelijk, kan het gewoon niet zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 12:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij lukt het niet om met hormonen een dergelijk figuur te krijgen.. Dan zou je eerder aan Dido moeten denken. Die heeft echt een jongens figuur.
Bji mij ook, maar dat is dan ook meteen de laatste plek en die deelt ze met die andere snollen die niet Lieske of Ingrid zijnquote:Op zondag 11 september 2005 12:44 schreef Showtime het volgende:
bij gebrek aan beter is Tanja gestegen naar een derde plaats in mijn favorieten vrouwen lijstje![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 12:47 schreef Tamaartje het volgende:
http://img353.imageshack.(...)50911124431416jj.png
Lies had nogal inkijk...
Ja ging ff niet oke.. heb maar ff link gezetquote:
Ja, dat krijg je wel met vrouwelijk hormonen.quote:Op zondag 11 september 2005 12:47 schreef lennardn het volgende:
[..]
Nee, Dido is het niet, die doet best vrouwelijk, kan het gewoon niet zijn.
Dat soort figuren doet vaak vrouwelijk.quote:Op zondag 11 september 2005 12:47 schreef lennardn het volgende:
[..]
Nee, Dido is het niet, die doet best vrouwelijk, kan het gewoon niet zijn.
Doet het niet, je moet echt linken met de code die je krijgt.quote:Op zondag 11 september 2005 12:47 schreef Tamaartje het volgende:
http://img353.imageshack.(...)50911124431416jj.png
Lies had nogal inkijk...
haha preciesquote:Op zondag 11 september 2005 12:47 schreef Pinball het volgende:
Bji mij ook, maar dat is dan ook meteen de laatste plek en die deelt ze met die andere snollen die niet Lieske of Ingrid zijn
Harstikke goed: niet die standaardreactie en dat standaard denigrerend zijnquote:Op zondag 11 september 2005 12:44 schreef Showtime het volgende:
[..]
lief van je![]()
bij gebrek aan beter is Tanja gestegen naar een derde plaats in mijn favorieten vrouwen lijstje![]()
De zeug is alleen waardevol voor Hummie tot acht dagen na de bevalling. Dan heeft ze de wereldprimeur binnen en krijgt Tanja absoluut geen speciale behandeling meer!quote:Op zondag 11 september 2005 12:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan zou je het een keertje op een donderdagavond moeten doen want dan zitten ze allemaal bij elkaar in de woonkamer dus dan heb je tijd genoeg om het tegen iedereen te zeggen en je bent live op tvquote:Op zondag 11 september 2005 12:45 schreef phileine het volgende:
Haha jahquote:Op zondag 11 september 2005 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
Loopt die ene altijd in haar ondergoed?
Die paar keer dat ik nu heb gekeken, zie ik haar altijd in het roze.
Zou wel een stunt zijn, met al die mannen die hier op fok op haar hebben lopen geilenquote:Op zondag 11 september 2005 12:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je wel met vrouwelijk hormonen.
Dido is een omgebouwde![]()
![]()
.
In mijn favo-fokkers lijst sta jij nu bovenaanquote:Op zondag 11 september 2005 12:45 schreef phileine het volgende:
Geeft mij als enigszins sadistisch idee als weekopdracht Rob zijn benen af te nemen, en dat dan de andere bewoners als geheime opdracht krijgen hem niet te helpenquote:Op zondag 11 september 2005 12:45 schreef phileine het volgende:
En dan gaan de beperkingen van de arbeidsinspectie in dus moet ze snel opzouten.quote:Op zondag 11 september 2005 12:49 schreef Kokstra het volgende:
[..]
De zeug is alleen waardevol voor Hummie tot acht dagen na de bevalling. Dan heeft ze de wereldprimeur binnen en krijgt Tanja absoluut geen speciale behandeling meer!
Kunnen ze beter op Kelly geilen. Die heeft meer heup.quote:Op zondag 11 september 2005 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn, met al die mannen die hier op fok op haar hebben lopen geilen
Het is echt ranzigquote:Op zondag 11 september 2005 12:51 schreef sannuh het volgende:
linda heeft idd iedere dag hetzelfde aan
Als er idd een omgebouwde in het huis zit, denk ik ook dat het dido is, die meid heeft nl totaal geen vrouwelijke rondingen, alles is recht aan haar.quote:Op zondag 11 september 2005 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn, met al die mannen die hier op fok op haar hebben lopen geilen
Maar ze drinkt wel MELKquote:Op zondag 11 september 2005 12:51 schreef teamlead het volgende:
en de zeug rookt er nog maar 1... en niemand die er ook maar iets van zegt..... zou dat onderdeel zijn van de afspraak met Hummie?
Precies.quote:Op zondag 11 september 2005 12:51 schreef MissTiger het volgende:
[..]
Als er idd een omgebouwde in het huis zit, denk ik ook dat het dido is, die meid heeft nl totaal geen vrouwelijke rondingen, alles is recht aan haar.
Laat ons nouquote:Op zondag 11 september 2005 12:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zit echt geen omgebouwde in. Dat gerucht is door iemand de wereld in geholpen en nu zoeken jullie dingen die er niet zijn
Activa toch?quote:
Welke dan ze zijn het allemaal met mekaar eensquote:Op zondag 11 september 2005 12:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Activa toch?
Joost dbk
Tijd voor een vreselijke weekopdracht waardoor ze elkaar intens gaan haten![]()
WAR!quote:Op zondag 11 september 2005 12:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Activa toch?
Joost dbk
Tijd voor een vreselijke weekopdracht waardoor ze elkaar intens gaan haten![]()
haha kloptquote:Op zondag 11 september 2005 12:54 schreef cuall het volgende:
Oh is volgens mij gewoon muziekschool, ha ha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |